goedkoop of duurkoop


Joris Kroes
Berichten: 691
Lid geworden op: 26-07-2003 02:00
Locatie: X2 Ovaal!!

22-08-2005 02:23

elco kuipers schreef:Ik vis ook met spullen van de 'betere' merken. Ook heb ik wel wat spul van bijvoorbeeld X2. Heb er geen problemen mee.


Ik ook... Wij zijn het X2-Team, we gaan binnenkort contact opnemen met X2!
Gebruikersavatar
steef zenden
Berichten: 376
Lid geworden op: 29-03-2005 13:48
Locatie: westland

22-08-2005 12:27

Ik vis met alle soorten merken: fox, X2, shimano, PB, Nash, ultimate,
spro enz...................
Ik koop alles wat ik nodig heb en het hoeft niet zo duur te zijn zolang je maar koopt wat aan je eisen voldoet.
Qua klein spullen maakt het me niks uit van welk merk het is het mag zelfs het huismerk zijn.
En als ik nieuw spullen koop wacht ik altijd tot het einde van het jaar of in het begin van het nieuwe jaar want dan worden de spullen van vorig jaar goedkoper de deur uit gegooid omdat er nieuwe spullen komen.
En dat scheelt mij in de beurs....
En wat maakt het nou uit als je nieuwe hengel of molentje het model van vorig jaar is....
Vaak genoeg is op het nieuwe model ergens alleen maar een ander kleurtje tegenover het oude model...
En daar betaal je dan de hoofdprijs voor
Gebruikersavatar
elco kuipers
Berichten: 992
Lid geworden op: 04-06-2003 02:00

22-08-2005 19:40

Joris Kroes schreef:
elco kuipers schreef:Ik vis ook met spullen van de 'betere' merken. Ook heb ik wel wat spul van bijvoorbeeld X2. Heb er geen problemen mee.


Ik ook... Wij zijn het X2-Team, we gaan binnenkort contact opnemen met X2!



:lol:
Robbie Faber
Berichten: 1008
Lid geworden op: 09-04-2005 22:39

23-08-2005 02:40

'T is maar waar je zelf tevreden mee bent denk ik,en om nu alles van FOX of zo te moeten hebben is ook helemaal nergens voor nodig.
Zoals Gino ook al aan gaf met BV.die X2 stretcher die prima naar zijn zin is,waarom zou je dan een duurdere aanschaffen,als jij tevreden bent met het materiaal wat je bezit,houden zo dan en laat de rest maar lekker denken of lullen :wink:


mvg....
peter andrae

23-08-2005 06:02

Niet iedereen kan zich topspullen permiteren en om een karper te vangen ook niet nodig toch als je maar lol hebt en plezier in je hobby dat is het aller belangrijkste,de rest komt vanzelf wel.