als je het zo gaat bekijken kan het hele board wel opslot

Dan gaan wij 13jarigen een invasie doen op het board...
 Dan gaan wij 13jarigen een invasie doen op het board...  

dennis van selst schreef:jacco, hoezo sluiten?
dit is nogmaals niet om vlemmix zwart te maken maar mensen te waarschuwen die er heen willen gaan. dus gewoon laten staan!

Je betaald zoals in zoveel dingen het "merk"
  Je betaald zoals in zoveel dingen het "merk" 
   met kist is niets mis mee, helemaal top kwaliteit, maar als je een groot model besteld EN betaald, en je eindelijk na 6 weken het kleine model krijgt met een prijssticker van het grote model. een telefoontje met een beetje kwade uitspraken van mijn kant, stond na nog eens 3 weken eindelijk het goede op de stoep, WAT EEN SERVICE, je word bezeikt waar je bijstaat. wat een zaak, eerste en laatste keer.
  met kist is niets mis mee, helemaal top kwaliteit, maar als je een groot model besteld EN betaald, en je eindelijk na 6 weken het kleine model krijgt met een prijssticker van het grote model. een telefoontje met een beetje kwade uitspraken van mijn kant, stond na nog eens 3 weken eindelijk het goede op de stoep, WAT EEN SERVICE, je word bezeikt waar je bijstaat. wat een zaak, eerste en laatste keer. 

Klaas van den Herik schreef:geen idee van x2. Wel met prominente merke. Gaan ook verrot door erna te kijken.
Komen waarschijnlijk vanbij dezelfde chinees. hahahahaha
MVG
Klaas

qerel henny schreef:goede reclame voor hun zo!
eigen schuld, dikke bult denk ik zo...