Onbevist water!!!!!


Waar kan ik het beste mee vissen (graag reden in het topic)

Harde (geweekte en gekookte mais)
8
22%
Zachte mais uit blik
11
30%
Boilies
8
22%
Broodvlok onder de pen
2
5%
Anders, .......
8
22%
 
Totaal aantal stemmen: 37
Gebruikersavatar
janieck spithoff
Berichten: 1295
Lid geworden op: 13-03-2007 21:30
Locatie: leeuwarden
Contacteer:

09-06-2007 18:17

Nou vandaag was het zo ver, ik heb op het onbevist water gevist. Ik ben met mijn zwembroek door de 4 meter planten en riet heen gelopen en ben daar in de planten gaan zitten, na hengeltjes ingeworpen en er zat veel vis aan de oppervlakte, na 20 seconden heeft een fikse gras mijn aas te pakken, maar lost na 10 seconden weer, hierna nog 4 missers gehad (ik weet niet wat het probleem is, maar ik mis normaal gesproken haast nooit met korst) Hierna gaat er weer een graskarper met mijn korst vandoor en dit resulteerde in een mooi karpertje +- 70 cm ? ......

Afbeelding


Na deze gereleased te hebben zie ik mijn andere lijn als een gek er vandoor gaan, ik sla aan en!!! Hangen!! ik kom er snel achter dat dit geen kleine jongen is en kan niets anders doen dan het meertje in te lopen, na 10 minuten drillen zie ik hem een meter voor mijn voeten, en hij gaat er weer als een speer van door, deze jongen moet een meter zijn!!!! Na een paar minuten heb ik hem weer voor mijn voeten en ik wil scheppen, een run van jewelste, ggggggrrrrsssssttttttzzzzzzzzzzzzz, pang!!!!!!
Daar stond ik met m'n bek vol tanden en zonder karper, maar 1 ding is zeker, vis zit er, en het mooiste is, ik heb het water voor mij alleen :wink: :wink: :wink:

Ojah, de mensen die er tegenover wonen met hun huisjes hebben al enkele jaren geen visser meer gezien daar, en ze dachten dat alle vis dood was :-? :-? :-?

Ps. Wat kan het probleem zijn dat ik deze karpers verspeel, ik heb het op andere vijfers nooit, kan dit schuwheid wezen??
Mvg, Janieck
Gebruikersavatar
janieck spithoff
Berichten: 1295
Lid geworden op: 13-03-2007 21:30
Locatie: leeuwarden
Contacteer:

09-06-2007 21:43

kunnen jullie de foto wel zien ? :roll: :roll:
Mvg, Janieck