carp zwolle
- Frank Avezaat
- Contacteer:
ruud
was er wel rond die tijd en had 8 vissen
maar grote baggy legerbroek, groene jas en een groene muts op me kop haha
edit: hoor net van me vriendin dat ik me muts niet op had dus wellicht dat me blonde korte haren te zien waren haha
was er wel rond die tijd en had 8 vissen
maar grote baggy legerbroek, groene jas en een groene muts op me kop haha
edit: hoor net van me vriendin dat ik me muts niet op had dus wellicht dat me blonde korte haren te zien waren haha
- Ruud de gouw
Dan was je het toch niet haha
Maar vond het wel vreemd zo achter dat busje , ik ging eigenlijk kijken omdat het er zo drukkies was
Nieuwsgierig aardje zullen we maar zeggen
Ruud
Lukt het een beetje met KUNSTWATER ???
Maar vond het wel vreemd zo achter dat busje , ik ging eigenlijk kijken omdat het er zo drukkies was
Nieuwsgierig aardje zullen we maar zeggen
Ruud
Lukt het een beetje met KUNSTWATER ???
Een Brasem valt niet ver van de boom.
Brasems maken meer kapot dan je lief is.
Hoge Brasems vangen veel wind
Al draagt een Brasem een gouden ring , het is en blijft een lelijk ding.
Zoals een Brasem thuis zwemt , zwemt ie nergens.
- Rene Vermunt
Bedankt voor de tip van de spiegelkarpertjes !
Heb er ook wat kunnen scoren.
Volgens zeggen hadden ze er 200 en die zijn allemaal verkocht.
Mooie Infinity 5500's voor een bloed prijs kunnen kopen
De lezingen waren zeker interesant....
Met de drukte viel het wel mee vondt ik. Vorig jaar in de kleine hal kon je helemaal niets zien. Nu was alles prima te vinden, en de catering was 1000 x beter.
Al met al een geslaagde dag !
Rene.
Heb er ook wat kunnen scoren.
Volgens zeggen hadden ze er 200 en die zijn allemaal verkocht.
Mooie Infinity 5500's voor een bloed prijs kunnen kopen
De lezingen waren zeker interesant....
Met de drukte viel het wel mee vondt ik. Vorig jaar in de kleine hal kon je helemaal niets zien. Nu was alles prima te vinden, en de catering was 1000 x beter.
Al met al een geslaagde dag !
Rene.
- mitsz van der kamp
- Contacteer:
Ja...
die spiegelkarpertjes waren erg tof....ik kan er alleen niet meer op dan een stuk of vier...
die spiegelkarpertjes waren erg tof....ik kan er alleen niet meer op dan een stuk of vier...
Hallo De spiegeltjes zijn leuk vond alleen de hele beurs weinig vernieuwends te vinden op de bloodworm pellets na .
Verder zijn het altijd dezelfde winkeliers die er staan en de beurs aanbiedingen voor dat geld krijg ik het ook in de winkel en hoef ik geen entree en parkeer geld te betalen .
Het is dat ik een afspraak had met de heren die op het ouderen viskamp gaan anders was ik vroeg thuis geweest maar dan had ik wel de presentatie van Kwint gemist en die vond ik toch spetterend vooral de music en de vogels in de zaal .
Volgend jaar ga ik geen 400 kilometer meer rijden als er geen andere zaken komen te staan miste vooral solar hier was ik nl ook voor gekomen vorig jaar stonden ze er wel dacht wat leuke dingetjes te kunnen scoorren nu kwam ik thuis met ocean fresh bolie,s die ik als beurs aanbieding heb gekocht 20 kilo van afgelopen jaar .
Gr Jan
Verder zijn het altijd dezelfde winkeliers die er staan en de beurs aanbiedingen voor dat geld krijg ik het ook in de winkel en hoef ik geen entree en parkeer geld te betalen .
Het is dat ik een afspraak had met de heren die op het ouderen viskamp gaan anders was ik vroeg thuis geweest maar dan had ik wel de presentatie van Kwint gemist en die vond ik toch spetterend vooral de music en de vogels in de zaal .
Volgend jaar ga ik geen 400 kilometer meer rijden als er geen andere zaken komen te staan miste vooral solar hier was ik nl ook voor gekomen vorig jaar stonden ze er wel dacht wat leuke dingetjes te kunnen scoorren nu kwam ik thuis met ocean fresh bolie,s die ik als beurs aanbieding heb gekocht 20 kilo van afgelopen jaar .
Gr Jan
- Frank Avezaat
- Contacteer:
Ruud de gouw schreef:Lukt het een beetje met KUNSTWATER ???
ja loopt prima... je mag wel wat sneller posten haha, ben steeds zoekende naar de verdere delen
- Rene Vermunt
Ja ! Van mij mag je ook doorgaan met "KUNSTWATER"
Kunnen we hem compleet maken.
rene.
rene.
- Hoedemakers Mark
- Contacteer:
Het wat uitermate gezellig op vrijdag en zaterdagnacht!
Sally's was weer super, en toen The Rootz zaterdag eindelijk vol was gestroomd kon het dak eraf!
Aan alle medefeestvierders: bedankt voor uw aanwezigheid!

Sally's was weer super, en toen The Rootz zaterdag eindelijk vol was gestroomd kon het dak eraf!
Aan alle medefeestvierders: bedankt voor uw aanwezigheid!
- Sjoerd Groot
- Contacteer:
Zeker, het dak ging eraf! Goeie muziek ook.
Zet wat goede houseplaten op en geef me een pilsje ik ben de hele avond zoet!
Ik vond trouwens de presentatie van Jens en Etiënne geweldig! Wat een ruige visserij. Ook petje af dat die jongens hun eigen visserij bloot willen geven in een ander land! De taal vond ik geen barriere, ook al ben ik niet zo goed in Duits. Aan de vele dia's, tekeningen, 'vernederlandse woorden' en hier en daar de vertaalde aanvulling moet je toch een hele hoop meegekregen hebben.
Hoevelen twijfelen niet om 'de rivier op te gaan'? Zie hier, een handleiding rechtstreeks uit de praktijk gegrepen.
Ik vind het alleen maar mooi dat velen er niks aan vonden. Des te minder mensen zullen zich aangesproken voelen de rivier op te gaan. I ga het zelf namelijk wel ooit doen.
Wel jammer dat dit soort shows maar weinig gewaardeerd worden. Misschien komt dat nog.
De beurs was super, maar wel n beetje vermoeiend
vr gr Sjoerd
Zet wat goede houseplaten op en geef me een pilsje ik ben de hele avond zoet!
Ik vond trouwens de presentatie van Jens en Etiënne geweldig! Wat een ruige visserij. Ook petje af dat die jongens hun eigen visserij bloot willen geven in een ander land! De taal vond ik geen barriere, ook al ben ik niet zo goed in Duits. Aan de vele dia's, tekeningen, 'vernederlandse woorden' en hier en daar de vertaalde aanvulling moet je toch een hele hoop meegekregen hebben.
Hoevelen twijfelen niet om 'de rivier op te gaan'? Zie hier, een handleiding rechtstreeks uit de praktijk gegrepen.
Ik vind het alleen maar mooi dat velen er niks aan vonden. Des te minder mensen zullen zich aangesproken voelen de rivier op te gaan. I ga het zelf namelijk wel ooit doen.
Wel jammer dat dit soort shows maar weinig gewaardeerd worden. Misschien komt dat nog.
De beurs was super, maar wel n beetje vermoeiend
vr gr Sjoerd
- Ruud de gouw
Frank Avezaat schreef:Ruud de gouw schreef:Lukt het een beetje met KUNSTWATER ???
ja loopt prima... je mag wel wat sneller posten haha, ben steeds zoekende naar de verdere delen
Nieuwe vanmorgen aangemeld
- Ruud de gouw
Rene Vermunt schreef:Ja ! Van mij mag je ook doorgaan met "KUNSTWATER"![]()
rene.
Geduld geduld hehehehe
- Sjoerd Groot
- Contacteer:
Een ander hoogtepunt vond ik de video van een of andere betaalwater-stand, met daarin een prachtige 25 kg schubkarper die ik bij deze de 'papegaai' wil noemen
vr gr Sjoerd
vr gr Sjoerd
-
Aart Lokhorst
Wim, Sjoerd. Tja, waarom in het Duits? Nogal simpel, het zijn Duitse karpervissers...
Bovendien was er exact 1uur en 15 minuten beschikbaar voor deze lezing, dit i.v.m. de daarna komende shows.
Als ik al hun commentaar moet gaan vertalen wordt het veel te langdradig en duurt het geheel ook te lang. Naar mijn mening was het door de bijbehorende dia's voor iedereen goed te volgen.
Bovendien was er exact 1uur en 15 minuten beschikbaar voor deze lezing, dit i.v.m. de daarna komende shows.
Als ik al hun commentaar moet gaan vertalen wordt het veel te langdradig en duurt het geheel ook te lang. Naar mijn mening was het door de bijbehorende dia's voor iedereen goed te volgen.
- Aaron Fresco
Hoki Aart,
Ik zag je weer zoals gewoonlijk met van alles en nog wat bezig.Zelfs het licht ontkwam niet aan je (aandacht)
Later zag ik je weer op veel andere plekken. lezing, Ksn en "zomaar"in de zaal.
Ik wil je zomaar ff bedanken voor je altijd tomeloze inzet, ook op het board, altijd met veel juiste uitleg en goede antwoorden!
BEDANKT!!!!!
Mvgr.Aaron
Ik zag je weer zoals gewoonlijk met van alles en nog wat bezig.Zelfs het licht ontkwam niet aan je (aandacht)
Later zag ik je weer op veel andere plekken. lezing, Ksn en "zomaar"in de zaal.
Ik wil je zomaar ff bedanken voor je altijd tomeloze inzet, ook op het board, altijd met veel juiste uitleg en goede antwoorden!
BEDANKT!!!!!
Mvgr.Aaron
Niet groot en zwaar,maar wel eerlijk!!
-
Aart Lokhorst
Beste Aaron, je hoeft mij echt niet te bedanken. Als je iemand wilt bedanken moet je daarvoor bij Mick Paine (de organisator) en Toni Denneboom (IJsselhallen) zijn.
Zoals je waarschijnlijk wel weet krijgen wij (KSN, KSN regio Zwolle, Sportvisserij Nederland, VBK) ieder jaar GRATIS standruimte op beurs Carp.
Het is dus niet meer dan logisch dat we ieder jaar ons beste beentje voorzetten om daar ook zoveel mogelijk voor terug te doen. Dit in de vorm van o.a. zo goed mogelijke voorlichting over van alles en nog wat betreffende de karpervisserij aan de bezoekers te geven, het regelen van de shows / lezingen en het ervoor zorgen dat die shows / lezingen op de juiste tijd beginnen etc.
Zoals je waarschijnlijk wel weet krijgen wij (KSN, KSN regio Zwolle, Sportvisserij Nederland, VBK) ieder jaar GRATIS standruimte op beurs Carp.
Het is dus niet meer dan logisch dat we ieder jaar ons beste beentje voorzetten om daar ook zoveel mogelijk voor terug te doen. Dit in de vorm van o.a. zo goed mogelijke voorlichting over van alles en nog wat betreffende de karpervisserij aan de bezoekers te geven, het regelen van de shows / lezingen en het ervoor zorgen dat die shows / lezingen op de juiste tijd beginnen etc.
- Hans Brinkel
- Contacteer:
Vond het wederom een geslaagde beurs.
Heb genoten van de show van Kwint (Leuk die briefjes van Roelove en Kwint onderweg naar Belgie , vind je ook niet Bertil?
Helaas ontbrak ons aan tijd voor de andere shows.
Catering was gewoon prima, met zitplaatsen tijdens luchtijd
Een aantal bekenden gezien..altijd weer leuk
Paar dingen kunnen scoren
En de knopencursus van Pb products was zeer geslaagd..heb een nieuwe knoop aangeleerd
Mijn 3 kamerknoop was niet goed gelegd zei Henk...mooi dat hij hem niet los kreeg
volgend jaar weer...maar dan op zaterdag, koop ik alle loten op
HB
Heb genoten van de show van Kwint (Leuk die briefjes van Roelove en Kwint onderweg naar Belgie , vind je ook niet Bertil?
Helaas ontbrak ons aan tijd voor de andere shows.
Catering was gewoon prima, met zitplaatsen tijdens luchtijd
Een aantal bekenden gezien..altijd weer leuk
Paar dingen kunnen scoren
En de knopencursus van Pb products was zeer geslaagd..heb een nieuwe knoop aangeleerd
Mijn 3 kamerknoop was niet goed gelegd zei Henk...mooi dat hij hem niet los kreeg
volgend jaar weer...maar dan op zaterdag, koop ik alle loten op
HB
- Henk ter Maat
Ah Hans,
Ik heb bij Piet juist weer een heleboel afgeleerd!?
En jou 3??kamerknoop niet los te krijgen
Nu heb je maar 1 lot van € 60,-
De prijs ga je er nog mee winnen!

En jou 3??kamerknoop niet los te krijgen
Nu heb je maar 1 lot van € 60,-
De prijs ga je er nog mee winnen!
Groet'n Henk..
still growing Old.
still growing Old.
- Hans Brinkel
- Contacteer:
Henk ter Maat schreef:Ah Hans,
En jou 3??kamerknoop niet los te krijgen![]()
![]()
Nu heb je maar 1 lot van € 60,-![]()
De prijs ga je er nog mee winnen!![]()
![]()
aangeleerd..de figure 8 knoop...zo heerlijk simpel
Dacht altijd dat dit een "foute" knoop was voor gecoate lijnen
Om misverstanden te voorkomen voor de green hornet wordt trouwens nog wel de 3 kamer knoop aanbevolen
Maar euh..wedden dat ik De hoofdprijs ga winnen met mijn lot, ik weet namelijk een mooie gracht waar een echte Beauty zwemt
- Hans Brinkel
- Contacteer:
werkelijk?
- Jelle van Middelaar
- Contacteer:
ook nog wakker heren 
-
Remco Oudhuyzen
ik ben gisteren geweest bij 2 lezingen.
.
die van jens en etienne en van Kwint..
beide mooie lezingen al had ik die van Jens en etienne al een keer gezien bij de KSN maar toch nog veel nuttige info eruit kunnen halen..
ergerde me alleen aan een boer die zonodig moest schreeuwen aan het begin van de lezing.. en het in en uit geloop van mensen die het niets aan vinden..
volgende keer gewoon de deur op slot aub!
.
beide mooie lezingen al had ik die van Jens en etienne al een keer gezien bij de KSN maar toch nog veel nuttige info eruit kunnen halen..
ergerde me alleen aan een boer die zonodig moest schreeuwen aan het begin van de lezing.. en het in en uit geloop van mensen die het niets aan vinden..
-
tom langens
Het was weer een feestje daar in Zwolle. Samen met onze nederlandse collega's hebben we er een feestje van gemaakt. De sfeer was goed en de ambiance was er ook.
Tot volgend jaar Zwolle.
grts
Tot volgend jaar Zwolle.
grts
- Mat Kasemir
Remko Oude Elferink schreef:ik ben gisteren geweest bij 2 lezingen.
.
Die boeren die aan het schreeuwen waren zijn nep! Liepen in die zaal gewoon te blowen en waren helemaal lam! Zulk soort lui verpesten het voor de nette en goede vissers. Hoe zouden dit soort lui met vissen omgaan?
De beurs was mooi, en de presentatie van Kwint,