Tips en rigs!

janieck spithoff
Contacteer:

25-06-2007 11:47

Het zijn inderdaad 4 plassen, voor mij groot, de grootste waar ik wil vissen is ongeveer 150 m breed en 250 m lang, het is een zachte grond! ik heb hier een aantal jaren met boilies gevist, en ook een man die ik daar ken en wij hebben er nooit 1 x beet op gehad, daarom wil ik met mais, voor de aantallen (heb toen met trouviet kippenvoer deeg, gewoon op de top gevist en er 11 op een dag gevangen, met de kleinste 11 pond! daarom heb ik deze pellets nu ook 20 mm, omdat ik met die trauviet deeg toch deveel brasem had . . . . . ook word er leuk gevangen op tijgernoten, ik heb dat ik die ergens daar kan krijgen, want anders word het wel heel veel sjouwen in de bus. Eigenlijk wil ik dus met 1 hengel voor de aantallen gaan en met de andere specifiek op de grotere vissen van de plas.

Heeft iemand een plaatje van me hoe ik een frolic kan bevestigen??

Janieck Spithoff

Ojah, de ene haak is van G-hook ofzo, van een maat van me gekregen en die kleinere is van mustad :wink: En heeft iemand een idee waar ik pellets goedkoper kan krijgen in de buurt van Leeuwarden, want ik heb er hier 5.95 voor een kilo betaald en dat vind ik aardig prijzig, en ik wil liever niet bestellen.
Mvg, Janieck