De "echte" karpervisser...?


Gebruikersavatar
mitsz van der kamp
Berichten: 6100
Lid geworden op: 26-03-2004 20:28
Locatie: amsterdam
Contacteer:

01-09-2004 18:54

goed zo!

Hopelijk heb je de komende tijd iets meer succes.

groet Mitsz
Klaas van den Herik
Berichten: 4624
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

02-09-2004 00:29

Een echte karpervisser klaagt steen en been. Je mag dit niet je mag dat niet. Natuurlijk overal scheit aan en o ja. Ken mij die ALV fucken rot op zeg. :oops: :oops: :oops:
chris kromhout
Berichten: 15
Lid geworden op: 05-09-2004 20:50
Locatie: katwijk

05-09-2004 21:03

Een echte karpervisser heeft plezier in zijn sport. Een echte karpervisser heeft respect voor de natuur. een echte karpervisser heeft respect voor de karper. Een echte karpervisser heeft respect voor zijn collegae karpervissers. Ja ik ben een echte karpervisser. Jij ook????
Marcel Brauer
Berichten: 392
Lid geworden op: 03-07-2004 16:46
Locatie: Venray

06-09-2004 19:36

Iedere karpervisser die een recordvis vangt, of iig een heel zware vis, en daarmee is een of ander blad komt te staan, wordt al gauw gezien als `echte` karpervisser. Je zou het ook ZELF kunnen zijn geweest, denk dat het ook wel een kwestie van geluk is, veel geld bezitten en een doordachte aanpak hebben. Hoeveel vissen er alleen in Nederland, doordat ze simpelweg het geld niet hebben om een buitenlandse trip te maken? Hoeveel tijd gaat er in zitten om een (groot) buitenlands water te observeren? Als je het goed doet, waarschijnlijk wel een hele dag, of zelfs meer. Hoevelen vangen op puur geluk? Ik denk dat "de perfecte karpervisser" niet bestaat, al ben je nog constant met je hobby bezig. Er zijn altijd dingen die je nog moet leren, niemand weet alles.
Ik bewonder ook heus wel enkele vissers, vanwege hun aanpak, kennis, inzicht, vangsten,zelf dingen proberen, iets anders doen dan de rest,
maar dat wil nog niet zeggen dat ze "perfect" zijn.