En daar bereik je dus mee dat er steeds minder mag aan het water.
Erg volwassen,en stoer zo,n reactie dus

Franca.

Peter Bruil schreef:Als een agent tegen mij zegt dat een katapult een verboden wapen is, dan vraag ik of ik hem met mijn werppijp even tegen zijn smoel mag slaan.
Eens kijken of ze dan ook nog van mening zijn dat die dingen niet op een wapenstok lijken.

. me eerste keer in 4 jaar vissen. Die agent had me fiets zien staan en toen was hij gaan zoeken en kwam hij me tegen, wel prachtig dat hij tot ze schouders door de brandnetels moest met ze korte mouwtjes
 . me eerste keer in 4 jaar vissen. Die agent had me fiets zien staan en toen was hij gaan zoeken en kwam hij me tegen, wel prachtig dat hij tot ze schouders door de brandnetels moest met ze korte mouwtjes  . Ik had alles in orde en me maat was zed vispas vergeten maar de agent was in een goede bui en gaf hem alleen een waarschuwing. Toen heb ik de agent door gestuurd naar een meer waar ze alleen maar rotzooi trappen en met 4 hengels vissen en daar zag ik hem lekker schrijven
 . Ik had alles in orde en me maat was zed vispas vergeten maar de agent was in een goede bui en gaf hem alleen een waarschuwing. Toen heb ik de agent door gestuurd naar een meer waar ze alleen maar rotzooi trappen en met 4 hengels vissen en daar zag ik hem lekker schrijven