Controle: wie was vorige week vrijdagavond/nacht de pineut ?


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ruud Visser
Berichten: 2987
Lid geworden op: 16-11-2003 01:00
Locatie: Mokum
Contacteer:

02-10-2007 23:38

Ruben vd Worp schreef:Wat moet jij in flevoland henk? :o :lol:


37graden is 37graden Ruben :wink:
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

03-10-2007 09:47

Henk heeft nooit geluk, hij had pech dat het visje niet een paar kilo zwaarder was om een record te vestigen.
Maar goed ook, het loopt zo moeilijk naast de schoenen.

Maar bij de weg, controleurs mogen zich niet negatief in de picture werken, hij heeft een voorbeeldfunctie; kan ik mij wel in vinden in mijn idee is een controleur iemand die meer een PR / voorlichtende functie heeft dan een boeman spelen.
Heel soms gaat het tussen mijn oren ook een beetje fout, merk ik bij een paar controles dat ik mij niet voldoende af kan schermen tegen negatieve invloeden en dat gevoel mee neem naar een volgende controle stop ik er voor die dag mee.

Maar een BOA staat toch iets anders in die functie hij heeft de mogelijkheid om te schrijven en die opdracht moet hij dan ook naar eer en geweten uitvoeren.
Hij kan ook voor die dag niet stoppen hij werkt voor een aantal uren per dag.
Blijft echter wel de voorbeeldfunctie, doet hij foute dingetjes moet je gewoon een klacht indienen bij de werkgever en die wordt erg serieus behandeld.

Hier de boel op scherp zetten met naar het leven toe gerichte bedreigingen zijn niet alleen overdreven maar ook heel erg dom, je richt de aandacht immers op jezelf mocht er "iets" gebeuren.

Maar nog iets, ik ben het met Wil eens, ieder mens heeft een voorbeeldfunctie.
Nu weet ik het wel een karpervisser voelt zich over het algemeen superieur en voor hem tellen regels niet, toch heeft ook hij de voorbeeldfunctie naar de buitenwereld toe.
Het is heel idioot om iemand te veroordelen en zelf gaan staat bedreigen of bedreigingen heel normaal vinden.

Wie denkt er nu naïef??
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

03-10-2007 18:23

Geluk gehad??

De pineut, half uurtje in overtijd gevist destijds.. :oops:
Groet'n Henk..

still growing Old.
Plaats reactie