Homepage Karperwereld online


Gebruikersavatar
ben scholten
Berichten: 3191
Lid geworden op: 10-02-2007 19:29
Locatie: den haag

17-09-2010 15:58

Heren kom op zeg wat een heftige discussies allemaal. En waarvoor een foto op de startpagina of warenwe dat alweer vergeten? Het merendeel van devissers bestaat uit seizoensvissers en dan merendeel daarvan in de zomer en ja op de zogenaamde betaalwateren om indd die grote biggen te vangen. De groep die dat niet leuk vind( wij dus al ben ik zelf ook geweest) is veel kleiner dan die jaarlijks terugkerende vakantievissers. Fabrikanten weten dat en richten zich dus daarop en gaan vaak samenwerkingsverband banden aan met btw voor de reclame. Misschien wel onze eigen schuld ook want wij moeten zo nodig foto's maken van onze beauty's en in magazines plaatsen.
Vis is vis
sander kunst
Berichten: 2002
Lid geworden op: 07-10-2009 18:56
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

17-09-2010 17:16

was inderdaad ook ff vergeten dat het om een enkele vis ging ,trouwens wel een giga goud karper.
ben het volkomen met je eens wat betreft je stelling Ben, dat wou ik er alleen nog over kwijt.
mvg sander
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

20-09-2010 15:19

SAnder, voor het geval je mijn post niet had gelezen:

Ben toch wel benieuwd hoor, naar die bewijzen van die wateren die in jouw ogen fout zijn. Nog steeds niks gezien.

In plaats van elke keer te roepen "dat er wel 2 op de 10 slecht zijn" kun je ook eens met iets concreets komen. Dus:

Naam water
Naam uitbater
Foto's vissen originele water
Foto's vissen betaalwater
Bron


Kom maar op dan.. We draven nu toch al door..
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
sander kunst
Berichten: 2002
Lid geworden op: 07-10-2009 18:56
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

22-09-2010 18:03

jij wilt namen van betaal wateren die heb ik niet voor je
wel weet ik zeker dat er nog steeds een markt voor is
nogmaals lees alles nog eens door en trek zelf een conclussie.
jij denkt dat er geen betaal wateren zijn die er op die manier aan hun vissen komen ???
ik denk er anders over.
lees des noots al mijn reactie,s nog eens door Sven.
heb geen zin om elke x de zelfde antwoorden hier neer te zetten !!!

ikopieer ik het nog maar even een x tje voor je

en natuurlijk weet je dat op gezommige plekken de zon schijnt maar op zommige plekken ook niet

ik heb het er laats nog met iemand over gehad, 1 van die gene zijn familie lid die deed niet anders.
en hij is er ook 1 keertje mee gepakt, maar als je dan vervolgens 1200 euro boete krijgt en je verdiend er op goede maanden 12 tot 15 duizend euro mee lach je je kapot TOCH !!!
ik niet hoor laat ik dat voor op stellen !!! want vindt het idioot maar ja wat doe je eraan he, niks zolang dat btw vissen populairder wordt zal het toenemen van des betreffende criminaliteit en des betreffende uit buitende btw wateren.
het zijn ook geen normalen sportvissers die netje,s een vergunning kopen zoals de meesten hier op het board
het is nog net geen criminele organisatie van des betreffende familie lid en zijn vriendje,s.

stenen van 25 kilo , met een elastiek van 15 meter lang met daaraan een stukje voorslag met 200 gram lood en vervolgens een stukje onderlijn met daaraan een boilie. is ook iets wat ze er voor gebruiken op de grotere rivieren.

dat stukje met die steen van 25 kilo met elastiek etc etc gebeurt met 10 tallen stenen tegelijk over 1,5 kilo meter worden ze versprijdt stenen krijgen een verf kleurtje , kunnen ze ze makkelijk terug vinden, en worden na enkele dagen gecontroleert of er wat aan zit, is meschien ouder wets maar blijkbaar zijn op des betreffende manier genoeg grote maar ook mooie vissen gevange maar het zal wel allemaal gelul zijn he

heb het ff voor je gekopieerd Sven
afz sander