En ja hoor, de kloon van Erik Gerrits heeft weer een ander duimpje gevonden waar hij uit kan zuigen. In 2007 was er eens een afspraak tussen de bouwer van de Navigator en mij. Het is nu 2010 en ik krijg ineens geld voor elke voerboot,

het moet niet gekker worden.
Hier even een kopie van de collumn van alledreamcatchersopeenrij.
De column van ...Herman, oftewel Erik Gerrits die dealer is van 1 boot en dat ook duidelijk op zijn site(s) laat zien.
Forum op alle voerboten op een rij.
Nee als we aan deze kant lezen hoeveel onzin hier af en toe op staat heb je haast een dag taak om je forum van beledigingen, onzin verhalen, reclame te vrijwaren. Helaas vinden de meeste forums het allemaal wel best wat mensen schrijven en is van enige controle van uitlatingen dan ook weinig te merken.
Hoe vaak er wel niet weer een onzin verhaal op één of ander forum over onze site staat heeft ons doen besluiten hier maar helemaal niet meer op de reageren.
En wat ook steeds maar weer opvalt het zijn altijd de zelfde mensen. Nu Cor Hendriks die het opneemt voor de Navigator. Ja zo lusten wij er nog wel één. Als mede ontwikkelaar van deze boot ontvangt hij over elk verkocht model een paar euries. Maar ja dit lees je nergens.
Nee voor ons geen forum. Forum op alle voerboten op een rij.
Maar heb je een mening over een boot laat het achter in de blogs. Zo maak jij de lezer van allevoerbotenopeenrij uit of een boot goed is of niet. En niet de bouwer of bedenker van een voerboot.

Het is een feit Mijnheer Gerrits dat de bannerbetalers ineens hun banner zien verdwijnen. Het is een feit dat jij van Noord Nederland de dealer van de Dreamcatcher bent. Het is een feit dat die tight the lines dinges waar dat merk verkocht wordt hetzelfde k.v.k nummer heeft. Het is een feit dat er nog veel meer feiten zijn waar jij al een poos geleden van op de hoogte bent gebracht. Nu je een bedrijf hebt wordt het eens tijd om je aan te pakken, de bewijzen stapelen zich op, neem dat maar van mij aan.
Een ander feit, ik verdien helemaal NIETS aan de Navigator, ik heb hem meegeholpen met de ontwikkeling. Ik neem het dan ook niet op voor de Navigator, ik stel jouw werkwijze ter discussie. Sinds ik mijn bedrijf twee jaar geleden heb weggedaan aan Sander heb ik helemaal niets meer met het financiele aspect van welk bedrijf dan ook te doen.
Bfp, baitboats for pirates. The instant, medium and Big Pearl.