Ligt er nog markt op het gebied van visvoeders...?


RnR Tackle

03-10-2005 19:25

Ik ben zelf al enige tijd actief in de wereld van het webwinkelen. De voorraad laag houden klinkt allemaal leuk, echter zit je met minimale afnames bij groothandels ( daar kom je alleen binnen met KVK!) en tevens zit je inderdaad met verzendkosten. Bedrijven als UPS zijn welbereid korting te geven, echter dan zul je een aardig aantal pakketen moeten aanleveren. TPG kan maar tot 30 kg.

Het is dus constant de keuze / dans tussen hoe versturen. Kiezen tussen kosten, service en mogeljkheden. Een internetwinkel is wel goedkoper als een "echte" winkel, echter vergis je niet in de kosten die je toch krijgt. Ik wil je niets ontraden en je moet vooral doen wat je graag ozu willen doen ( doe ik immers ook!) Er is niets mooier dan van je hobby je beroep maken. Maar hou wel zee rin gedachte dat koste voor de baat gaan en je moet een lange adem hebben om het goed op de rails te krijgen. Groothandels staan niet te wachten op Webwinkels die in hun ogen de markt verpesten met hun prijsbeleid .... Je zult een aantal muren tegenkomen, maar als je hiertegen kan zijn er zeker mogelijkheden.

Als je eens een keer wat vragen mocht hebben dan kun je ze stellen:

info@rnrtackle.nl

Ronald