Is dit een goede stek voor dit seizoen?


Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

15-03-2003 22:36

Marvin,
je mag dan een 100% goeie visser zijn, en ik geloof je op je woord.

Maar omdat jij je nogal bezorgd maakte over het aantal lezende bezoekers op dit board heb ik bovenstaande link naar een stuk of 20 andere karpersite's gekopieerd.

Wanneer je nu info wil van een bepaald water dan zou je er verstandig aan doen om het zoveel mogelijk via prive mail te laten verlopen.
Ook wel zo sportief voor de vissers die al jaren en jaren actief zijn op jouw gefotografeerde water, ze zullen je daarvoor zeker niet met een hosanna begroeten, denk ik.

Sportieve groeten Henk

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Henk ter Maat op 2003-03-15 23:12 ]</font>
Gebruikersavatar
Martin Beek
Berichten: 813
Lid geworden op: 14-03-2003 01:00
Contacteer:

15-03-2003 22:40

Wat is een 'hosanna'? Haha, laat maar zitten, kan het wel raden en wel een beetje begrijpen.

Maar elke drol kent dat water volgens mij. Affijn. Uiteraard geloof ik niet dat je de url naar 20 sites heb gestuurd.
Zo ja? dan ben je echt een (...) (vul zelf maar in), want dan vern**k jij het voor nog meer vissers :smile:

Waarom zit de karperwereld (neej niet het blad of de site) zo verrot in elkaar? Als ik een mooie foto maak van mijn hengels maak en schrijf er een sessie bij. Dan weet iedreen dus waar het is. Dit gebeurd ZO VAAK!!! Met foto's en al waar je zo'n commentaar op hebt.
Dit is wat krom, maar hopelijk zie je zo dat de karperwereld flink vern**kt is.

_________________
Wie het kleine niet eert...... is het grote niet waerd....

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Marvin Honsbeek op 2003-03-15 22:41 ]</font>
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

15-03-2003 22:48

Beste Marvin,

Ik moet je tenminste m'n excuses maken om het feit dat ik de posting van Relmer Warning van 19.48uur aan jou toedichtte. Sorry, "a slip of the mind" in deze wat verwarrende topic. Geheel aan mij te wijten. Ik wil echter nog wel benadrukken dat ik totaal geen agressieve gevoelens bij deze discussie heb of heb gehad. Ook kan ik niet genoeg hehalen dat je ondanks je, waarschijnlijk alleen maar goede bedoelingen, onbewust iemand z'n water ( niet geheel terecht begrip) aan het vern**ken bent.
Groet,

John
P.s. Ik ben het grote ook niet weerd en dat heeft niets te maken met het feit dat ik het kleine niet weert. Maar nu genoeg gemartelaard!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: John Pannekoek op 2003-03-15 22:53 ]</font>
Gebruikersavatar
Martin Beek
Berichten: 813
Lid geworden op: 14-03-2003 01:00
Contacteer:

15-03-2003 22:51

Maar van te voren had ik dit natuurlijk niet verwacht. Ik denk niet van; 'kom laat ik eens iemands water gaan vern**ken' (om het in jou woorden te zeggen, onee, het waren de mijne, dôh!)

Als je echt plannen hebt met dit water ben ik bereidt de pagina te verplaatsen naar een andere pagina die ik niet openbaar zal maken.

Met nog altijd vriendelijke groet,
M. Honsbeek
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

15-03-2003 23:13

Marvin,

Dat is ook de reden dat ik in m'n eerste reply al aangeef dat je je er waarschijnlijk niet van bewust bent wat je indirect bewerkstelligd.
En ik heb totaal geen plannen met dit water, al was het alleen maar om Edwin niet te dwarsbomen.
Groet,

John

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: John Pannekoek op 2003-03-15 23:16 ]</font>
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

15-03-2003 23:18

Marvin,
je hoeft echt niet de hele pagina te verplaatsen, enkel iets te wijzigen.
En jij geloofde dat ik jouw URL gekopieerd had naar nog meer site's?
Sja, mislukt zie je, ik heb hem per "ongeluk" verwijderd.
Gaat ook zo makkelijk tegenwoordig en

Sportieve groeten Henk
Gebruikersavatar
Martin Beek
Berichten: 813
Lid geworden op: 14-03-2003 01:00
Contacteer:

15-03-2003 23:22

Okay John,
is goed....

En henk:
ik geloofde NIET dat je dat gedaan had, maar dat was volgens mij wel duidelijk.

En de pagina heeft andre url gekregen, dus no problem.
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

15-03-2003 23:27

Thnx Marvin,

enneh, vang ze morgen.

sportieve groeten Henk
Gebruikersavatar
Martin Beek
Berichten: 813
Lid geworden op: 14-03-2003 01:00
Contacteer:

15-03-2003 23:30

Bedankt!

Hoop dat het beetje lukt, gebruik de tactiek de beschreven staat in de 1e reply op m'n post. Met m'n nieuwe penhengel, ik ben helemaal blij :smile:.

Sportieve groeten terug,
Marvin!
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

15-03-2003 23:41

Hey Henk,

Ik wilde je bijna bedanken voor je bijval en dan ineens "Thanks Marvin, vang ze morgen ik hoop dat je heel veel grote vissen van een ander z'n stek trekt en dat jullie mekaar hierom lekker afmatten" :wink:.
Hebbie hem ook verteld dat het morgen gaat stormen en sneeuwen etc. etc,?
Bij deze bedank ik je alsnog. VOOR HET LAATST. wel te verstaan!
Het ga je................
edwin siol
Berichten: 364
Lid geworden op: 03-11-2002 01:00
Locatie: Voorhout
Contacteer:

16-03-2003 09:53

Beste Marvin

Ik ben mij best bewust van je beste bedoelingen in dit alles, en in je vraagstelling over het water. Ik ben mij best bewust van je nog prille leeftijd.

Edoch vind ik dat je, indien je al verstandig genoeg bent jezelf werkzaam te maken op het internet, en dit kan je, want je bent hier, je ook de verantwoordelijkheid dient te dragen, deze zelfde verstandigheid te gebruiken eens verder te kijken wat er vandaag de dag allemaal gebeurd aan de waterkant. Hier op het forum zelf staan al genoeg discussies die aangeven dat een en ander behoorlijk verkeerd gaat aan de waterkant.

Een bezoekje aan een regiomeeting van de KSN leert mij dat de standaard inkoopprijs van een karper op het moment op 750 euro per 30 pond ligt, zwaardere vissen zijn het tienvoudige soms waard.

Edus zijn er mensen die erop uit zijn deze vissen te vangen, of om plaatsen te vinden, waar deze te vangen zijn. Dit vinden ze vandaag de dag op het internet. Welke wateren, welke vissen. Ergens op de een of andere manier staan er steeds mensen op die kennelijk wel openheid van zaken willen geven.

Hoe werkt dit?? jij vraagt iets, een ander reageert, en intussen een paar berichtjes verder staat dat op een water in de buurt *grote karpers* zwemmen. Niet dat jij dit tiepte, maar verdomd, het staat er weer eens. De naam van een water, en dat er grote karpers zwemmen.

Het is niet voor niets dat ik vraag: heb je een plaat voor je kop? Ik persoonlijk vind, dat als je mee wilt doen aan een forum als deze, je op zijn minst wel eens de algemene sfeer mag beproeven die op dit forum geld, en dan weet je dat het noemen van wateren en visbestanden simpel *NOT-DONE* is. Historie heeft al zo vaak bewezen dat dit dodelijk voor een populatie kan zijn, nee simpelweg IS!! Een karper wordt op het moment gewoon grof verhandeld. Je kunt stellen, ik ben slechts 16, hoe kan ik dit weten?

Dit staat allemaal allang beschreven in allerhande topics hiero op het board o.a.

En ik begrijp wel, dat jij het redelijk *clean* hebt gedaan.... (een kanaal ergens wat loopt tussen.... etc), edoch het is not-done. Als iemand een karper wilt vangen om hem te verkopen, en die zijn er verdomde veel in nederland, zoekt hij namelijk op het i-net naar mogelijke info. En ik denk wel dat met de info die jij geeft, een en ander aantrekkelijk wordt gemaakt. (kanaal makkelijk te bereiken, mooie vistekken; hier valt wat te verdienen)

anyway... misschien kom ik je eens tegen aan de waterkant, en kleppen we der wat verder over

groeten ed
Gebruikersavatar
Henk Janssen
Berichten: 1249
Lid geworden op: 02-02-2002 01:00

16-03-2003 17:53

hallo marvin,
bedoel je de wetering met het molentje(stevenshof)?
zoja dan kun je het beste via de weg van voorschoten naar wassenaar opgaan halverwege kom je vlak op het punt waar het waterje splitst probeer het daar eens je zal verbaasd
zijn
groet henk
Ik ben en blijf een Leie-naar,tegendraads altijd beter wetend
HansPeter van Ee

16-03-2003 19:44

Heren

Op de frontpage van KWO staat Gerrit Ritmeester met een foto waarbij staat Vinkeveens Zilver.
Dat laat ook weinig te raden over lijkt mij.
Of trap ik hier wederom tegen een heilig huisje ?

met naar-buiten-tredende groet

HPE

_________________
Het gewicht van een foto is vrij laag

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: HansPeter van Ee op 2003-03-17 06:49 ]</font>
HansPeter van Ee

17-03-2003 17:15

Hmmm...duidelijk een heilig huisje.

met zwijgende groet

HPE
edwin siol
Berichten: 364
Lid geworden op: 03-11-2002 01:00
Locatie: Voorhout
Contacteer:

17-03-2003 17:59

Jos:

is het mogelijk dat je je ironische ondertoon van je posting wat verder toe licht misschien? of is dit teveel aan fatsoen gevraagd?

Je gelooft het bedrag niet?
Je denkt werkelijk dat dit een verassend nieuwtje is?

ed
Aart Lokhorst
Berichten: 8585
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Dronten

18-03-2003 00:33

Hoezo heilig huisje HPE? Wie nog niet wist dat dergelijke vissen op Vinkeveen (en nog veel meer grote meren/rivieren) zitten lijkt mij een beetje achterlijk.
jan witter

18-03-2003 08:34

Ik wist niet dat er in Vinkeveen Heiligen Huizen stonden....????

Eigenlijk achterlijk gedacht er staan in Nederland overal kerken

En er zwemt in Nederland overal vis..........!!!!!!!!!


_________________
Riggie say's he aint heavy he's my brother

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: jan witter op 2003-03-18 08:35 ]</font>
HansPeter van Ee

18-03-2003 22:01

Aart

Marvin wordt hier de les gelezen dat hij niet zo open over stekken en wateren moet zijn.
Voor Gerrit geldt dat niet ?

Mij wordt het allemaal steeds duidelijker.
Zo zal ook een water wat ik ooit eens als mijn thuiswater kon beschouwen in de toekomst naar de verdommenis gaan.

Verschillende foto's van dit water heb ik al in de Karperwereld zien staan.
Jaja, niet geheel toevallig allemaal dat de enigste vissers die er de laatste jaren ook zijn komen vissen, leden van de KSN zijn.
Ik weet wie hier voor verantwoordelijk is.

Zo zijn er ook vissen bijgezet vorig jaar, terwijl de ouder-vissen er zelf voor voldoende nageslacht hebben gezorgd.
Bedankt!!

met balende groet

HPE

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: HansPeter van Ee op 2003-03-18 22:03 ]</font>
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

18-03-2003 22:18

Tsja Hans Peter,

Marvin werd de les gelezen omdat zijn nog jeugdige leeftijd nog enige hoop gaf op beterschap.
Die jongen leert erg snel, zo is gebleken.

Oudere en meer ervaren vissers zouden beter moeten weten dan de jongere.
Mocht het tegendeel echter blijken, dan bespaar je de moeite want wanneer die de boodschap nu nog niet snappen dan vervliegt alle hoop.

Sportieve groeten Henk
Gebruikersavatar
Martin Beek
Berichten: 813
Lid geworden op: 14-03-2003 01:00
Contacteer:

18-03-2003 22:22

Wie wordt hier de les gelezen?

Ik WERD hier de les gelezen.

Hey, jou voorbeeld Hans of Peter, whatever your name is is wel extreem. Dit gebeurd niet door middel van een forum als dit, waar nog amper iets over het water prijsgegeven is.

Affijn, let's kick some holy houses ofzo!

MVG
Marf
Gebruikersavatar
Laurens Maasland
Berichten: 827
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

19-03-2003 14:14

Ahummm... Foto's van welk water heb jij ook al weer op het net gezet HPE? Kan het fout hebben, maar door jouw 'kritische' postings vergeet jij de laatste tijd soms wat jij zelf ook net zo hard doet....
Gebruikersavatar
Mark Noorman
Berichten: 1922
Lid geworden op: 14-01-2002 01:00
Locatie: Zeist

19-03-2003 16:00

Laurens,

Dat idee krijg ik ook...

Groeten,

Mark
Arjan van den Berg

19-03-2003 16:09

Goedemiddag,

Ik ben gelukkig niet de enige die ziet hoe vaak HansPeter zichzelf zo vaak tegenspreekt.

Toen ik alleen nog de discussies volgde op het vorige forum zag ik wel erg vaak de naam pluto voorbijkomen en ook vissen van dat water verschenen in artikelen op 2 bekende internetsites van de hand van HansPeter met wat ik via via hoorde bijna alleen maar vissen van zijn "thuiswater".

En over de Zwaan zag ik hem regelmatig openlijk posten. Hoezo hypocriet?

MVG

Arjan
Gebruikersavatar
Laurens Maasland
Berichten: 827
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

20-03-2003 21:24

Goh... HPE het zwijgen opgelegd :smile:
HansPeter van Ee

20-03-2003 21:46

Laurens

Nee, dat niet zat twee dagen in Engeland.
Maar goed als jouw doel is mij het zwijgen op te leggen dan zou ik zeggen kom gerust langs.

Wat betreft de Zwaan valt er natuurlijk weinig geheim te houden, het water is wijd en zijd bekend.

Niemand maar dan ook niemand kan mijn thuiswater herkennen van foto's die ik heb geplaatst.
De naam Pluto heb ik niet verzonnen, btw.
Nergens zal men ook een foto van
mij vinden waar ik de naam van het water bij vermeldt.
Daar bij vertel ik anderen niet zomaar welk water en hoe of wat.
Dat zielige KSN' ers dat wel doen moeten zij weten, ik haat in ieder geval die naloperij.
Lekker wateren ruilen, en ontken het maar niet want ik heb hetzelf meegemaakt.
Mocht ik weer een foto in de Karperwereld zie dan neem ik mijn maatregelen.
En geen halve.

Voor de rest mogen jullie mij afzeiken wat jullie willen ik weet waar ik voor sta.

met regelende groet

HPE