pasjes nachtvissen


Peter Otte
Berichten: 1261
Lid geworden op: 10-01-2003 01:00
Locatie: Veghel

20-10-2003 16:55

Hoi, Martijn

Weer even terug naar het onderwerp.
In Brabant loopt op dit moment een onderzoek ‘Gebiedvisie Sportvisserij Oost-Brabant
Wij als karpervissers in Veghel, hebben de aanbeveling gedaan om te komen tot een pasjes regeling. In wat voor vorm zal de toekomst leren.
Dat er iets moet gebeuren is voor mij duidelijk.

Groetjes, Peter
Martijn Nederpel
Berichten: 4864
Lid geworden op: 28-02-2002 01:00
Locatie: leeuwarden

21-10-2003 10:16

klasse peter! gelukkig toch nog mensen die niet alleen leuteren maar ook doen! misschien nog een tip: wij hebben sinds dit jaar een meeneem verbod voor karper in laten stellen, daar er geen noodzaak is een karper op te eten. Hierdoor kan je dus vissers uit het oostblok of azielcentra aanpakken omdat het nu simpelweg verboden is een karper mee te nemen!

mvg martijn
Gebruikersavatar
Ton van Laar
Berichten: 73
Lid geworden op: 05-02-2003 01:00
Locatie: kerkrade

21-10-2003 19:44

Hoi Peter en Martijn

Ik kan alleen maar hulde uitspreken voor de verenigingen waar jullie mee bezig zijn.
Ik heb vandaag een bestuurslid aangesproken en het enige wat deze zei was van , de controleurs hier willen zelf niet.
Daar zakt je je de broek van af ...toch.
Het kwam er op neer dat 1 persoon zelfs niet controleerd , terwijl hij zich hier voor op heeft gegeven , ik zie het als angst om iemand aan te spreken.
Nee er moet hier echt wat aangedaan worden , het is bij de beesten af.
Ik zou de kilo's karper niet willen betalen die hier zijn meegenomen.
Spreek je als karpervisser hun erop aan dat het verboden is lachen ze je uit en bedreigen ze je.(oostblokkers)

Groetjes Ton
Peter Otte
Berichten: 1261
Lid geworden op: 10-01-2003 01:00
Locatie: Veghel

21-10-2003 20:21

Mannen, daar ik in een VBC zit, kunnen wij afspraken maken met de gemeenten, politie, en Waterschappen over het te voeren belijd. Je hebt een vinger in de pap en je wordt serieus genomen.Als VBC voer je een actief beleid, je kan wel achter over gaan zitten. En de dingen op je af laten komen als karpervisser, ga praten met de mensen die in een VBC zitten. Er is zoveel vraag naar dat slag mensen. Bij de KSN kunnen ze je zeker verder helpen. Alleen langs de zijlijn zitten en tieren op andere, daar kom je helaas niet verder mee.

Een aanbevelende groet, Peter
Martijn Nederpel
Berichten: 4864
Lid geworden op: 28-02-2002 01:00
Locatie: leeuwarden

22-10-2003 10:29

ton dit soort dingen liepen wij ook tegenaan, vooral in het beginn veel tegenwerking en onbegrip. Probeer vergaderingen blijvens te volgen en bij te wonen met andere karpervissers, het is nu eenmaal een kwestie van de lange adem!!Probeer een karpercommissie uit de grond te stampen laat karperissers plaatsnemen in het bestuur etc etc

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Martijn Nederpel op 2003-10-22 11:06 ]</font>