Discutabele bekeuring


Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

13-04-2011 12:02

pj otte schreef:Wat is hier nu je probleem. Je maakt in mijn ogen problemen die er niet zijn. Heb je een schriftelijke toestemming dan krijg je er als de visrechthebbende is aangesloten bij SN daar altijd een vispas bij. Is zij niet bij een federatie aangesloten is een schriftelijke toestemming voldoende. De beschrijving van het water staat er altijd in vermeld. Heb je dat papier niet in je bezit ben je ten alle tijden de pineut, simpel toch.

Groet,
Peter


heb je opzich gelijk in maar ik maak er geen probleem van hoor, want als je een vispas heb ga je er vanuit dat je in de meeste plassen wel mag vissen, maar in leiden dus niet dus dan moet je gaan navragen wie de eigenaar is en alles en welke vereniging je moet zijn enz enz.. en dat schiet niet op als je gewoon eens lekker de auto wil pakken en gewoon wil gaan vissen op een onbekende plek.. in leiden moet je altijd goed opletten en navraag doen... ik vis er dus niet meer ;)

maar het gaat er niet om het ging hier om een bekeuring, die nergens op slaat ;)
Oja joh!!!
Gebruikersavatar
Henk Janssen
Berichten: 1249
Lid geworden op: 02-02-2002 01:00

13-04-2011 13:38

R de Winter , wat je zegt over Leiden is de grootste BS,

Als voormalig secretaris van de HBLO kan ik je zeggen dat menig HSV/orgaan een puntje kunnen zuigen op gebied van eigen beheer van wateren , ook het onderling uitwisselen van wateren met andere HSV `en heeft altijd prioriteit gehad.
De wateren die de HBLO in eigen beheer heeft of tegenwoordig had of uitwisseld kun jij niet in 1 dag afrijden.
Verdiep je eens wat de HBLO heeft en doet voor haar leden inplaats van afbranden van iets waar jij geen kaas van heb gegeten.
groet Henk
Ik ben en blijf een Leie-naar,tegendraads altijd beter wetend
Gebruikersavatar
Daaf Wolters
Berichten: 4012
Lid geworden op: 02-03-2003 01:00
Locatie: Hengelo

13-04-2011 13:48

R de Winter schreef:heb je opzich gelijk in maar ik maak er geen probleem van hoor, want als je een vispas heb ga je er vanuit dat je in de meeste plassen wel mag vissen, maar in leiden dus niet dus dan moet je gaan navragen wie de eigenaar is en alles en welke vereniging je moet zijn enz enz.. en dat schiet niet op als je gewoon eens lekker de auto wil pakken en gewoon wil gaan vissen op een onbekende plek.. in leiden moet je altijd goed opletten en navraag doen... ik vis er dus niet meer ;)

maar het gaat er niet om het ging hier om een bekeuring, die nergens op slaat ;)


Hier zit dus de hele denkfout.
There aint no way but the hard way!

Spiegel gevangen op het Twentekanaal? Skp@ksnregiooost.nl