Media aandacht


Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

25-08-2014 17:40

Antoinette den Os schreef:Die media-aandacht is peanuts, de dieven halen hun info van fora zoals deze, waar iedereen met zijn spullen loopt te pronken (patstopic) en op facebook net zo, daar halen ze hun info van vandaan.


En regelmatig op 't smoelenboek plaatsten op welk water hun laatste (en andere visjes) vandaan trekken.

Positieve van deze aandacht kan zijn dat potentiële kopers er attenter op worden dat vage tweedehands dealtjes mogelijk gestolen goed is.


Blij dat je 'kan zijn' schrijft, want je moet ze de kost niet geven die niet verder dan de geldbuidel willen denken.
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Gebruikersavatar
ben scholten
Berichten: 3191
Lid geworden op: 10-02-2007 19:29
Locatie: den haag

25-08-2014 17:47

Aan de ene kant is het natuurlijk van de gekke dat je dat niet kan of beter niet kan vertellen maar dan nog is er een verschil tussen dat hier vertellen of op Hart van Nederland.
Vis is vis
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

25-08-2014 18:13

Klinkt als waarschijnlijk een herhaling van HvN.

Ik hoorde gisteren uit eerste hand nog een ouder verhaal van een garage box eens vol met spullen van drie vissende broers. En ze kende de heren dieven. Vissers van het asscialere soort...

Overigens was ik vorige week met het gezin op vakatie (nou ja, op CP) en toen ik daar een ochtendje stond te penvissen op een bruggetje stond er bij het plaza lange tijd een kerel vreemd obsessief gefocust te kijken. Dacht eerst een verloren vissert, toen 'wat een rare', en daarna aan m'n tas achter me. Man, man, die had minimaal last van last van 'staar' of anders zeker een dwangmatig probleempje :wink: haha.

Uiteindelijk had hij wat uiterlijk betreft best die gast van 'mijn man heeft een hobby' kunnen zijn :D.
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

07-09-2014 15:11

Geloof niet dat het echt gunstig is, zag toendertijd ook al vreemd op over een stukje van een gerenommeerde hengelsportwinkelier die geinterviewd werd.
Hij vertelde dat er al snel duizenden € tot wel uitschieters tot 20 mille aan visspul men bij zich had...

Hoorde vandaag dat er in de wijde regio Rotterdam, in de laatste twee weken ongeveer 12 vissers zijn beroofd. Slangetje onder de tent door, slaapgas, welterusten slaap maar lekker door en weg zooitje !

Wees dus gewaarschuwd !
CarpeR Diem
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

07-09-2014 15:33

Scheelt je weer een nachtvisvergunning voor volgend jaar :D.., als je uberhaupt nog wilt vissen natuurlijk?
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).