Discussie totall fishing


Klaas van den Herik
Berichten: 4624
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

21-10-2004 09:54

Marc,

Da's het probleem exact. Maar als niemand het doet? Het gaat niet eens om besturen, maar op zijn minst mag je zo af en toe eens een ALV bezoeken.

De mensen die wel tijd MAKEN, willen ook graag weten hoe de leden erover denken.

MVG

Klaas
Peter Otte
Berichten: 1261
Lid geworden op: 10-01-2003 01:00
Locatie: Veghel

21-10-2004 16:25

Hoi Marc,

Oké op dit moment nog geen optie, dit soort zaken aankaarten bij je HSV kan natuurlijk altijd.
Je hebt meestal maar een of twee(gekken) nodig die de nek boven het maaiveld uitsteken.
Tot voor kort was ik altijd twee avonden in de week op pad om jeugd te begeleiden. Hoeveel vissen me dat gekost heeft weet ik niet wel dat ik het vele jaren met veel plezier gedaan heb.

Met vriendelijke groet,

Peter
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

22-10-2004 13:39

@ Klaas ...... beetje kort door de bocht vriend :wink:

Ik ga gemiddeld zo tegen 06.00 van huis en kom als alles mee zit rond 19.00 weer thuis ..... ff eten ff kids ff vrouw een aai geven voor je het weet is het 20.30/21.00 ..... weinig ALV's die dan nog moeten beginnen hoor.

Tijd MAKEN is niet voor een ieder weggelegd .... helaas.

Mensen die gewoon om 17.00 uur achter de aardappeltjes kunnen kruipen hebben gewoon mzzl!

@ Peter,

Klopt dat je maar 1 a 2 gekken nodig hebt, blijkbaar zijn er zat van die gekken in mijn woonplaats aangezien we hier weinig restricties kennen en nog minder problemen hebben :D :D :D

Greets Marc
Klaas van den Herik
Berichten: 4624
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

22-10-2004 14:04

Marc,


Is niet kort door de bocht. AL Vergaderingen zijn maanden vooraf gepland. 1 of 2 keer per jaar. Met goede wil is er veel te doen.

Ook ik maak dan keuzes. Dan maar niet eten of maar een paar uurtjes slapen. Is een kwestie van willen. Maar dat geeft verder niet. Wij eten tussen de middag warm. :lol:

Nee hoor.

MVG

Klaas
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

22-10-2004 17:58

Klaas,

Blijkbaar ken jij mijn agenda en mijn mogelijkheden beter dan ik, mocht ik weer een ALV weten dan vraag ik jou gewoon e.e.a. voor mij te plannen.

Greets Marc
gerrit koop

23-10-2004 09:12

Ik heb ook niet zoveel tijd om me te bemoeien met het besturen van hsvees omdat ik vijf nachten in de week werk maar mijn kinderen willen ook graag vissen dus ben ik nog al eens bezig met het heen en weer rijden van kinderen naar de diverse wateren in de buurt
Daar zitten veel jongeren te vissen.
Gewoon even een praatje maken met deze jongens heeft meestal meer effekt als iemand alleen maar aanspreken als ze fouten maken want dan gaan de meeste toch in de verdediging.
Zo kun je zonder verplichting toch een hoop bereiken in je gebied.
Vooral als je ze regelmatig ziet kun je best een hoop tegen ze zeggen.
gr gerrit
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

23-10-2004 09:30

Gerrit,

Kijk daar doe ik dan ook aan, gewoon ff met mensen praten en MOCHT er een onderwerp komen waarvan je denkt hmmmm ff bijsturen dan op een gewone open manier en niet meteen beginnen dat MOET anders bla bla.

Waar ik ook kom, zodra ik vissers signaleer ga ik ff beppen (tot groot verdriet van mijn vrouw .... ff hondje uitlaten duurt soms errg lang)

Soms leer ik iets, ja ook van jonge gassies .... soms adviseer ik .... soms doe ik alleen een beetje dollen maar de mensen kennen mij wel.

Greets Marc
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

23-10-2004 09:40

Maar af en toe zeg ik ook gewoon rare dingen hoor!

Afgelopen zomer wilde ik om me af te reageren heel even een uurtje vliegvissen in de stadssloten hier in het dorp ...... Maar zoals gewoonlijk ziet men voor het eerst een vliegvisser (niet dat ik het al goed kan hoor) en denkt "Huh, wat staat die daar nu te zwaaien met zijn zweep" en komt ff kletsen. Niets op tegen natuurlijk MAAR als je maar een uurtje kan EN het is meneer 300 dan wil ik wel eens lullig antwoorden.

Meneer de vliegvisser, waarom heeft u een petje op, resulteerde meteen in het feit dat ik mijn pet van mijn hoofd sloeg met de vlieg ... "Daarom dus"

Meneer hoe weet u nu waar de vissen zitten? "Ergh tsja die zitten 90% van hun tijd in het water" "Oh, en de rest van de tijd?" "Dan hangen ze aan mijn hengel" :lol:

En geloof me mensen, vliegvissen is leuk tot ze je ontdekken en je de oren van de kop vragen, net daar gaan staan waar jij moet zwaaien enz enz enz ....... en ik had maar een uurtje :evil: