De hoe was carp2005 topic!


Gebruikersavatar
Bart van den Hurk
Berichten: 1568
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Someren
Contacteer:

18-02-2005 14:27

Inderdaad Stefan,

Die telefoon, het was op zaterdag, tenminste ik had er een ontzettende last van. De enige remedie is er als lezinggever zelf iets over te zeggen. Dit gedaan en ineens was het gesprek afgelopen :o , publiek aan een "schandpaal" nagelen werkt het best bij dat soort mensen.

Zo kwamen wij met onze groep bij de regioavond van zwolle binnenlopen, maar het bleek simpelweg te druk om met 15man te blijven, vandaar dat wij weer gegaan zijn. Heb de dag erna nog even mijn excuses aan Piet aangeboden. Vindt het zelf ongepast, maar het was simpelweg te druk die avond daar.
mvg

Bart van den Hurk
Frank Huisman
Berichten: 671
Lid geworden op: 21-01-2002 01:00
Locatie: Dwingeloo

18-02-2005 19:09

Heren,

Met tevredenheid gelezen dat bij diverse mensen de KSN Onthaakmat in goede aarde viel! De hartverwarmende reacties op onze stand deden ons de moeite en inspanningen vergeten. Ondertussen is de productie van het definitieve model begonnen....

Nog even een aardige anekdote:

Toen Wijtze en ik zaterdagochtend net aan de koffie zaten, stelde de schilder van 'de blauwe vrouw' twee merkwaardige vragen:
Zijn eerste was: "Weten jullie of Hennie Mattemaker hier ook is?" Wijtze en ik keken elkaar eens aan en meenden dat hij ons in de maling nam, omdat wij er immers met de KSN Onthaakmat stonden. De schilder vertrok echter geen spier en kwam rap met zijn tweede vraag: "Is Jan B. de Winter er dan misschien? Ik heb zijn boek en vind het het beste karperboek ooit..........." Met moeite om ons lachen in te houden vertelden we hem dat hij waarschijnlijk niet zal verschijnen.

Oh ja, hij kwam op de stand langs omdat hij ook schubben op muren schildert en vroeg of we daar belangstelling voor hadden.

Gr,

Frank
christian dinsbach
Berichten: 75
Lid geworden op: 01-07-2003 02:00
Locatie: almelo
Contacteer:

06-03-2005 00:04

ik was er de hele dag :D ik stond namelijk achter de C.T.E. stand (Carp Team Enschede)

ff helpen namelijk :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: dus degen die mij heeft gezien met een carp team enschede trui en pet op dat was ik dus achter de stand van cte (infobalie/jeugd)
karper karper kom in de armen van mn net
RAMMS+EIN