Missen we nog iets binnen de karperwereld?


Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

30-11-2010 15:14

Mocht ik ooit van mening zijn dat ik ECHT niet zonder kan dan zal ik het misschien toch wel overwegen. Ooit.. In een verre toekomst..
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Gebruikersavatar
Lesley van Dinter
Berichten: 1642
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Twente

30-11-2010 19:34

Zonder kan altijd, visplekken genoeg. Zo'n bootje brengt je gewoon meer vis op de mat klaar uit. Maar koop maar geen voerboot dan vaar ik de mijne er wel ff heen 8)

Gr.
©
kenny savelkoel
Berichten: 185
Lid geworden op: 18-05-2007 11:47

30-11-2010 19:36

.

gr kenny
Laatst gewijzigd door kenny savelkoel op 18-01-2011 10:53, 1 keer totaal gewijzigd.
pluk de dag, ga vissen!!!
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

30-11-2010 19:48

Alsjeblieft zeg.. Lijkt me nou helemaal niks.. Gadverdamme..

Kun je de rekening van 20kg trigga's thuis inleveren maar met een kilo goeiekopers gaan vissen en de rest opbatsen :lol:

-------------

Ben benieuwd hoeveel voerboters weten hoe een peilhengel, stuitje en in het donker ook precies op je stek werpen moet als het ding het begeeft of verboden wordt..
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Gebruikersavatar
Jeroen Neef
Berichten: 1590
Lid geworden op: 27-07-2004 23:46
Locatie: Gilze
Contacteer:

30-11-2010 21:53

Dat is het probleem nu juist wesley, dat je met zo'n teringboot inderdaad even over de stek van je buurman kan varen kan kijken op welke stek hijn ze vangt en er vervolgens zo dicht mogelijk tegenaan gaat liggen, lekker knus.
Met als resultaat dat de enige vissen die hij vangt dus ook van deze stek komen.
En ik maar voeren elke dag :-? Maargoed een gewaarschuwd mens he. Ik had hem al duidelijk gemaakt dat mijn vrouw elke dag de kindjes op bed legt, en dat het voeren dus ook thuis invloed heeft (help haar wel met andere dingen hoor). Maargoed het helpt niet echt en ik houd me maar zo rustig mogelijk om het duiveltje in het kistje te laten. Ik schiet er toch niks mee op en uiteindelijk hoop ik dat mijn moeite beloond word zoals verdiend.


En Sven ik ook zolang mogelijk zonder voerboot :wink: Pfff ben niet de enige.
These balls are...To The Bone. http://www.ttbbaits.com
www. thegeckobrothers.sucks.nl
http://www.karperstudiegroep.nl
K. van den Herik

01-12-2010 07:19

Jeroen heeft zojuist zijn rubberboot opgeblazen...

Jeroen maakt DE klasieke fout die we allemaal wel eens maken. We maken van een pistool een moordwapen. Het is degene die de trekker overhaalt, die de moordenaar KAN zijn.

Verder is zo'n boot totaal onnodig.

Heerlijk hoor oogkleppen, zeker als je rechtuit wilt. Wel oppassen, als ze iets naar binnen staan zie je niks meer.

Sommigen hebben er 10 jaar over gedaan om van eerpel visser boilie visser te worden.

Heb je nu zelf een voerboot Jeroen en een beetje een stevige, kan je de chickenrace doen, volaan op die gast zijn boot aanvaren, kijken of ie opzij gaat. Zo niet is een klein duwtje aan de zijkant voldoende om om tegaan, toch Michel?
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

01-12-2010 09:26

Hm,

Ik leg denk ik de verkeerde verbanden?

Ik had hem al duidelijk gemaakt dat mijn vrouw elke dag de kindjes op bed legt, en dat het voeren dus ook thuis invloed heeft (help haar wel met andere dingen hoor). Maargoed het helpt niet echt


Stop dan met helpen thuis jongen, jij ongelukkig vrouwtje ongelukkig ...... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Dennis Slagboom
Berichten: 2391
Lid geworden op: 12-01-2010 21:58
Locatie: poeldijk

16-01-2011 11:03

Het zou fijn zijn als er eens iemand met goede steekstokken met schroefdraad/grondboor op de markt kwam, is volgens mij best vraag naar. Beperkte markt natuurlijk, maar het aantal bootvissers neemt flink toe. PS Mijn idee van een radiografische boei zit er vorlopig zeker ook nog niet aan te komen ?
Let op slagboom !