warm winterweer
ik ga het vrijdagavond maar ff proberen. dan heb ik 4 dagen gevoerd, en hoop ik dat het lukt had vorig jaar maar 1 karper in de winter gevangen. 

- Rick Boerboom
Bennie Benjamins schreef:nou nee de brasem trekt veel in de winter rond en vandaar dat je meestal in de winter of zoals het nu is een rare winter veel brasem treft
groetjes marcel
Nou.... ja! Op dat water waar IK vis heb ik in de winter nauwelijks last van brasem. En ik voer met een spodmix van pellets, blikmais, grondvoer, maden, hennep en wat voor rommel nog meer. Ik vis met maden, pellet, mini "bodem-pop-upje" en dat soort spul. Erger brasemvoer dan dat kan haast niet lijkt mij. En ik merk nu gewoon dat er veel meer brasem tussendoor komt.
- Mitchel Bruinsma
Volgende week elfstedentocht hier hoorde ik... 

- Rick Boerboom
In Zwollywood kan alles...
- Sven van Anrooy
- Contacteer:
Nou, ik kan niks anders zeggen dan: Kaasie!
2x vissen leverde mij 11 vissen op, mijn maat 3, en nog bovengemiddeld zwaar voor daar ook. Lijkt wel of de vissennog steeds hamsteren, ze storten zich vol gas op het voer, en het einde is hopelijk nog niet in zicht...
Verklaring is wel dat betreffend water nog geen lagere temperatuur heeft gehad dan 8 graden dit jaar, en na afgelopen dagen bleef die ook zo. Springende vissen, gezonde, volle vissen...
Kan het slechter?
2x vissen leverde mij 11 vissen op, mijn maat 3, en nog bovengemiddeld zwaar voor daar ook. Lijkt wel of de vissennog steeds hamsteren, ze storten zich vol gas op het voer, en het einde is hopelijk nog niet in zicht...
Verklaring is wel dat betreffend water nog geen lagere temperatuur heeft gehad dan 8 graden dit jaar, en na afgelopen dagen bleef die ook zo. Springende vissen, gezonde, volle vissen...
Kan het slechter?
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...
Geniet van mijn afwezigheid..
WC-PB: 1kg+ / 76cm
Geniet van mijn afwezigheid..
WC-PB: 1kg+ / 76cm
-
ik vang ze nu wel.dus ik merk wel een verschil.is trouwens ook de eerst winter dat ik op karper vis