Karper die genoeg te vreten heeft..


Gebruikersavatar
Danny Groote
Berichten: 175
Lid geworden op: 03-04-2007 00:51
Locatie: Drenthe

22-08-2007 01:31

Ok bedankt voor de reacties :)
Ik zal eens proberen het aas zo stinkend/opvallend mogelijk maken.
Na al die uren zullen ze op de kant komen ook :lol:
Gebruikersavatar
Danny Groote
Berichten: 175
Lid geworden op: 03-04-2007 00:51
Locatie: Drenthe

01-10-2007 00:52

Hey, ff een kleine update.
Lig al een poos ziek op bed, vandaag ff rondje vijver wandelen met een maat. Sterke drang naar buitenlucht en water... We zagen zoals vaak de onvangbare karpers weer bovenkomen maar deze keer op een wel heel makkelijke plek, 2 meter uit de kant. Moest eigenlijk eten maarja toch de hengel maar ff ophalen :D

Zo moeilijk als ze al die dagen vangbaar (onvangbaar dus) waren, zo makkelijk waren ze vandaag?? Na al die uren eindelijk de eerste karper en een vette ook!

5 minuten nadat de dobber er in lag..:
(beetje foute link op de foto's maarja weet zo ff geen andere site waar ik ze online kan gooien...;))
Afbeelding
Afbeelding

Heb helaas geen weger maar hij was wel lomp zwaar en 85 cm lang :lol:

Ik was al van plan naar huis te gaan, mijn (ongeplande) visdag was geslaagd, mijn zwaarste vis ooit gevangen! Op aandringen van mijn maat toch nog ff ingegooid.

Alsof het niet mooi genoeg was, weer 5 minuten later, deze rakker, die me werkelijk waar 40 minuten !! bezig heeft gehouden met mijn spinhengeltje. (penhengel wordt voor gespaard). Ik wist dat ze sterk waren maar een drill van 40 minuten had ik niet echt op gerekend.
Afbeelding
Afbeelding

Ik zal je zeggen, vanochtend kwam ik er achter dat er afgelopen nacht 5 grote wietplanten uit mijn tuin zijn gejat. Maar ik had me op dat moment niet voor kunnen stellen dat ik vanavond met een big smile ging slapen :o

Groet Danny
Rene Treffers
Berichten: 1318
Lid geworden op: 29-04-2006 19:51
Locatie: Voorhout

01-10-2007 14:01

Leuk dat je er nu 2 pakt. :wink:
En op welke manier heb je ze nou gevangen?
Freek Swaans

01-10-2007 17:12

Professioneel hoor, zo je foto's bewerken. :wink:
Gebruikersavatar
Danny Groote
Berichten: 175
Lid geworden op: 03-04-2007 00:51
Locatie: Drenthe

01-10-2007 19:17

Ja ben bang voor bekken/vissenslopers hehe :D

Enne een simpele 2 stukjes mais onder een klein dobbertje deed de truuk.