{ geintje }
 { geintje }Mvg.ronald
 { geintje }
 { geintje } Kudde-gedrag ben ik niet van,dus zal zeker op deze manier mn vissen gaan vangen. Ik heb niks op voorvoeren. Wel wanneer degene in kwestie dit doet wanneer de situatie dit niet toelaat.
 Kudde-gedrag ben ik niet van,dus zal zeker op deze manier mn vissen gaan vangen. Ik heb niks op voorvoeren. Wel wanneer degene in kwestie dit doet wanneer de situatie dit niet toelaat. 

Bart van Vugt schreef:Tomba ,Tomba, Tomba toch.
Ga toch net als jullie Pa gewoon lekker achter de brasems aan!!!!

t is weer halver wegen de week want op maandag komtie ook niet met zulke opmerkingen
  t is weer halver wegen de week want op maandag komtie ook niet met zulke opmerkingen  
  ons pa was jaloers!
  ons pa was jaloers!  

Bart van Vugt schreef:Heren Tomba en de Been.
Er valt inderdaad geen .. te verdienen.
Ik heb echter wel iets fantastisch voor jullie kunnen regelen bij een groothandel.
Ik was gisteren inkopen aan het doen bij Preston in Alblasserdam en daar liet ik jullie foto's
van het afgelopen jaar zien.
De baas van Preston was zo onder de indruk van al die kapitale brasems dat hij jullie dit jaar wil gaan sponsoren met een geheel gratis vaste hengel-pakket t.w.v €600,-.
Gek genoeg vond deze man die toch hoog aangeschreven staat onder witvissers, dat jullie beide zo op het eerste gezicht echt goed door zouden kunnen gaan als fanatiek witvisser.
Daarbij regel ik voor jullie komend jaar de maden, casters en pieren, zodat jullie echte Big Bream Target Hunters ( BBTH) kunnen worden.
Heb ik dat mooi geregeld of niet.

staat precies in hoe ik al die mooie dikke brasems moet vangen !
 staat precies in hoe ik al die mooie dikke brasems moet vangen !