Lexus,
even een stukje uit Will'm geknipt:
----------
//Het is namelijk ontzettend belangrijk dat je karpermaatschappelijk geaccepteerd te werk gaat, want anders glijd je binnen no-time af van gepassioneerd karpervisser, naar leugenaar, kwakzalver, opschepper en patser. Dat wil je toch niet? Het kan je zelfs je sponsoring kosten, of je reputatie, of ze prikken je banden lek, of er komt niemand meer bij je buurten (stel je voor). Heel vervelend als je op een karpertje vangen en ervan genieten na, ook nog iets wilt bereiken in de wereld van de karpervissers...
En als niemand je meer gelooft, waar vis je dan nog voor? Voor jezelf? Hou op zeg. Voor jezelf vissen is achterhaald. Het is achterlijk. Dat je heerlijk zit te genieten in je eigen wereld en gelukkig bent op jouw gekke manier, dat is iets voor mensen die in de war zijn, zoals ik. Die kun je beter links laten liggen, want je zou door dat soort verdwaalde figuren weleens imagoschade op kunnen lopen omdat je geassocieërd wordt met dergelijke fantasten. Men is kritisch, houd hier rekening mee.\\
------------
Wil hierbij nog vermelden dat ik al 13 jaar geen foto's meer maak, vind dat het ook echt uit de tijd geraakt is om ponden te vermelden bij de plaatjes.
Zou het daarom zijn dat mijn auto op vier lekke banden stond, misschien bang dat de werkelijke gewichten bekend gemaakt zouden worden? Bang voor imagoschade? Geassosieërd worden met fantasten?
Om het nog leuker te maken...ik weeg ze niet eens, vind het niet zo belangrijk allemaal.
Ik vis net als Will'm enkel voor mijzelf.
Op één knie, of op beide, schijt houding of niet, kop omhoog of omlaag..Ik heb met jullie te doen mocht je er nog aan mee doen.

Groet'n Henk..
still growing Old.