Goed bezig weer.. sommige karpervissers :-(


peter andrae

15-10-2006 03:53

Juist Joery over de afbakening van het zwembad heenvissen 2 banksticks in de grond en lijn er over hoe ver gaan ze,of er tegen aan bij een run duikt die vis er onder door en patsa weer een lijnbreuk.


Sprak een andere karpervisser die ving niet ver van die plek een 34 ponder met een stukkende bek en daarin nog 2 onderlijnen met nog een stuk nylon eraan,ra,ra,ra hoe kan dit nou.


Jammer dat zo een uniek bestand zeer snel naar de klote word geholpen.

Jan Willem waarom niet 2 lange steunen en je hengels evenweidig aan de oever vissen je zegt dat je erin kan met een waadpak.


mvg peter.
Jan-Willem Kroon
Berichten: 399
Lid geworden op: 28-11-2005 19:19
Locatie: Hardinxveld

16-10-2006 10:24

Peter,

Als we overdag op die stek vissen doen we dat inderdaad ook weleens. 's Nachts, als ik slaapdronken van mijn stretcher komt rollen heb ik liever mijn hengel op de kant staan. Ik kan deze dan snel pakken en voorzichtig het water in lopen. Als mijn hengel in het water staat ben ik bang dat ik er te gehaast naar toe wil en als ik net wakker ben lijkt mijn evenwichtsorgaan niet altijd zo goed te functioneren :) .

Zeker jammer dat mensen door een ondoordachte manier van vissen de karperbekken slopen. Als je om hoekjes vist ofzo moet je het wel op een manier doen zodat de vis er altijd zonder 'kleerscheuren' vanaf kan komen.
De manier waarop ik 'om een hoekje' vis vind ik daarom wel verantwoord. Als iemand het hier niet mee eens is hoor ik het graag!

Groeten JW

Groeten JW
Run to the water.....