Wij deden het indertijd naast onze ondernemersschap ( niet hengelsport). We dachten dat dat wel zou kunnen, mooi niet dus.
Zoals jij het schetst, en de veranderde maatschappij, moet zoiets wél haalbaar zijn.
Echter, waar komt straks de nadruk op te vallen, het sec vangen of alles eromheen? Waar trek je de jeugd mee aan?
Kijk, er worden vele miljoenen uitgegeven aan materialen die na een paar maanden weer op marktplaats worden aangeboden, of hier

Ik zou er de nadruk opleggen dat het geld dat uitgegeven wordt aan zo'n trip met jou een goeie investering zal blijken te zijn.
Want na afloop een advies op maat wellicht? Je groepjes zijn niet groot, dus jij zal wel kunnen aanvoelen wie waar het beste geschikt voor is.
De Ahasveros ( de wandelende jood) die geen rust in zijn kont heeft adviseren om te gaan penvissen en de rustige jongen die makkelijk een uiltje kan knappen terwijl zijn systeem het werk doet.
De één kan je lekker mee gaan struinen en de ander tja, rodpod enzo. Daartussen zit een heleboel variatie, dat weet ik wel, maar daar ergens zou je het moeten zoeken.
Het begint te stormen in mijn hoofd
Henk