voorjaarsmeeting Ksn


Gebruikersavatar
Sjoerd Groot
Berichten: 2227
Lid geworden op: 05-06-2002 02:00
Locatie: Enschede
Contacteer:

20-03-2005 15:13

Het eerste gedeelte heb ik helaas gemist (omdat we 3 keer verkeerd gereden zijn :roll: ) Zal aan de kaartlezer gelegen hebben :P

Klinkt me desondanks nietgeheel onbekend in de oren, maar: gelukkig hebben we de beelden nog! Nu maar hopen dat Peter O. ze met ons wil delen...

Als iemand trouwens weet waar je nog aan een uitgave van zijn proefschrift kan komen hou ik me uiteraard aanbevolen....

vr gr Sjoerd
Aart Lokhorst
Berichten: 8585
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Dronten

20-03-2005 16:50

Sjoerd, zijn proefschrift (in een klein boekje samengevat) is al lang niet meer verkrijgbaar.
Daniel Takken
Berichten: 1009
Lid geworden op: 28-02-2004 12:02
Locatie: Fikkersdries

20-03-2005 17:45

Ik vond het gister ook erg leuk en leerzaam, moet zeggen dat die italiaanse vissen mij ook overdonderden...... Zelden zoveel mooie, onbeschadigde grote vissen op film gezien!
Verder heb ik ook een mat mee naar huis genomen, en ik was erg tevreden over het eindresultaat :D Ik zou hem vandaag gaan testen, maar helaas heeft hij alleen maar mogen zonnebaden :cry:
Grappig was wel, dat toen ik naast de mat stond met een KSN logo op m'n jas Nand Sibbing voorbij kwam fietsen :lol: Hij groette vriendelijk terug en ik hoorde hem tegen zijn vrouw mompelen: "warempel een karpervisser hier" :P :)

Groeten, Daniel
Aart Lokhorst
Berichten: 8585
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Dronten

20-03-2005 19:16

Sjoerd, a.s. donderdag gaan we met een aantal KSN mannen naar de UV Wageningen, ik zal dan Nand Sibbing nog vragen of er niet ergens meer zo'n boekje te krijgen is
Gebruikersavatar
Harnold Kikkert
Berichten: 2174
Lid geworden op: 22-11-2004 21:18
Locatie: Hoogeveen

20-03-2005 19:24

Marco Mensing schreef:
Harnold Kikkert schreef:Een paar boarders kennis meegemaakt, maar we konden geen lange gesprekken voeren omdat door de lezing er simpelweg geen tijd overbleef.

gr Harnold

Inderdaad Harrold, was wel een beetje kort
hahahahahahahahaha


Frank van Amerongen schreef:Harrold,

Ik had je indeed wel zien staan,
Maar was gewoon tijd te kort door alles :)

Groet,
Frank


Helaas, helaas, wij moesten om 17.00 uur al vertrekken daar 2 medepassagiers 's avonds ook nog eens weg moesten.
Het zij zo!

gr Harnold
Gebruikersavatar
Kees van der Voorden
Berichten: 227
Lid geworden op: 30-10-2004 03:53

20-03-2005 20:02

Je kunt het proefschrift nog wel lenen bij de universiteit wageningen.

mvg,
Kees
jacco noordermeer

20-03-2005 20:14

super gezellig,anders kan ik het niet verwoorden!!
lezing van nand heb ik 5 min van gezien en ook de never ending story had ik met 30 min wel gezien

niet omdat ik geen interesse had nee!!!
gewoon geen tijd!!
des te vaker je op de meetings kom des te meer mensen je leert kennen
en ja dennis vd b dat was ik :wink:
zeker een uur met onze belgiese gast gesproken ik wist niet eens wie hij was :oops:
tsja moet hij ook zijn vrouw maar meenemen :wink:
en ook mitsz vd k gesproken en gelachen super adhd die mitsz!!
en het leukste hebben jullie bijna allemaal gemist!
ff sineezen achteraf met de gastheren en patrick coussen
liep daar ff een pracht wijf te bedienen zeg :o :o :o :o :o :o :o :o
zo keken wij met zn alle naar die pracht ballen :D

oja voor het eerst in jaren prijs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

20-03-2005 20:34

Dacht dat het mooiste was dat jij en klaas v.d. Herik samen met een
" bivy sized " frituur naar huis gingen.
:lol:
Gebruikersavatar
Sjoerd Groot
Berichten: 2227
Lid geworden op: 05-06-2002 02:00
Locatie: Enschede
Contacteer:

20-03-2005 20:35

Dat hoorde ik ja Aart, vandaar dat ik hier ook een oproep deed.
Ik ben zeer benieuwd of er nog ergens een is!

Alvast bedankt!

vr gr Sjoerd
jacco noordermeer

20-03-2005 21:04

en geen van bijde heeft betaald :P



is niet voor de bollen hoor



verse frieten!!!!
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

20-03-2005 21:45

Ahh hier zijn jullie,

Harstikke gezellig, leuk en overal leer je weer wat.

Frank/Sjoerd,
Ik leer nog elke dag wat bij en men zegt; het verstand komt met de jaren..Alleen gisteren twijfelde ik wel bij die stelling; lid worden op m'n 49tigste??
Kun je nagaan wat jullie nog te wachten staat. :wink:

Dennis,
Naar jou profiefoto te zien zijn er ook nog wel 'aardige zusjes'.. :roll:
En heel soms zijn wij allen net echte mensen..Ze deed het graag, goed is een tweede :wink:

Hans, Hans B, Mikez, Mitsz, Michel, Aaron, Joop, Peter, Klaas en alle andere gezichten; een mooi spul zo bijmekaar.
Achteraf nog maar goed dat Johnny P er dit keer niet bij was 8) :wink:
Groet'n Henk..

still growing Old.
jacco noordermeer

20-03-2005 21:56

volgende keer kunnen ze het beter kwo najaarsmeeting noemen :wink:
Peter Otte
Berichten: 1261
Lid geworden op: 10-01-2003 01:00
Locatie: Veghel

20-03-2005 22:03

Sjoerd, de afspraak die ik met Willem Peters gemaakt heb is dat de film in de vorm van een DVD gaat naar de kennisbank. Kan me voorstellen dat er interesse voor is b.v. van uit de regio’s, bekeken wordt of het mogelijk is ( er zal toestemming voor moeten komen) om beelden er aan te koppelen van onderwater opnamen die staan op de DVD van Ronald de Jong.

Nand Sibbing heeft aangeboden als de kwaliteit van de opnamen tegen valt voor een geschoonde versie te zorgen. Van uit de universiteit Wageningen heeft men om begrijpelijke reden problemen om de totale versie van de presentatie in het openbaarheid te verspreiden.

MVG,
Peter
Gebruikersavatar
Bart van den Hurk
Berichten: 1568
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Someren
Contacteer:

21-03-2005 09:56

Tja,

Helaas had ik andere verplichtingen van het weekend, anders was ik zeker gekomen. Maar dit weekend lekker wezen stappen en Colchester en overdag naar de 5-lakes show. Kijk daar hebben ze van de organisatie uit een hoop meiden rond lopen met korte rokjes etc., zouden ze bij de KSN ook eens moeten doen, puilde de zaal uit volgens mij!

Maar heb een super weekend gehad en "The Essex Girls" ontmoet, en dat had ik voor geen goud willen missen :wink:

Hippodrome, here we come!

Volgend jaar is ie als het goed is in Wembley trouwens, dus lekker in Londen...

Maar in Novermber op de najaars ben ik zeker wel van de partij, het nieuwe beursseizoen inluiden, wat nu eindelijk ten einde is gekomen, vissen, vissen, ik MOET nu echt gaan vissen! Zat me zelf dit weekend overdag op te vreten met de 25 graden daar in de zon, gelukkig was die beurs binnen in een hal, man man..
mvg

Bart van den Hurk