Ik bestel er eigenlijk niet veel maar de keren dat ik besteld heb denk stuk of 12/13 keer is het maar 1 keer fout gegaan doordat ze verkeerde lengte banksticks hadden opgestuurd.
Ik moet wel zeggen dat de prijzen bij hun er strak zijn en je dus niet echt nog om korting kan gaan vragen of wat dan ook, doe je dat wel dan zijn ze er niet blij mee en gaan ze er vaak ook niet eens op in hun standaard antwoord is NEE!!!
De manier van bestellen laat ook te wenen over maar dat is al besproken hierzo.. i
Verder is het bij mij op de hoek althans in de zelfde stad

dus ga liever zelf langs maar soms kan het ff niet anders. Wel zijn het zoals eerder vermeld best stugge mensen en als je wat wil vragen en je heb er weinig verstand van dan hebben ze liever (lijkt het wel) dat je snel de winkel uit gaat.. Verder is er weinig gezelligheid dus en een bak kofffie kan er al helemaal niet vanaf.. Ook zijn ze niet echt mensen die van een babbeltje houden of wat dan ook het is gewoon kopen, betalen en wegwezen..
Al met al is Ideal wel een optie, maar daar hebben ze nog nooit van gehoord volgens mij.
Zelf ga ik dus liever naar pijnacker (
http://www.hengelsportpijnacker.nl) toe, alleen die heef geen online webshop helaas, maar daar krijg je wel een bak koffie en gezelligheid ook als je niks komt kopen.. en daarbij korting is geen probleem en de prijzen liggen ook aardig strak bij hun...