08-04-2005 16:26

Heren,
Hoeveelste Topic is dit over het onderwerp waar we het nu over hebben?
In de afgelopen 2 jaar heb ik er nu een stuk of 5-6 van deze meegemaakt.
Het is en blijft een feit dat er veel goede topics worden verkracht door onzinnige uitspraken/postings.
Wat me het meeste stoort is dat hierdoor boarders met kennis van zaken stoppen met posten, zoals Chris al aangaf. Persoonlijk vind ik dat erg jammer omdat Chris eigenlijk altijd wel een zinnige reactie neerzet, niet dat ik alles met hem eens ben, maar... er wordt een discussie gevoerd.
Veel jeugdigen kraken elkaar af, want Pietje weet het immers beter.
vedrer kopieren de meeste jeugdigen de tekst van een ander om te doen lijken alsof ze alles al weten. Want op mijn 16e voerde ik gerust 1 week lang 5 kilo mais per dag... en ja, we vingen wel vis, maar niet veel... Of wij voeren 1 week lang een paar kilo readymades... Daar hou je ook geen vis mee vast, maar als 16 jarige kan je veel dingen onmogelijk uit ervaring weten. 
Nog steeds wordt ik met de neus op de feiten gedrukt als ik een blank voor de kiezen krijg. Dan heb ik iets niet goed gedaan en kan ik daar makkelijk een week over nadenken.
Door elkaar lekker af te zeiken helpen we elkaar niet veel mee... Ik wil ook niet zeggen dat alle jeugdige onder deze noemer vallen, maar het overgrote deel heeft totaal geen meerwaarde het board, maar verzieken de boel meer en meer... Die denken dat je met een x aantal postings opeens een goede visser bent.
Verder is de acceptatiegrens heeeel erg laag hier. Als iemand een andere mening bepleit, dan wordt hij met stenen afgemaakt... Ga maar in het midden staan, wij stenigen jou wel, geen probleem...
Maar ja, wat doe je eraan?
Ik denk helemaal niks... want als je een manneke van 16 aansreekt op zijn gedrag, is ie zo gepikeerd dat ze PB'tjes sturen met bedreigingen... wie denk je wel niet wie je bent om mijn persoonlijk aan te spreken... Dat soort reacties krijg je dan weer op je dak, schiet ook niet op...