carp zwolle


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Michiel ter Beest
Berichten: 479
Lid geworden op: 17-03-2005 16:33
Locatie: Achterhoek
Contacteer:

06-02-2006 19:20

Afzuigen rook goed? Er hing daar een blauwe walm waar menig kettingroker jaloers op zou zijn. Alleen toen ze omriepen dat de beurs afgelopen was voelde ik de zuigers... maar het kan natuurlijk ook aan mij liggen.
Gebruikersavatar
Harnold Kikkert
Berichten: 2174
Lid geworden op: 22-11-2004 21:18
Locatie: Hoogeveen

06-02-2006 19:23

Je liep met je hoofd in de wolken :-?
Gebruikersavatar
louis kanters
Berichten: 130
Lid geworden op: 22-08-2005 20:49
Locatie: someren

06-02-2006 19:48

ik kwam dit jaar voor het eerst op de beurs maar ik vond het een leuke beurs maar ook vond ik het niet zo leuk dat er allemaal winkels zoals vlemmix-raven enz er stonten met alle x2spullen kon kopen dat vond ik dan minder.
ik vond het cker wel mooi die spiegeltjes ik heb ze zelf dus ook maar k heb ze eerder gekocht en de mensen die rookten vond ik niet normaal bijvoorbeeld een kind van k denk 13 die daar stond te roken bij zijn ouders denk ik :-? maar verder was het leuk he :lol: :D :)
gr louiis
Gebruikersavatar
Sjoerd Groot
Berichten: 2227
Lid geworden op: 05-06-2002 02:00
Locatie: Enschede
Contacteer:

06-02-2006 19:56

Dingen als beperkte ruimte, catering en rookoverlast waren voorgaande jaren een veel groter probleem, Louis, vandaar dat mensen er nu zo positief over zijn...

Ik vond het ROOKVRIJE restaurant een verademing. Even lekker eten, en daarbij zuivere lucht inademen, alhoewel, na zaterdagnacht.... ;)

vr gr Sjoerd
Gebruikersavatar
Daaf Wolters
Berichten: 4012
Lid geworden op: 02-03-2003 01:00
Locatie: Hengelo

06-02-2006 21:16

louis kanters schreef:ik kwam dit jaar voor het eerst op de beurs maar ik vond het een leuke beurs maar ook vond ik het niet zo leuk dat er allemaal winkels zoals vlemmix-raven enz er stonten met alle x2spullen kon kopen dat vond ik dan minder.


Volg je hier niet helemaal.... :roll:
Wat probeer je nou te zeggen, dat je er problemen mee had dat er ook x2 verkrijgbaar was? Lijkt me logisch, het is nou eenmaal een groeiend merk.

Ook hier hulde voor Marinka.
Wat mij betreft een geslaagde beurs, al draai ik nooit meer boilies met die sensas mixen. Verder heeft na twee zware dagen die al twee weken sluimerende griep me nu echt te pakken.
Veel mensen gesproken, twee goede presentaties gezien (marco kraal en jens en etiëne had ik al gezien).
Heb een aantal nieuwe producten gezien, zelf weinig gekocht, alleen ff korda haken ingeslagen 8)

Tot volgend jaar, duik nu maar snel mijn bed weer in.
There aint no way but the hard way!

Spiegel gevangen op het Twentekanaal? Skp@ksnregiooost.nl
Gebruikersavatar
Kenneth Pepels
Berichten: 267
Lid geworden op: 30-01-2005 13:58
Locatie: Spaubeek (limburg)

06-02-2006 22:11

Ik vond het een leuke en gezellige beurs, de catering was echt stukken beter. En meer plaats om rond te lopen tussen de stands vond ik ook fijn. Ik zal er volgend jaar weer zijn.

Groetjes Kenneth
Carpfishing isn't just a sport, it's a lifestyle!
Gebruikersavatar
Michel Hollaar
† in memoriam †
Berichten: 2326
Lid geworden op: 06-02-2003 01:00
Locatie: Hellevoetsluis

06-02-2006 22:44

Superbeurs,

Supernachtje van Zwolle,

een nadeeltje maar, voor mij persoonlijk dan.


Ik ben nu nog met de afhandeling van de beurs bezig, er hebben zich gedurende de twee beursdagen namelijk nog nooit zoveel nieuwe KSN leden aangemeld.

m.vr.gr.
Rob Kuijpers
Berichten: 177
Lid geworden op: 06-02-2005 22:39
Locatie: Lieshout

07-02-2006 00:00

Ik heb me zeker wel vermaakt op de beurs vooral de Diashow van Herwin was toppie tot we terug kwamen op de parkeerplaats..... betaal je godverdomme 5,50 intree word de bus van mijn maat waar ik met mee was gejat ( witte mercedes vito dubbel cabine ) op klaarlichte dag dus als toevallig iemand iets gezien heeft op de zondag mensen die met een vito bezig waren oid. de bus stond vanuit de ingang van de hal gezien links langs een seat???? terra groen geschilderd met een grote karper erop en een aanhanger daarachter ook helemaal groen geschilderd die viel gegarandeerd op

achja verder was het wel een geslaagde beurs.
Gebruikersavatar
menno laarmans
Berichten: 2070
Lid geworden op: 20-09-2004 10:34
Locatie: lapzwansland

07-02-2006 00:16

Sjoerd:

Als dit jou viswater zou zijn , dan is iedere nieuw komer er 1.

Het was hun lezing dus ook HUN beslissing om te vertellen wat ze kwijt willen.

Ik zit anders in elkaar.

Iets waar ik 15 jaar over heb moeten doen , gooi ik niet zomaar het publiek in.

Maar die wat goed opgelet hebben zullen ook gezien hebben dat je voor de echte biggen daar niet goed zit. ( daar was t deze jongens ook niet om te doen )

Ook dit scheeld weer n bult.


Gewoon mijn mening , heeft niks met respect of kwaliteit van hun lezing te doen.


Gr :wink:
Bein westerlaan

07-02-2006 02:21

hoi kwintje
ben erg nieuwschierig naar de door jouw geschoten foto''s ben weer thuis en weet op dit moment niet meer waar de voor-of achterkant is,, ga eind van de maand vissen in de rijn die 30 kilo vissen wil ik ook wel vangen op dit grootte water,ik denk dat jij er ook zo over denkt vandaar dit pbtje toch knap dat ze die vissen nie toonden hebben we mooi rust groetjes Bein
martijn boer

07-02-2006 03:03

Hallo mensen,

Was inderdaad een fijne beurs. Veel kennissen gesproken.
Wat een geouwehoer over die paar spiegeltjes trouwens.

Een visje 3.50 euro a 50 gram per stuk. De kilo prijs wordt dan 70 euro.
Pittige prijs!!!?????

En nu moeten ze nog groeien. Daarna nog van een verwarmd aquariumpje naar een tuinvijvertje, om ze vervolgens uit te gaan zetten.



M.vr.gr,

Martijn.
Klaas van den Herik
Berichten: 4624
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

07-02-2006 07:43

Martijn,

5 euro voor 2 kilo, bij Henk

MVG

Klaas
Gebruikersavatar
Arno Spruit
Berichten: 619
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Zuid-Holland

08-02-2006 11:55

Klaas,

Daar betaal je bij de visboer op de markt toch aanzienlijk meer voor :roll:
Klaas van den Herik
Berichten: 4624
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

08-02-2006 13:15

Laat Henk Kostense maar niet horen. Of Joris. :oops:
Gebruikersavatar
Frank bosman
Berichten: 1607
Lid geworden op: 12-03-2002 01:00
Locatie: Varsseveld

08-02-2006 17:46

Ik vond de diashow van herwin kwint erg de moeite waard, een combi van humor, fotografie, natuur, visserij en alles wat er om het vissen heen gebeurd!
Zo zou het eigenlijk moeten zijn! Ik kan hier meer van genieten dan een grote vissen parade! Helaas waren er veel mensen zo onfatsoenlijk halverwege de zaal te verlaten en naar binnen te lopen :x
beetje bij beetje
Gebruikersavatar
henk kostense
Berichten: 467
Lid geworden op: 14-10-2004 19:31
Locatie: Almere

08-02-2006 18:02

Klaas van den Herik schreef:Laat Henk Kostense maar niet horen. Of Joris. :oops:


Klaas, ik hoor het niet, maar ik lees het wel :evil:
groetjes henk
Gebruikersavatar
Sjoerd Groot
Berichten: 2227
Lid geworden op: 05-06-2002 02:00
Locatie: Enschede
Contacteer:

09-02-2006 14:25

menno laarmans schreef:Sjoerd:

Als dit jou viswater zou zijn , dan is iedere nieuw komer er 1.

Het was hun lezing dus ook HUN beslissing om te vertellen wat ze kwijt willen.

Ik zit anders in elkaar.

Iets waar ik 15 jaar over heb moeten doen , gooi ik niet zomaar het publiek in.

Maar die wat goed opgelet hebben zullen ook gezien hebben dat je voor de echte biggen daar niet goed zit. ( daar was t deze jongens ook niet om te doen )

Ook dit scheeld weer n bult.


Gewoon mijn mening , heeft niks met respect of kwaliteit van hun lezing te doen.


Gr :wink:


Heb je gelijk in Menno, ik ben ook niet zo. Maar het punt van mijn vraag was, denk je nou echt dat zij (meer) concurrentie hierdoor gaan krijgen?

Bovendien, wie zegt dat zijhet achterste van hun tong hebben laten zien?

Hoe dan ook , het was hun keuze, en ik vond het een mooie presentatie om te zien..

vr gr Sjoerd
Plaats reactie