KSN jeugdkampen 2006!
-
aangenomen Jan.
31 augustus heb je een sollicitatiegesprek.
Lionel:
ff http://www.karperstudiegroep.nl/ kijken bij jeugdviskampen.
MVG
Klaas
Lionel:
MVG
Klaas
Klaas van den Herik schreef:aangenomen Jan.
Lionel:
MVG
Klaas
Raak!

-
Viskamp Zeumeren, t/m vanmorgen had iedere deelnemer en begeleider, op 3 man na, karper gevangen. Dick van Middelaar had de meeste (5 stuks) gevangen de afgelopen nacht. En het weer werkt tot nu toe ook nog aardig mee...
-
Jan, dat zijn helemaal geen KSN regels. Maar zolang ik de verantwoordelijkheid voor de jeugdcommisie heb zal het op de huidige manier blijven gaan.
Wie het daarmee niet eens is kan dat op de ALV aan de orde stellen, maar niet via dit board.
Wie het daarmee niet eens is kan dat op de ALV aan de orde stellen, maar niet via dit board.
-
Ook vandaag zijn er overdag op Zeumeren weer een aantal vissen gevangen, maar niet zoveel als de afgelopen nacht.
- ferdy tibbe
- Contacteer:
Mooi dat er wordt gevangen, heren nog veel succes!
-
De afgelopen nacht zijn er nog meer vissen gevangen dan de eerste nacht. Twee hebben helaas nog steeds geen vis. En weer had Dick van Middelaar de meeste vissen, 6 afgelopen nacht...
Op zich niet verwonderlijk dat er 's nachts veel meer wordt gevangen, daar hier niet 's nachts gevist mag worden (m.u.v. dit viskamp, en dat natuurlijk na toestemming Federatie Randmeren en de RGV).
Op zich niet verwonderlijk dat er 's nachts veel meer wordt gevangen, daar hier niet 's nachts gevist mag worden (m.u.v. dit viskamp, en dat natuurlijk na toestemming Federatie Randmeren en de RGV).
- Hans Brinkel
- Contacteer:
Aart Lokhorst schreef:Op zich niet verwonderlijk dat er 's nachts veel meer wordt gevangen, daar hier niet 's nachts gevist mag worden (m.u.v. dit viskamp, en dat natuurlijk na toestemming Federatie Randmeren en de RGV).
Dan vallen die jonge mannen werkelijk met hun neus in de boter!
Da's natuurlijk allemaal weer mooi georganiseerd door de KSN.

Aart Lokhorst schreef:Jan, dat zijn helemaal geen KSN regels. Maar zolang ik de verantwoordelijkheid voor de jeugdcommisie heb zal het op de huidige manier blijven gaan.
Geef dan nog eens duidelijk je redenen hiervoor aan, Aart.
Dank je bij voorbaat.
En wat is er mis met dit board?
KSN weet toch wie van de boarders lid zijn?
-
Jan,
Hierbij verzoek ik officieel deze discussie te voeren waar deze discussie hoort.
Voorlopig op 17-02-2007 in Het Dak te Leerdam.
Eventuele schriftelijke vragen kunnen vooraf ingediend worden bij de secretaris, Mark Noorman.
Dank u.
MVG
Klaas
Hierbij verzoek ik officieel deze discussie te voeren waar deze discussie hoort.
Voorlopig op 17-02-2007 in Het Dak te Leerdam.
Eventuele schriftelijke vragen kunnen vooraf ingediend worden bij de secretaris, Mark Noorman.
Dank u.
MVG
Klaas
- Douwe Bijlsma
Niet zo arrogant Klaas, je kunt hier niets officieel verzoeken, het is een vrij forum en zolang men zich aan de regels houdt heeft de KSN hier niets officieel te verzoeken.
Met name dat OFFICIEEL daar zit iets dwingends in voor het geval je komt met het antwoord: het is toch een verzoek.
Het lijkt mij veel beter dat de KSN Jan per brief OFFICIEEL verzoekt zijn grieven kenbaar te maken op een ALV.
Jij gebruikt dit forum nu ook als klankbord voor de KSN, net zo als Jan het doet.
Met name dat OFFICIEEL daar zit iets dwingends in voor het geval je komt met het antwoord: het is toch een verzoek.
Het lijkt mij veel beter dat de KSN Jan per brief OFFICIEEL verzoekt zijn grieven kenbaar te maken op een ALV.
Jij gebruikt dit forum nu ook als klankbord voor de KSN, net zo als Jan het doet.
Vissen is een hobby, geen religie!
-
Douwe,
Nix met arrogant te maken.
Alleen 2 petten.
Normaal gesproken reageer ik op het board met mijn eigen pet.
Met de pet van de KSN op doe ik een verzoek aan Jan. Zeker omdat zijn idee te belangrijk is om alleen hier te voeren. Van de bijna 1300 KSN leden zijn er teveel niet op dit board aanwezig.
Verder geen probleem?
MVG
Klaas
Nix met arrogant te maken.
Alleen 2 petten.
Normaal gesproken reageer ik op het board met mijn eigen pet.
Met de pet van de KSN op doe ik een verzoek aan Jan. Zeker omdat zijn idee te belangrijk is om alleen hier te voeren. Van de bijna 1300 KSN leden zijn er teveel niet op dit board aanwezig.
Verder geen probleem?
MVG
Klaas
- Douwe Bijlsma
Jawel maar die problemen ventileer ik wel wanneer de tijd daar is en op de juiste plaats.
Jij zult daar dan zeker van horen.
Het gevoel van meerdere petten ken ik, soms gaan ze knellen.
Jij zult daar dan zeker van horen.
Het gevoel van meerdere petten ken ik, soms gaan ze knellen.
Vissen is een hobby, geen religie!
-
Ik ga maar weer over tot waarvoor deze topic is bedoeld. Iedere deelnemer heeft nu karper gevangen op Zeumeren en de afgelopen nacht was nog weer beter dan de vorige wat vangen betreft. Wie alles over dit viskamp (en een aantal andere viskampen) wil lezen kan daarvoor straks in het najaarsboekje De Karper terecht. Daarin komt voor het eerst een apart jeugdkatern met niet alleen stukjes over de viskampen maar ook stukjes van jeugdige vissers, alles over de volgende landelijke jeugddag etc. etc.
-
Helaas Aart,
Ik kom er net vandaan en er is nog 1 deelnemer zonder vis en ook Peter Otte heeft nog geen karper weten te vangen maar is zich wel aan het ontpoppen als brasemkoning van dit kamp. Ik was er net zelf nog getuige van dat hij weer zo'n beest ving. Wat wel opviel is dat de jongens elkaar veel helpen om ook de anderen een vis te laten vangen. Ook zit er weer een goudhaantje bij in de persoon van Dick v. Middelaar met 15 vissen tot nog toe. Kamp lijkt dus alweer zeer geslaagd en ik ga naar bed.
Ik kom er net vandaan en er is nog 1 deelnemer zonder vis en ook Peter Otte heeft nog geen karper weten te vangen maar is zich wel aan het ontpoppen als brasemkoning van dit kamp. Ik was er net zelf nog getuige van dat hij weer zo'n beest ving. Wat wel opviel is dat de jongens elkaar veel helpen om ook de anderen een vis te laten vangen. Ook zit er weer een goudhaantje bij in de persoon van Dick v. Middelaar met 15 vissen tot nog toe. Kamp lijkt dus alweer zeer geslaagd en ik ga naar bed.
-
Mark, dan was ik telefonisch niet helemaal goed ingelicht.
- menno laarmans
Douwe :
Ik zou zn brief graag AANGETEKEND ZIEN
Anders heeft Jan weer niks gekregen
Ik zou zn brief graag AANGETEKEND ZIEN

Anders heeft Jan weer niks gekregen

-
Vandaag ook een dagje langs geweest bij de hoge heren.
Er werd zeer goed gevangen door de meesten. Ik dacht dat nu iedereen vis had, behalve nog heer Otte
. Die had er alleen nog wel 2 gelost.
Hij heeft gelukkig nog steeds zo'n grote glimlach hoor...
Die kerels vermaken zich wel!
gr
Kone
Er werd zeer goed gevangen door de meesten. Ik dacht dat nu iedereen vis had, behalve nog heer Otte

Hij heeft gelukkig nog steeds zo'n grote glimlach hoor...
Die kerels vermaken zich wel!
gr
Kone
-
Koné,
En gezellig dat het was.....
Leuk water, mooie vissen, goede sfeer. Wat wil je nog meer?
Ben in een rijmbui
Gr. Frank
En gezellig dat het was.....

Leuk water, mooie vissen, goede sfeer. Wat wil je nog meer?
Ben in een rijmbui

Gr. Frank
- menno laarmans
Koekie :
Beter RIJM dan SLIJM

Beter RIJM dan SLIJM

-
Ik heb inmiddels van de Stobbeplas een goed overzicht ontvangen omtrent de gewichten van alle gevangen karpers. Dat levert heel veel informatie op en wordt binnenkort besproken in de water- en visstandbeheer commissie van de Federatie. Dergelijke HVR registraties zijn qua karperbestanden veel meer waard dan welke afvissingen dan ook en hierdoor kunnen ook gerichte beheermaatregelen worden genomen.
Ook van de plas Zeumeren komt na afloop van het viskamp waardevolle informatie beschikbaar qua karperbestand.
Ook van de plas Zeumeren komt na afloop van het viskamp waardevolle informatie beschikbaar qua karperbestand.
Aart,
Het is misschien niet het juiste topic. Maar ik denk dat het probleem met de stobben niet opgelost is met een eventuele afvissing. Wat mij beter lijkt is het er bij in zetten van echte roofvissen als snoek of snoekbaars. Er zitten nu een paar snoeken op die het bestand aan vissen niet meer de baas kunnen. Ik hoop dat ik hiermee nog iets geholpen heb.
Het is misschien niet het juiste topic. Maar ik denk dat het probleem met de stobben niet opgelost is met een eventuele afvissing. Wat mij beter lijkt is het er bij in zetten van echte roofvissen als snoek of snoekbaars. Er zitten nu een paar snoeken op die het bestand aan vissen niet meer de baas kunnen. Ik hoop dat ik hiermee nog iets geholpen heb.
- Sjoerd Groot
- Contacteer:
Koen, daar doelt Aart ook op.
Ik denk dat er bedoeld wordt dat hengelvangstregistratie waardevoller is dan het afvissen van een water met netten of electronische netten. karpers glippen daar vaak tussendoor namelijk.
Doordat er nu duidelijke feiten op tafel liggen kan er dus bijvoorbeeld roofvis uitgezet gaan worden...
vr gr Sjoerd
Ik denk dat er bedoeld wordt dat hengelvangstregistratie waardevoller is dan het afvissen van een water met netten of electronische netten. karpers glippen daar vaak tussendoor namelijk.
Doordat er nu duidelijke feiten op tafel liggen kan er dus bijvoorbeeld roofvis uitgezet gaan worden...
vr gr Sjoerd
- Dick van Middelaar
- Contacteer:
Hallo,
Ben inmiddels al een tijdje thuis. Het kamp was erg maar dan ook echt eeeeeerggggg gezellig en leerzaam. De boot is veel gebruikt, vooral bij het zoeken van een stek en niet te vergeten het drillen. Er is leuk vis gevangen. Bij de 1 wat meer dan de ander, maar dat mocht de pret niet drukken. Ik hoop dat iedereen een leuke week heeft gehad, ik verwacht van wel en wat mij betreft volgend jaar weer!
Hoooooooi,
Dick
Ben inmiddels al een tijdje thuis. Het kamp was erg maar dan ook echt eeeeeerggggg gezellig en leerzaam. De boot is veel gebruikt, vooral bij het zoeken van een stek en niet te vergeten het drillen. Er is leuk vis gevangen. Bij de 1 wat meer dan de ander, maar dat mocht de pret niet drukken. Ik hoop dat iedereen een leuke week heeft gehad, ik verwacht van wel en wat mij betreft volgend jaar weer!
Hoooooooi,
Dick
Geen natuur maakt m'n leven zuur...
-
Ben ook net weer terug
En was een super week!
Volgend jaar maar weer

En was een super week!
Volgend jaar maar weer