En dan?
Gaan wij weer ergens anders over zeuren..
michel Tja schreef:Ik toon die ook wel.
Echter als ik "ergens" zit te vissen en ik toon mn vergunningen van de ahv en weesper heb ik naar mijn idee aan mn plicht voldaan en is het aan de agent om aan te tonen of ik daar wel of niet mag <- zitten en niet aan mij (lijkt me)
Martijn Nederpel schreef:Nee. Jij.moet aantonen dat je er mag vissen niet andersom
Cees v Opstal schreef:Hier heb je mee ingestemd bij de aankoop van je vergunning.
Cees v Opstal schreef:Mag je er echt niet vissen kun je nog mazzel hebben
Martijn Nederpel schreef:Het is zoals met veel vergunningen. Het is verboden mits je een vergunning hebt. Je bent dus verplicht om aan te tonen dat je gerechtigd bent om er te vissen
Als.je ergens parkeerd en geen kaartje zichtbaar achter het raam hebt krijg je een boete waarom? Misschien had je wel een kaartje gekocht, echter ok dan moet JIJ aantonen dat je er mag parkeren. Geld ook voor parkeervergunningen etc etc.
paul vonk schreef:Stel dat je gelijk hebt. (wat ik niet denk). Wat hoop je hier nou mee te bereiken?
Bas Jansen2 schreef:Iets met "niet mee hoeven werken aan je eigen veroordeling"![]()
Men is verplicht de VISpas en bijbehorende Lijst(en) van Viswateren direct ter inzage af te geven aan controleurs van een hengelsportvereniging, federatie en/of Sportvisserij Nederland, de politie of andere opsporingsambtenaren.