P.S.
X2 is van flemix/Raven
Gr,
Daan

daan weeber schreef:Allemaal teringzooi!!!!! Ik vind het nog net genoeg moeite om op dit onderwerp te reageren.

P.S.
X2 is van flemix/Raven
Gr,
Daan
 . Nooit aan beginnen, alles is zo naar de klote.
 . Nooit aan beginnen, alles is zo naar de klote. 
 Ensar Ozcelik schreef:Bij mij is 3x een x2 stretcher gebroken.. Had er genoeg van. nu lekker een brede jrceetje

. schepnet vis ik al 3 jaar mee, nog nooit kapot gegaan. kameraad koopt een fox warrior net, binnen 2 maand een x spreiblokje kapot en de naden van het net losgelaten.
. schepnet vis ik al 3 jaar mee, nog nooit kapot gegaan. kameraad koopt een fox warrior net, binnen 2 maand een x spreiblokje kapot en de naden van het net losgelaten.  
 mag ik vragen wat het verschil is tussen stoppers van x2 of fox, wartels van x2 of fox.
 ) toen kocht ik altijd lijntjes.. ik was een keer bij vlemmix maar de pb lijntjes waren bijna allemaal uitverkocht dus ikke verder kijken ja x2 hadden ze nog wel die waren net zo goed, nou dat heb ik geweten ook.. ik was aan het vissen ik hang me boilie eraan. nog ff checken of de lijn goed inelkaar geknoopt zit (je kan nog wel eens een fabrieksfoutje hebbe) dus ik trekke pats door. ik dacht ookeee da begint lekker wat denk je bij de volgende 5 lijntjes allemaal door.. gewoon ook egt door ook eh niet op de knoop ofzo. kortom Ik zal NOOIT meer iets van x2 kopen, het is een schande dat ze nog iets verkopen van die troep.
 ) toen kocht ik altijd lijntjes.. ik was een keer bij vlemmix maar de pb lijntjes waren bijna allemaal uitverkocht dus ikke verder kijken ja x2 hadden ze nog wel die waren net zo goed, nou dat heb ik geweten ook.. ik was aan het vissen ik hang me boilie eraan. nog ff checken of de lijn goed inelkaar geknoopt zit (je kan nog wel eens een fabrieksfoutje hebbe) dus ik trekke pats door. ik dacht ookeee da begint lekker wat denk je bij de volgende 5 lijntjes allemaal door.. gewoon ook egt door ook eh niet op de knoop ofzo. kortom Ik zal NOOIT meer iets van x2 kopen, het is een schande dat ze nog iets verkopen van die troep.  

. Ik heb het vorige jaar voor mijn werk moeten aanschaffen. Plus minus 4500€ aan spul, niks meer van over. Gewoon helemaal kut.
 . Ik heb het vorige jaar voor mijn werk moeten aanschaffen. Plus minus 4500€ aan spul, niks meer van over. Gewoon helemaal kut.  , noh dat heb ik nog nooit gehoord, gezien, of meegemaakt. het zal me niks verbazen als die wartels uit dezelfde fabriek komen, alleen omdat er fox op staat zijn ze duurder. vergelijk het met een pak beschuiten kopen bij de albert heijn of bij de jumbo van hetzelfde merk. je koopt hetzelfde product alleen betaal je er meer voor.
 , noh dat heb ik nog nooit gehoord, gezien, of meegemaakt. het zal me niks verbazen als die wartels uit dezelfde fabriek komen, alleen omdat er fox op staat zijn ze duurder. vergelijk het met een pak beschuiten kopen bij de albert heijn of bij de jumbo van hetzelfde merk. je koopt hetzelfde product alleen betaal je er meer voor.[b]
Mensen die er tevreden over zijn, voor jullie een vraag. Gebruiken jullie de spullen wel? Zo ja, voor het vissen of voor de openhaard?[/b]
Met alle respect, ik heb zoveel van die klerezooi gekocht dan zou je toch zeggen dat er nog iets heel van is, maar niks is minder waar alles kapot.
 " maar toch echt niet slecht hoor.
 " maar toch echt niet slecht hoor. 
 Jaapie brug schreef:[b]
Mensen die er tevreden over zijn, voor jullie een vraag. Gebruiken jullie de spullen wel? Zo ja, voor het vissen of voor de openhaard?[/b]
Met alle respect, ik heb zoveel van die klerezooi gekocht dan zou je toch zeggen dat er nog iets heel van is, maar niks is minder waar alles kapot.
Idd jonge egt een tering zooi ik raad het iedereen nogmaals af
en zeker ga ik wel goed om met me spullen. die plu die ik had bij een beetje wind schoot er al een spaak los aan de binnekant.. storm palen staan ook zo krom.. die hengels zelfde verhaal 3 keer vissen lag er al 1 door de midden.. dat is geen kwestie van goed verzorgen dat is gewoon kut kwaliteit.. en zo te hooren hebben er veel meer mensen last van... x2 = goed voor de openhaard.