Tja, bedankt voor je bedankjes. Hoe ik ze dan ook op moet vangen, of nu juist uit m'n vingers moet voelen glippen

?! Alles goed hoor

.
Maar dat verhelderende youtube filmpje uit dat eerdere brolly topic vond ik toch ook top 3 waardig. Applaus op conto van de filmmaker. Ik was slechts doorgeefluik, en bleef vervolgens aan het klittenband van dit volgende tenttopicdoorgeefluik hangen, haha

.
Ja, ik denk echt dat figuren zoals jij dit forum kapot hebben gemaakt.
Tjonge, er viel pas nog te lezen in het 'Rustig' topic dat dit het enige karperforum is wat nog een beetje loopt! Oké, da's in bepaalde ogen dus overduidelijk een 'ondanks mijn aanwezigheid' te noemen, en niet 'dankzij'

, maar ik aandachtsgeil? Richard, toch. Ik was vorig jaar een aantal maanden (misschien zelfs een half jaar?) hier niet geweest en het was alleen maar rustiger geworden. En wat doe jij in hemelsnaam op een forum wanneer je veelal via PB antwoorden gaat geven? Heb jij het idee van het delen met iedereen toch echt gemist hoor. En iedereen naar z'n zin maken? Dat laat ik aan anderen over.
Speciaal voor jou nog even (eentje) uit 't hierboven aangehaalde 'Rustig' topic:
- We gaan in informatieve cirkeltjes waarbij menig vraagsteller niet eens de moeite neemt om voorbereidend de CB zoekfunctie te gebruiken. ..Voorkauwen? Men wil liefst sondevoeding, in plaats van conclusies van een ouder topic in zich op te nemen en mogelijk met eigen nieuwe inzichten te komen...
En dat helaas met regelmaat. Zo ook bij aanvang van dit topic. Ik verkondig hier dus niets vreemds hoe ik er in sta. En van een partner thuis zou een beetje intelligent mens zulk gedrag ook niet accepteren (of de seks moet wel erg, erg goed zijn

). Waarom hier dan wel van onbekenden accepteren?!
Dus ja; zo worden we op ons beurt allemaal ergens niet vrolijk van. Maar nooit geweten dat het gevoelsmatige 'niet vrolijk worden' van jullie kant (of wie dan ook) het mijne 'niet vrolijk worden' overstijgt in z'n gelijk, of wat dat betreft vice versa. Dus ik zeg op mijn beurt; ban jullie

..of blijf gezellig. Boeien!
Las trouwens van de week nog een topic. Starter schreef waarover hij info zocht (medium pearl), en dat men info of voorstellen over andere product echt niet hoefde te posten. Fantastisch! Directe duidelijkheid (of 'ie antwoord op z'n heel specifieke vraag gaat krijgen is een tweede).
Maar zelfs dan zie je met de regelmaat van de klok - ach, toen 'ie hier nog vaak topics tikte - ook de andere kant van de medaille; Dat volk (oeps, vast weer neerbuigend) alsnog totaal andere, en/of duurdere producten aanprijst. En dan zit een mens daarop uit beleefdheid - en forum vereiste - weer terug te typen dat het voorgestelde echt niet is wat er gezocht/gevraagd werd, terwijl dat juist bij voorbaat al duidelijk was. Onzin waarop ik op mijn beurt graag nee tegen zeg of een dikke vinger geef.
En Hilco foetsie? Dat vindt ik spijtiger dan een topicstarter die een topic start terwijl er een paar weekjes eerder nog een gerelateerd topic liep. Next.