Forum problemen


Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

08-01-2008 22:38

Maar niemand is het opgevallen dat we nu een echte knop huisregels hebben, Menno.
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
Mourad Aviara
Berichten: 3299
Lid geworden op: 01-03-2005 22:28
Locatie: Noord Holland

08-01-2008 22:39

Kees Ouwehand schreef:Maar niemand is het opgevallen dat we nu een echte knop huisregels hebben, Menno.


Hopelijk kennen die mensen de regels al.. :D
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

08-01-2008 22:56

De minst gebruikte knop, Mourad.

Overigens ligt daar de menubalk nog overhoop.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

09-01-2008 22:19

John Pannekoek schreef:Menno,

Het is bij tijd en wijle weer dramatisch moeilijk om van thread te veranderen of er sowieso op te komen. Vaak met de foutmelding dat 'contact maken vanaf deze locatie niet mogelijk is'
Sterkte ermee.
Groet,

John


Groet,

John
Gebruikersavatar
roy goris
Berichten: 355
Lid geworden op: 02-07-2007 08:57

10-01-2008 13:09

hier gister ook weer bijzonder traag, en opeens geen mogelijkheid meer tot inloggen of uberhaupt op kw te komen.

maar dat laatste had Menno al aangegeven.
inloggen moet ik ook nog steeds opnieuw maar das dan ook niet het grootste probleem. vind het bijzonder vervelend dat het steeds zo traag loopt bij mij. soms in het begin gaat het even goed ben een tijdje langer op de site dan loopt het ineens traag en blijft het ook traag wat ik ook doe. en zoals al eerder aangegeven dat de andere sites wel lopen als een trein.

en momenteel is ie ook niet vooruit te branden. doe er soms langer dan een minuut over om pagina's te laden.. :-?
groenten
Gebruikersavatar
Cor Nannings
Berichten: 1248
Lid geworden op: 21-03-2002 01:00
Locatie: Hoorn

10-01-2008 20:19

Bij een kennis was het helemaal bar, als hij uiteindelijk op KW was dan was zijn pc zo traag, en alles duurde zo lang ect ect, hij werd er dol van.

Ik vertelde hem dat ik dat probleen kende en daarom vroeg hij mij of ik effe wou kijken en of ik er wat aan kon doen.

Ik ging achter dat ding zitten drukt heel interessant op wat toetsen, zetten dat apparaat een keer aan een keer uit, en het prbleem was opgelost.

Omdat ik vrij snel klaar was rekende ik maar 100 euries incl, ik dronk mijn koffie op en deed mijn jas aan, hij vroeg toen "nou en wat was het"

Het was een ID honderd T probleem, hij keek mij aan en zei ok een ID honderd T probleem, wat wat is dat precies, ik grijnsde heb je nog nooit gehoord van ID honderd T fout, nou ehh nee zij hij.

Toen ik de deur uit ging zij ik tegen hem schrijf het maar op, dan begrijp je het wel,

Ik stapte in mijn auto en gaf gas.
CN :wink:
Unicorn Carp Fisching
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

10-01-2008 20:47

Hier heeft de hele bende er bijna 20 minuten uitgelegen van 20.25 uur tot 20.45 uur.
phpBB : Critical Error

Could not connect to the database!!!!!
Groet,

John
Gebruikersavatar
stefan andriessen
Berichten: 1604
Lid geworden op: 07-10-2007 18:30
Locatie: gouderak zuidholland
Contacteer:

10-01-2008 20:50

hier in het zonnige gouderak 8) het zelfde probleem

groet

stefan
Gebruikersavatar
Ronald de Witte
Berichten: 116
Lid geworden op: 22-05-2002 02:00
Locatie: Z-H

10-01-2008 20:53

bij mij ook drama de laatste tijd soms reageerd hj helemaal niet meer en een half uurtje later doet hij het weer echt klote
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

10-01-2008 21:11

roy goris schreef:hier gister ook weer bijzonder traag, en opeens geen mogelijkheid meer tot inloggen of uberhaupt op kw te komen.

maar dat laatste had Menno al aangegeven.
inloggen moet ik ook nog steeds opnieuw maar das dan ook niet het grootste probleem. vind het bijzonder vervelend dat het steeds zo traag loopt bij mij. soms in het begin gaat het even goed ben een tijdje langer op de site dan loopt het ineens traag en blijft het ook traag wat ik ook doe. en zoals al eerder aangegeven dat de andere sites wel lopen als een trein.

en momenteel is ie ook niet vooruit te branden. doe er soms langer dan een minuut over om pagina's te laden.. :-?
groenten


Dat inloggen ligt aan je instellingen. Kennelijk wordt de desbetreffende cookie van CarpBoard verwijderd of geweigerd.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

10-01-2008 21:46

Cor Nannings schreef:Bij een kennis was het helemaal bar, als hij uiteindelijk op KW was dan was zijn pc zo traag, en alles duurde zo lang ect ect, hij werd er dol van.

Ik vertelde hem dat ik dat probleen kende en daarom vroeg hij mij of ik effe wou kijken en of ik er wat aan kon doen.

Ik ging achter dat ding zitten drukt heel interessant op wat toetsen, zetten dat apparaat een keer aan een keer uit, en het prbleem was opgelost.

Omdat ik vrij snel klaar was rekende ik maar 100 euries incl, ik dronk mijn koffie op en deed mijn jas aan, hij vroeg toen "nou en wat was het"

Het was een ID honderd T probleem, hij keek mij aan en zei ok een ID honderd T probleem, wat wat is dat precies, ik grijnsde heb je nog nooit gehoord van ID honderd T fout, nou ehh nee zij hij.

Toen ik de deur uit ging zij ik tegen hem schrijf het maar op, dan begrijp je het wel,

Ik stapte in mijn auto en gaf gas.
CN :wink:

heb je je lolbroek weer aan Cor :lol:
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

10-01-2008 21:50

Cor Nannings mét broek an???????? Pffffffft..... zeker op z'n hielen dan!
Groet,

John
Gebruikersavatar
roy goris
Berichten: 355
Lid geworden op: 02-07-2007 08:57

10-01-2008 23:11

Kees Ouwehand schreef:
roy goris schreef:hier gister ook weer bijzonder traag, en opeens geen mogelijkheid meer tot inloggen of uberhaupt op kw te komen.

maar dat laatste had Menno al aangegeven.
inloggen moet ik ook nog steeds opnieuw maar das dan ook niet het grootste probleem. vind het bijzonder vervelend dat het steeds zo traag loopt bij mij. soms in het begin gaat het even goed ben een tijdje langer op de site dan loopt het ineens traag en blijft het ook traag wat ik ook doe. en zoals al eerder aangegeven dat de andere sites wel lopen als een trein.

en momenteel is ie ook niet vooruit te branden. doe er soms langer dan een minuut over om pagina's te laden.. :-?
groenten


Dat inloggen ligt aan je instellingen. Kennelijk wordt de desbetreffende cookie van CarpBoard verwijderd of geweigerd.

Groet, Kees



Bedankt Kees, heb het even opgezocht probleem zat in mijn spywarefighter....
cookies werden inderdaad verwijderd :oops:

groeten, Roy
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

10-01-2008 23:24

Tot je dienst Roy.

Snelheid is lastiger. Ligt bij de server. Heeft Menno zijn aandacht, en hij heeft al het een en ander aangepakt. Maar soms is de server gewoon traaaaaag. Teveel processen op hetzelfde moment, etc. Allemaal met de pet rond en een eigen server kopen? :D

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Bernard Holtkamp

11-01-2008 09:05

Dat met de pet rond gaan is helemaal geen slecht idee kees.

Dit gebeurt al bij andere fora ook en dat is dan weer te merken aan het snelle werken van het e.e.a.


Misschien een donateurschap invoeren?


Zomaar een idee hoor :wink:


Gr bart
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

15-01-2008 22:42

Denk ik gisteravond rond tienen "mwoah gaat wel weer redelijk lekker hiero"!!! Wil ik vervolgens een berichtje plaatsen om die gedachte te verwoorden om zo Menno (en consorten) een complimentje te maken ligt de hele bende weer een uur lang totaal plat.
Vandaag gaat alles echter weer zo snel dat je bijna al een reply hebt vóórdat je bericht geplaatst is. Hopen dat het even zo blijft.
Complimenten heren!!!!
Groet,

John
Gebruikersavatar
Bertil Wielink
Berichten: 1760
Lid geworden op: 27-12-2001 01:00
Locatie: Nederland
Contacteer:

15-01-2008 22:46

Ha John,

Tja.. hou op schei uit.. werden er zelf helemaal zot van..
Gelukkig staan we nu op een rustige snelle server dus voorlopig zou alles zo moeten blijven gaan..

We zijn er zelf ook erg blij mee moet je maar denken :D

Gr.
Bertil
Leer van andermans fouten. Je leeft niet lang genoeg om ze allemaal zelf te maken.