Waarom wel een lidmaatschap KSN ?


Gebruikersavatar
Harnold Kikkert
Berichten: 2174
Lid geworden op: 22-11-2004 21:18
Locatie: Hoogeveen

08-12-2005 20:30

peter postema schreef:
Harnold Kikkert schreef:Nou das mooi man.

Het gaat in de topic om de voordelen te noemen waarom iemand lid zou moeten/kunnen worden.
Als Douwe daarom vraagt of ergens op reageerd, wordt aan die wens voldaan.
En dat jij nu je verhaaltje komt doen is mooi, maar draagt ook niet bij aan deze topic.

gr Harnold


Beter lezen kikkert, ik geef wel degelijk de voordelen aan die ik er inzie en waarom ik nog steeds lid ben. Dat dit in jou visie een verhaaltje is die niet bijdraagt zal mij dan weer een biet zijn :lol:

wel ben ik van menign asl ik reacties lees waaronder die van jou waarin je mensen afschiet die geen lid zijn dan ga je me te ver en op die wijze zul je zeker ook niet overtuigen.

mvg,
P


Sterke opmerking Peter; beter lezen. Zeg je tegen kinderen van 5 !
De stelling van jou dat ik mensen afschiet is mij niet geheel duidelijk.
Ik praat tegen Douwe, en dat lijkt me toch echt enkelvoud. Mensen is bij mijn weten meervoud.
Maar goed het zij je vergeven. Niets persoonlijks hoor.
Daarbij noem ik een aantal voordelen van het lid zijn van de KSN. niet meer niet minder.
Ennuh, Douwe kan wel voor zichzelf opkomen, geloof me.
Ken Douwe al heel wat jaartjes...
Overtuigd?

gr Harnold
Gebruikersavatar
peter postema
Berichten: 2599
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Westerlee (GN)

08-12-2005 20:41

Harnold,
overtuigd nee nog niet echt, opkomen specifiek voor Douwe doe ik niet probeer dit breder te trekken.

Qua opmerkingen doelde ik in m`n eerst reply op diverse uitlatingen van mensen binnen dit geheel waaronder mensen die direct met de ksn worden geassocieerd. Onder het genot van een biertje zal ik je het proberen uit te leggen de volgende meeting :wink:

with kind regards,
P
It's not who you are, it's who you know.
Gebruikersavatar
Harnold Kikkert
Berichten: 2174
Lid geworden op: 22-11-2004 21:18
Locatie: Hoogeveen

08-12-2005 20:49

Bart van den Hurk schreef:
Schreef: blablablabla

Binnen de KSN kun je nu altijd nog merken dat je toch te maken hebt met verschillende kampen en generaties, waarbij het bij de jonge generatie voornamelijk draait om de gezelligheid van het heden en de enkeling van de oudere generatie nog steeds het meer elitaire karakter van de vereniging hoger in het vaandel houdt en het verleden verheerlijkt...

Antw Harnold

Klopt! Maar dat nu juist maakt het zo apart, de jonkies die uiteindelijk daar ook als oudjes zitten, en weer terugkijken op die tijd van 30, 40 jaar geleden en die denken waarschijnlijk precies zoals de oudjes van nu, naar ons kijken!

Vandaar dat lidmaatschap ook belangrijk is, vereist zelfs, wil je de toekomst van het karpervissen veiligstellen. Want er is geen andere vereniging die dit voor je zal kunnen bewerkstelligen

Antw Harnold

Helemaal mee eens, al zal het niet op korte termijn zijn, dan wel op de lange.
Weet je nog 40-45: ach zo'n vaart zal het niet lopen met de Duitsers.
Nou, daar weten we alles van.
En zolang de GROENEN iemand voor de rechter slepen, die een musje heeft doodgeschoten...


Om de uitstraling wat warmer te maken, meer een vereniging, waarbij toch ook gezelligheid en saamhorigheid belangrijk is. Zou ikzelf opteren voor een naamswijziging van de KSN als ook een wat minder abstrakte vormgeving van het lijfblad.

Antw Harnold

Hier kan ik me niet in vinden. De KSN heeft nu een duidelijk standpunt naar buiten gebracht, en de onwetenden weten te overtuigen.
Denk hierbij aan gedragscode's, het uitnodigen van kamerleden, CVB etc etc.
De naam is nu bekend bij heel veel karpervissers en instanties.
Dan is juist de S van Studie van enige importantie, dat geeft m.i. aan dat er al lang onderzoek door de KSN is gedaan naar de karper in al zijn facetten.
En het perodiek dat 2 maal per jaar wordt uitgegeven is lekker handzaam en overzichtelijk.



Blablabla = om niet een te grote quote te krijgen.

vr gr Harnold
Gebruikersavatar
Harnold Kikkert
Berichten: 2174
Lid geworden op: 22-11-2004 21:18
Locatie: Hoogeveen

08-12-2005 20:55

peter postema schreef:Harnold,
overtuigd nee nog niet echt, opkomen specifiek voor Douwe doe ik niet probeer dit breder te trekken.

Qua opmerkingen doelde ik in m`n eerst reply op diverse uitlatingen van mensen binnen dit geheel waaronder mensen die direct met de ksn worden geassocieerd. Onder het genot van een biertje zal ik je het proberen uit te leggen de volgende meeting :wink:

with kind regards,
P


Dan betaal jij het biertje maar :wink:
want hier begrijp ik werkelijk niets van...

gr Harnold
Gebruikersavatar
Daaf Wolters
Berichten: 4012
Lid geworden op: 02-03-2003 01:00
Locatie: Hengelo

09-12-2005 16:53

Waarom lid van de ksn?
Ben zelf lid geworden in 2003, vanwege de jeugdkampen. Had op dat moment zelf amper de mogelijkheid om een lange sessie te maken, een jeugdkamp lek me een ideale oplossing. Dat bleek het ook te zijn, heb toen zelfs zo'n geweldige week gehad dat ik (en alle vrienden van dat kamp) naar de naarjaarsmeeting kwam. Het jaar daarna weer beide meetings gevolgd, een dag op carp 2004 op de ksn stand gestaan en twee viskampen gehad. Bovendien nog een dag met Aart bij een open dag van de hengelsportvereniging geweest om demonstraties te geven.
In 2005 drie viskampen, 2 dagen op carp, ksn jeugddag en najaarsmeeting bijgewoond. Krijg er steeds meer lol in, dus ik zal voorlopig echt wel lid blijven.
There aint no way but the hard way!

Spiegel gevangen op het Twentekanaal? Skp@ksnregiooost.nl