hengelspullen gestolen!!!!!!


Gebruikersavatar
nico offerman
Berichten: 383
Lid geworden op: 03-05-2004 20:50
Locatie: Schiedam

12-06-2004 18:22

t is toch niet normaal jongens.moet je soms met een half leger naast je
zitten om gewoon normaal en veilig te kunnen vissen dan.
ik heb er dus over na ged8 om t pistool te kopen voor bij t vissen.
ik hoor steeds vaker dit soort dingen.zelfs hier in schiedam in t
beatrixpark liepen ze met zn 4en met messen en pittbulls om gasten
die alleen zaten te pakken.en geloof me zelfs overdags zit je onveilig.
maar hier heeft de politie wel wat gedaan.ze rijden overdags een paar
keer rond in t park en 's nachts om t uur zowat.die gasten zijn ook al
gepakt.een ding weet ik wel als het mij gebeurt gaat er in iedergeval een
weg met een mes tussen zn ribben.ik zal echt wel vechten.
wie zijn ze dan die achterlijke t****lijers... :evil:
groeten nico
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

12-06-2004 18:29

Krijgen we bij 't vissen ook al voetbal praktijken ??????????????????????
CarpeR Diem
Gebruikersavatar
Pim Dijkgraaf
Berichten: 1182
Lid geworden op: 02-06-2004 16:48
Locatie: Lemmer, Fr
Contacteer:

12-06-2004 19:49

Maat van mij heeft een acu met schokdraat om zijn tent heen, en een mes+waakhond bij zich. Als je tegenwoordig niet eens normaal meet je hobby kan uitvoeren wordt het wel heel overdreven. En ik wil nu niet discrimineren, maar voor de gekleurde medemenschen dit land binnen kwamen, werd er een stuk minder gejat!

Pim
Voer en vang!!!

I love BTW
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

12-06-2004 19:51

Is je geboorte jaar dan 19 15 ?
CarpeR Diem
Gebruikersavatar
Pim Dijkgraaf
Berichten: 1182
Lid geworden op: 02-06-2004 16:48
Locatie: Lemmer, Fr
Contacteer:

12-06-2004 19:59

Zeur niet zo, sinds er bij ons (friesland, loopt honderd jaar achter) veel buitenlanders komen, willen ze je nog wel eens een bezoekje brengen waar je niet op zit te wachten. En de mensen uit het AZC te lemmer, komen gewoon naar je toe en halen je bewaarzak/leefnet wel even voor je leeg, en discrimineren vind ik niets mis mee, een groot deel heeft het er ook naar gemaakt! Als je de goede maar pakt!
Voer en vang!!!

I love BTW
Gebruikersavatar
Pim Dijkgraaf
Berichten: 1182
Lid geworden op: 02-06-2004 16:48
Locatie: Lemmer, Fr
Contacteer:

12-06-2004 20:01

Ik kan het je ook wel anders vragen, wel eens een gewapende, zuivere nederlander naast je tent gehad?
Voer en vang!!!

I love BTW
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

12-06-2004 20:03

Nee.

En ook geen buitenlander, ook al is iemand uit het zuiden van het land SOMS ook al een buitenlander, voor een Fries ?
CarpeR Diem
Gebruikersavatar
Pim Dijkgraaf
Berichten: 1182
Lid geworden op: 02-06-2004 16:48
Locatie: Lemmer, Fr
Contacteer:

12-06-2004 20:07

Kom zelf ook uit rotterdam, en je wordt inderdaat gezien als een "Hollander". Ben zeker geen Fries, doe ook niet aan rassenhaat, maar heb zeker een hekel aan mensen die je wel even beroven, en 9 van de 10 keer hoor ik weer dat dat buitenlanders zijn. En de duitsers in lemmer kunnen er trouwens ook wat van!
Voer en vang!!!

I love BTW
Gebruikersavatar
Henk de Jonge
Berichten: 805
Lid geworden op: 12-08-2002 02:00
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

12-06-2004 21:28

Kees, Pascal en Robert,

Wanneer gaat de sprinklerinstallatie werken .?
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

12-06-2004 21:33

Normaal gesproken pas als het vuur echt is opgelaaid....
CarpeR Diem
Daniel Takken
Berichten: 1009
Lid geworden op: 28-02-2004 12:02
Locatie: Fikkersdries

12-06-2004 21:37

Deze is voor de mensen die zeggen dat ze wel ff zullen vechten:
Ik denk niet, dat jij tegen iemand die er doelbewust op uit is om jou en je spullen te grazen te nemen, op kan, als jij nietsvermoedend op je stretcher ligt te slapen. Al neem je een wapen mee, hij/zij is erop voorbereid en jij niet...... Het lijkt me werkelijk verschrikkelijk om op dergelijke manier mijn spullen kwijt te raken, dat zweer ik je, maar ik leef voor mijn karpers, en die vang ik niet als ik 2 meter onder de grond lig.... :roll:
Zolang jij rustig blijft zullen mensen die je bestelen niet snel in paniek raken en kom JIJ er meestal wel goed vanaf, en das alvast een waardevol iets wat je hebt kunnen redden :wink:
Denk hier maar eens over na, een leven is niet te koop, spullen wel.....

Mvg. daniel
Carpunity, het nieuwste online karpermagazine. Check it out!
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

12-06-2004 21:40

Tsja Daniel,
daar kan ik me wel bij aansluiten !
CarpeR Diem
Gebruikersavatar
Henk de Jonge
Berichten: 805
Lid geworden op: 12-08-2002 02:00
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

12-06-2004 21:40

Hoi Foos,
Snap je antwoord wel in combi met je reply's, maar ik vind dat je beter preventief kan werken, met de huisregels in het achterhoofd. :wink:
Het wordt anders echt een zooitje hier.
Daarnaast ben ik een geregistreerd gebruiker van dit forum en wil niet vereenzelvigd worden met uitspraken waar ik niet achter kán en wíl staan.
Ik weet wel dat het aan mij is om te reageren of niet, maar hier gebeuren dingen die wat mij betreft niet kunnen.

Groet,
Henk

Gewijzigd:
Toevoeging:
Dat de topicstarter niets is aan te rekenen moge buiten kijf staan, hij heeft alleen een waarschuwing afgegeven...
Laatst gewijzigd door Henk de Jonge op 12-06-2004 21:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

12-06-2004 21:46

1. Wat absoluut niet mag :

Ongepaste berichten, hieronder vallen :

1b. Racistische uitlatingen of links daarnaar.


Maak me toch ook nergens schuldig aan ?

Hoogtens een vergelijking naar voetbal FANS ??
CarpeR Diem
Gebruikersavatar
Henk de Jonge
Berichten: 805
Lid geworden op: 12-08-2002 02:00
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

12-06-2004 21:50

neen Foos, ik bedoelde jou ook niet, kijk de reply's van anderen nog eens na...
Wier in het water, blaadjes vallen traag, de karper stijgt gewichtloos.... <: )(((>>>< KSN
Ulco Bosma
Berichten: 546
Lid geworden op: 12-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

12-06-2004 21:53

Enkele tips die misschien de kans op een beroving iets kleiner kunnen maken.
1 Vis onder een plu zo zie en hoor je veel meer dan in een tent.
2 Maak gebruik van bewegingsmelder met alarmsignaal, voor paar tientjes te koop.
3 Vis op plekken waar je bijvoorbeeld eerst eind door het bos op weiland moet lopen en zorg er dan voor dat je uit het zicht bent. Zet auto of ander vervoermiddel dan niet in nabijheid want dat verraad je stekkie weer.
4 Pepperspray geeft iets minder problemen dan mes of wapen mocht je toch iets bij je willen hebben.
5 Alarmapparaatjes met 150 decibel na indrukken van knopje kunnen ook nog wel eens mensen afschrikken vooral als er in de nabijheid andere mensen zijn die dit mogelijk kunnen horen.
6 Niet je duurste spul mee naar de (onveilige) waterkant.....
7 Zoals eerder genoemd, een forse hond wil ook nog wel eens werken.
8 Is er een eiland... maak daar dan ook maar gebruik van indien mogelijk :roll:
9 En anders gewoon water maar mijden.... en iets verder gaan rijden zullen altijd wel plekken zijn die iets veiliger zijn.
10.... misschien heeft iemand anders nog andere tips....................

M.v.g. Ulco,
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

12-06-2004 21:54

Dat had ik wel gezien,
maar je noemde mij bij naam. :cry:

Heb me op desbetreffende reply's ook redelijk netjes gehouden ?


Ik snap wat je bedoeld........................ :cry:
CarpeR Diem
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

12-06-2004 21:56

Ulco ;

10 ; Pas morgen ochtend vroeg gaan vissen als het begint te schemeren.
Helaas mijn tactiek als ik alleen ga op de meeste wateren.......
CarpeR Diem
Gebruikersavatar
pieter buist
Berichten: 101
Lid geworden op: 04-05-2004 12:29
Locatie: zoetermeer
Contacteer:

12-06-2004 22:38

11: ik heb zelf een waarschuwingssysteem gemaakt, aan de ene kant zet je een steun neer en knoopt hier voorndraad aan vast en dat leg je aan de andere kant over een pieper heen en legt het rolletje ligjes vast zodat als er iemand doorheen loopt deze pieper loeihard afgaat en met een beetje geluk deze persoon het op het rennen zet (de goede kant op dus niet naar jou toe).en als diegene niet gaat rennen word je tenminste wakker en kan je hopen dat je die persoon kan overmeesteren.


mvg,pieter
Gunther van Marwijk

12-06-2004 23:05

Ulco

Die opgestelde beveilings lijst kun je wel vergeten,nr 1 is het meest zinvolle.
Blijf tijdens het nachtvissen waker en laat je visgerei niet zonder toezicht.

Wat ik probeer te zeggen is dat al die maatregelen je zelf nog verder in de problemen sleuren,zoals illegaal wapenbezit,en aan willen treden tegen een overmacht??


Zijn je wel de diverse werkmethode's van dit soort struikrovers bekent,verrassings effect en overmacht.EN Toen????


Dit is een trieste realiteit hier in Nederland,en daar moeten wij mee leren leven,want anders ga je er onderdoor.


Mvg. Gunther
Laatst gewijzigd door Gunther van Marwijk op 13-06-2004 01:09, 1 keer totaal gewijzigd.
jan van kranenburg

13-06-2004 00:19

Foos, en andere niet generaliserende en discriminerende boarders,

Laten we kappen met die reacties.
Paarlen voor de zwijnen!!!

Krijg prive ook al shit gestuurd. n.a.v. mijn reactie.

Moderators, maak svp een einde aan dit gedoe,

mvg

Jan
Frans Kooijmans
Berichten: 36
Lid geworden op: 21-08-2002 02:00

13-06-2004 00:21

Zo als ik al eerder heb vermeld; Als je alleen gaat dan is een hond echt wel een uitkomst. Mijn hond hoort echt alles wat in de buurt komt.
Je weet dan in iedergeval dat er iemand aankomt. Misschien schrikt het nog wel een beetje af. Wat er verder gebeurt is altijd afwachten.

Tegen mensen met een wapen ofzo doe je toch niks. En waarschijnlijk moet je dat ook niet willen. Die gasten die je beroven doen dat wel vaker, die zijn overal op voorbereidt. Je kan dan beter je leven waarderen dan de macho te gaan uithangen. (Hoe erg het ook is)

Hopelijk komt het nooit zover.....
jan van kranenburg

13-06-2004 03:36

Heb in deze discussie gereageerd op posting van Raymond Pico. eveneens net zoals ik afkomstig uit Den Haag.
Van Dhr.Pico ontving ik Prive-mail waarin zijn zienswijze over Marokanen en Turken werd ontvouwd.
Het vreemde is dat zijn posting met een reactie op Frank's mail op het board is verdwenen....

Laat me duidelijk zijn. Ik stam wel uit van gisteren maar ben niet "van gisteren". En ook tolereer ik geen discriminerende berichten. Sterker nog, indien toch aanwezig, zal ik aktief en handelend conform onze wetten gaan handelen . Nog duidelijker. Aangifte doen van discriminatie.

De criminaliteit onder allochtonen is me bekend. Woon in Den Haag; heb een winkel in het Centrum. Vertel me dus geen sprookjes!!!!
Weet wat er leeft, maar ik weiger stigmatiserend te denken.
En suggestie en insuniaties op dit board in de richting van personen of bevolkingsgroepen, zonder bewijsmateriaal wijs ik van de hand.

En jij Pim, al vanaf 2 juni op dit forum; van harte welkom, proef de sfeer en think twice, voordat je een posting plaatst.

mvg,
Jan
Gebruikersavatar
Pim Dijkgraaf
Berichten: 1182
Lid geworden op: 02-06-2004 16:48
Locatie: Lemmer, Fr
Contacteer:

13-06-2004 09:20

Mijn verontschuldigingen voor wat ik gezegt heb! Maar ik vind dat je de waarheid niet moet ontlopen hoor!


Pim
Voer en vang!!!

I love BTW
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

13-06-2004 09:37

Heren,

Dit was het dan weer. Iedereen heeft wel zijn zegje gedaan. Tijd om te sluiten. Inderdaad is er hier en daar wat opgeschoond. Sommige zaken kun je niet zeggen. Mag je ook niet zeggen. Wat de waarheid ontlopen betreft? De waarheid is altijd veel genuanceerder. De witten zijn dan ineens veel minder wit. Onvrede die hele bevolkingsgroepen stigmatiseert heeft niets met echte waarheid te maken. Zoveel konden we uit de geschiedenis leren. Hebben we ook gedaan, maar sommige lijken dat te vergeten.

Groet, Kees