Weer een aanslag in Londen,


Gebruikersavatar
Jeroen Hof op't
Berichten: 1346
Lid geworden op: 05-08-2004 10:28
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

21-07-2005 22:00

de Fiets!!! :D
BORN TO FISH, FORCED TO WORK

Afbeelding
Rene de vries

21-07-2005 22:44

En ik ga morgen boillies halen bij Mistz..... met het openbaar vervoer..... ern jawel hoor Mistz gaf mij een reisadvies met .......... de Metro....
Gebruikersavatar
mitsz van der kamp
Berichten: 6100
Lid geworden op: 26-03-2004 20:28
Locatie: amsterdam
Contacteer:

21-07-2005 23:11

:-?
killian de bruijne

22-07-2005 06:40

[quote="Rene de vries"]En ik ga morgen boillies halen bij Mistz..... met het openbaar vervoer..... ern jawel hoor Mistz gaf mij een reisadvies met .......... de Metro....[/quote]

maak je niet druk, je zal wel zien als je hier aankomt wat er leeft, ze blazen heus niet de eigen bevolking op :lol:
killian de bruijne

22-07-2005 06:43

[quote="Jef Hegteler"][quote]Update 15.29u
Volgens de Underground zou het mogelijk gaan om 'dummy spijkerbommen', die om een nog onbekende reden niet zijn afgegaan. Als dit klopt kunnen de explosieven gefaald hebben, maar kan het ook zijn dat de bommen nooit bedoeld waren om schade aan te richten.

Inmiddels lijkt het duidelijk dat er nauwelijks slachtoffers zijn gevallen. Passagiers in de metro bij Warren Street roken een merkwaardige geur, maar een ooggetuige een wagen verderop hoorde de explosie niet eens. Hulpverleners gaan het station nu binnen in speciale pakken die moeten beschermen tegen chemische en biologische wapens, maar dit is standaardprocedure.

De politie heeft overigens een inval gedaan bij het University College Hospital in Bloomsbury, wat vlakbij het station Warren Street is. Mogelijk zou zich daar een gewonde verdachte laten behandelen, maar het kan ook om een totaal losstaand incident gaan.[/quote]


Valt dus nog mee tot nu toe :)[/quote]

het komt erop neer dat ze een beetje te weinig van dit en een beetje teveel van dat in de samenstelling van de bom hebben gedaan en dat werkt niet, netzoals in de boilie mix :lol:

maar uit eindelijk hebben ze een beetje te weinig ****** erin gegooid waardoor de bom te langzaam afging. en je meet een soort van rookbom kreeg


hoop dat t duidelijk is?

groete
Gebruikersavatar
mitsz van der kamp
Berichten: 6100
Lid geworden op: 26-03-2004 20:28
Locatie: amsterdam
Contacteer:

22-07-2005 07:44

Sorry René..... :oops:

was een beetje gewoonte, maar nu ik erover nadenk, stap maar in de Bus...

sorry
Gebruikersavatar
Kevin Johannesen
Berichten: 221
Lid geworden op: 18-07-2005 16:11
Locatie: Brabant
Contacteer:

22-07-2005 12:19

Die Bomaanslagen gaan allemaal nog veel verder dan iedereen denkt, heb namelijk iemand in mijn naaste omgeving die er 24/7 mee bezig is. Van hem/haar heb ik al veel ongeloofelijke bewijsstukken onder ogen gezien die allemaal wijzen naar een stelletje ZIONISTISCHE JODEN die heel de wereld willen beheersen (het zijn namelijk al eeuwen de rijkste families van de wereld) enkele namen, The Rockafellers, The Rochilds en nog wat andere families die gebruiken Bush als een trekpop (is hij dom genoeg voor) de bewuste families bezitten de wapenindustrie, de farmaceutische industrie (medicijnen) en alle grote banken, verzekeringen. Ze hebben in het verleden ALLE oorlogen gefinancieerd en helpen overal de economie naar de klote, met als doel de arme mensen laten werken voor een groepje ZIONISTISCHE JODEN. Kijk maar om je heen nog een paar jaar dan hebben we niks meer geen uitkering, geen ziektekostenverz, geen pensioen alleen maar MEER WERKEN en BETALEN. ZIONISTISCHE JODEN hebben 9/11 veroorzaakt om zo een oorlog te rechtvaardigen tegen Afganistan en Irak daarna Sirie en ik kan nog wel even doorgaan maar wordt er een beetje hopeloos van. snapte zucht
Quo Vadis
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

22-07-2005 12:34

kevin, ik vind het een beetje slap gelul van jou!

je hebt bewijs stukken onder ogen gezien van iemand die er 24/7 mee bezig is.en alles is de schuld van zionistische joden :lol:
9/11 is door hun gekomen ? zij huren afganen in om vliegtuigen te storten op die torens ? ik vind het een beetje ver gezocht van jou , ik zie het alleen maar dat jij je rascistische ideen wil uiten.

als jij bewijsstukken onder ogen kan zien, wat trouwens niet kan/mag want daar is ten eerste niet makkelijk mee te nemen van je werk indien je daar echt mee bezig bent, en ten tweede ,zet hier anders neer wat je weet, dan kan er een discussie gevoerd worden.

volgens mij is het allemaal de schuld van Hitler en napoleon :-? en niet te vergeten hannibal de kannibaal
Gebruikersavatar
Kevin Johannesen
Berichten: 221
Lid geworden op: 18-07-2005 16:11
Locatie: Brabant
Contacteer:

22-07-2005 12:43

FF voor de duidelijkheid mijn opa en oma zijn joods en ik ben zelf ook niet in nederlad geboren, denk je dat ik dit allemaal uit mijn duim zuig?
Als je echt geintresseerd bent kan ik je dingen laten zien die je liever niet had geweten?
Quo Vadis
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

22-07-2005 12:57

ik zal je eerlijk zeggen ,dat het mij niet echt boeit.die hoge pieten zoeken het maar uit, over de lijken van burgers gaan ze toch wel ,en wij burgers kunnen daar toch niets aan doen.

dat bush sr. een oorlog voerde tegen irak ,was om de reden dat toendertijd irak bommen op koeweit gooide ,koeweit was een handels partner in olie van amerika,reden voor bush sr.om irak binnen te vallen , en waarom om de olie.
tijdens de koude oorlog die amerika voerde met de sovjet unie ,heeft amerika wapens gegeven aan de taliban,om dat die ook in oorlog waren met de sovjet unie. beetje vuil spelletje.

wat ook apart is, als je de film 9/11 hebt gezien is: dat minister van buitlandse zaken powell ,bij de aanstelling van Bush (dat was voor 9/11 ) heeft gezegd dat Sadam geen mogelijkheid had voor het maken van massa vernietigings wapens,en ook niet de mogelijkheid en technologie had voor het maken van "vuile" bommen.
2 weken later zegt die powell precies het tegenovergestelde.

dit wat ik nu net schreef is gebaseerd op feiten.

wat jij net schreef is gebaseerd op iets wat jij gehoord en gezien hebt, voor mij komt het dan nog steeds over als fictie/of mening.

kom maar met feiten.dan kunnen we discussieren.
Gebruikersavatar
Kevin Johannesen
Berichten: 221
Lid geworden op: 18-07-2005 16:11
Locatie: Brabant
Contacteer:

22-07-2005 15:12

Michel,

Jouw feiten zijn gebaseerd op wat je te horen krijgt en een film, dat is nu juist het probleem, de media houd iedereen voor de gek. Mijn feiten zijn gebaseerd op research en getuigenverklaringen onder ede van politici en militairen. Nog ff een feitje weet iemand dat Bush in de SKULL AND BONES sekte zit?
Quo Vadis
Gebruikersavatar
Martin Post
Berichten: 397
Lid geworden op: 16-01-2002 01:00
Locatie: Franeker

22-07-2005 16:26

Mensen,

Ga allen lekker naar de waterkant, de enige bombardementen die daar plaatsvinden zijn die met werppijp en boilies… :lol:

Gr, martin
killian de bruijne

22-07-2005 16:40

[quote="Kevin Johannesen"]Michel,

Jouw feiten zijn gebaseerd op wat je te horen krijgt en een film, dat is nu juist het probleem, de media houd iedereen voor de gek. Mijn feiten zijn gebaseerd op research en getuigenverklaringen onder ede van politici en militairen. Nog ff een feitje weet iemand dat Bush in de SKULL AND BONES sekte zit?[/quote]

hoi

jou bewijs stukken zou ik graag eens een keer willen zien, heb je toevallig msn?


groete
Gebruikersavatar
Kevin Johannesen
Berichten: 221
Lid geworden op: 18-07-2005 16:11
Locatie: Brabant
Contacteer:

22-07-2005 21:19

Killian,

Ja, ik heb msn.
Quo Vadis
Gebruikersavatar
Wil Jeurninck
Berichten: 2261
Lid geworden op: 25-07-2002 02:00
Locatie: Baexem
Contacteer:

22-07-2005 22:10

Kevin zoveel geheimen die niemand mag weten,complotten en geheime missies.

En jij krijgt die te zien :o

007 of nee die bestaat al 008 dan :lol:

Volgens mij heb je een te levendige fantasie jongen.
anton eckhardt
Berichten: 357
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Wageningen en Nijverdal

22-07-2005 22:17

maak je niet druk, je zal wel zien als je hier aankomt wat er leeft, ze blazen heus niet de eigen bevolking op :lol:[/quote]

Dit is dus gelul van de bovenste plank he.

Een: Die aanslagen in Londen waren hoogst waarschijnlijk werk van geboren en getogen Engelsen.

Twee: er zijn al meerdere aanslagen gepleegd, daar waar ook veel islamieten en moslims zelf woonden. Ik weet zo niet welke (maar als je het echt heel nodig wil weten, lees de kranten van afgelopen tijd er maar op na, of anders zoek ff op internet) Die bomaanslagen zijn dus helemaal niet zo "gericht".

Drie: Elke moslim of islamiet die niet precies hetzelfde denk als een terrorist, is ook niet "goed" genoeg.

Vier: Ik hoop dat het een grapje was.

Mvg Anton
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

22-07-2005 22:39

Mooi hé zo een complot theorie. Spannend ook. Maar lijdt weer terug naar jodenhaat en anti-Amerikanisme. Dan denk ik toch ook aan Osama Bin Laden, Al Qeada en aanhangers om zo een verhaal te verzinnen of te ondersteunen. En zo is het dan wel weer rond. :D

De nieuwe wereldorde, NESARA?

Groet, Kees

Google met dat als trefwoord, Killian. Maar bewijzen zijn slechts bewijzen als je ze geheel na kunt trekken.
Gebruikersavatar
Kevin Johannesen
Berichten: 221
Lid geworden op: 18-07-2005 16:11
Locatie: Brabant
Contacteer:

22-07-2005 23:36

Aan the NEW WORLD ORDER (NWO) is niks verzonnen, is keiharde realiteit waar wij karpervissers, die doorgaans zuinig zijn op hun beetje vrij tijd ook de ernst van gaan inzien als we 70 uur in de week moeten werken voor een hongerloontje (is het nu al niet zover).
Quo Vadis
Aart Lokhorst
Berichten: 8585
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Dronten

22-07-2005 23:36

'Hersenspoelingen' komen blijkbaar nog steeds voor...
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

23-07-2005 11:32

Jammer dat ze daarbij ook nog denken dat bij anderen de hersenen ook weggespoeld zijn.
Jammer bovendien dat een karperforum zich voor dit soort "dingen" leent.
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
Wil Jeurninck
Berichten: 2261
Lid geworden op: 25-07-2002 02:00
Locatie: Baexem
Contacteer:

23-07-2005 12:20

Iedereen mag een eigen mening hebben Douwe,ben het met die mening helemaal niet eens maar dat is iets anders.
Ze blijven evengoed "netjes" dus wat dat betreft mogen ze van mij die eigen mening hier ventileren.

Gaan we dat verbieden dan zakken we zelf af naar een bedenkelijk nivo,ook op een carpboard.
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

23-07-2005 12:59

Ik ben het met je eens Wil, laat dus onverlet dat ik het recht heb, ook volgens jou, om het jammer te vinden.
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
Wil Jeurninck
Berichten: 2261
Lid geworden op: 25-07-2002 02:00
Locatie: Baexem
Contacteer:

23-07-2005 13:14

Douwe dat mag je,vind het zelf namelijk ook jammer,maar het is niet anders.
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

24-07-2005 07:43

Kansloze exercitie ...... elkaar overtuigen van je mening in dit soort zaken.

Irak, te ver weg om je druk over te maken? ..... Ja voor de een wel voor de ander niet.

Egypte ook niet echt naast de deur, maar voor mij zeer herkenbaaar ben er vaker geweest. Weet uit ervaring welke hotels waar stonden, weet ook dat deze badplaats veelal door de rijkere egyptenaren en regeringsfunctionarissen als vakantieoord gebruikt wordt.

Net als inderdtijd in Luxor hebben ze het weer voor elkaar. Leg het toerisme lam door terrorisme en je dwingt een land weer een aantal jaren op de knieen.

Probleem trouwens met de bewijzen (al dan niet theorie) is dat ik, als ik echt mijn best zou doen, alles terug zou kunnen voeren op iedere willekeurige groepering die men wil. Als ik echt wakker zou zijn zelfs op een plausibele manier waarvan horden mensen het gevoel zouden kunnen hebben dat het klopt.

Marc
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Gebruikersavatar
mitsz van der kamp
Berichten: 6100
Lid geworden op: 26-03-2004 20:28
Locatie: amsterdam
Contacteer:

24-07-2005 07:53

Irak, te ver weg om je druk over te maken? ..... Ja voor de een wel voor de ander niet.


Toch zit hier wel wat in...Wel eens overwogen hoe groot de bijdrage van de megasnelle, wereldwijde nieuwsverspreiding is in deze problematiek? Hoe komt het dat ik weet, dat er in Australie een windje is gelaten?

Wat bemoeien we ons toch met elkaar? Mijn God! Jouw God! Het maakt toch inderdaad niets uit.

Die vorm van nonchalance, is nu ook weer een bijdrage aan de oplossing....

mvg Mitsz