Jeroen Visser schreef:@Michel, dat heeft inderdaad meer weg van een kerstboom!!
Onderschriften kan ik me nog niet eens aan storen. Dat is aan ieder om daar wat in te zetten of niet, daar ben je vrij in. Net als je profiel aan de rechterkant. Maar je kan het blijkbaar wel erg bont maken ja....

snap je punt overigens wel als iedereen onder aan zn bericht commercieel getinte reclame voor zichzelf maakt is het einde zoek..
onderschrift ok.. maar bij elk bericht het nog eens benadrukken wordt wel teveel van het goeie..
2w. Zakelijke aanbieders kunnen de redactie van KWO contacteren over plaatsing van een advertentie of link op de website.
bijv je grote vriend dhr.Krijgsman heeft in zn onderschrift een link, echter als hij ook nog eens bij elk bericht onderin neerzet : kijk eens naar mn link van markerworld goedkoop en goeie spullen te koop etc.. dan wordt het een beetje een overkill ja.
zag trouwens op de site van SVN dat je fox equazer wettelijk gezien een tijdelijke woning is, dus kan best kloppen dat je daar woont

ontopic:
ik ben vaak erg blij als mn telefoon leeg is tijdens het vissen ( zolang mn camera het nog maar doet) soms voelt het echt als een opluchting.. kan ik me weer volledig richten op het vissen, de natuur en alles wat er om mij heen gebeurt... heeeerlijk geen telefoon af en toe.
vroeger was zo slecht niet... en volgens mij kwam iedereen ook vaker op tijd omdat je de mogelijkheid niet had om te bellen dat je later was.
de ene heeft een laadstation voor zn gsm, laptop etc de ander moet al die dingen niet langs het water ,overigens ben ik in het bezit van een zonnecel en een auto oplader daar niet van maar dat is meer dat ik kan bellen als het moet,of opladen voor navigatie of GPS niet om te internetten of spelletjes te spelen.