Valleikanaal


Plaats reactie
Manuel vd v
Berichten: 3
Lid geworden op: 14-06-2015 11:46

14-06-2015 11:57

Hey ,
Ik vis al een tijdje op het valleikanaal, heb al een aantal vissen gevangen ,Maar kan niet echt me draai vinden ,Welke stukken de vissen zwemmen , Door observeren word ik ook niet echt wijzer.
Iemand misschien info ? Pb me maar
Frenk de Gruiter
Berichten: 2837
Lid geworden op: 12-03-2011 22:32
Locatie: Duiven

14-06-2015 12:11

Manuel,

Hier melden we ons aan met de volledige achternaam erbij.
Het zou ook wel fijn zijn als we weten met wie we te maken hebben.
Bijvoorbeeld door jezelf voor te stellen in de voorstelhoek.
En ook fijn is als je niet meteen je allereerste vraag is waar de beste stekken zijn.
Het is niet alleen info halen maar ook brengen en delen.

Wat heb je zelf gedaan om de vis te zoeken. Observeren, ja, maar hoelang,
een dag , een uur? Heb je gepeild, ben je het water op geweest?
Heb je met locals gepraat? Welk stuk ben je geweest?

Het antwoord is net zo goed als de vraagdie je stelt met bijbehorende info.
Lege info/vragen, lege antwoorden.
Manuel vd v
Berichten: 3
Lid geworden op: 14-06-2015 11:46

14-06-2015 12:37

Mijn volledige naam is Manuel vd vijver ,, maar op 1 of andere manier zegt die dat de naam al bestaat ,en al ik mij wachtwoord opvraag zegt die dat me email adres niet bekendt is ,vandaar.
En over het kanaal, ik vis er anderhalf jaar nu dus heb lang geobserveerd , ik vis normaal alleen maar op vijvers ,dus ben niet echt bekendt met dit.
Ik heb eerst bij de rode haan gezeten paar kleine vissen gevangen , toen ben ik verkast naar het stuk bij woudenberg ,heb al een aantal voerstekken gehad , maar helaas zonder resultaat.
Ik heb er wel een aantal vissers gezien , maar niet echt mee gepraat.
Frenk de Gruiter
Berichten: 2837
Lid geworden op: 12-03-2011 22:32
Locatie: Duiven

14-06-2015 23:51

Manuel,

Heb je peilen al geprobeerd? Vis zoeken bij rietstekken? Voeren, (2) uur zitten, verder (stalkend vissen met vast lood)? Valleikanaal heb ik jaren terug bevist, gevangen, maar niet als zeer moeilijk ervaren (toen), nu zal er wel een hogere hengeldruk zijn?

Als je peilt en onregelmatigheden vindt, harde(re) ondergrond en mossels, kun je niet meer missen lijkt mij.

Wat je naam betreft: neem eens contact op met de moderators.
Manuel vd v
Berichten: 3
Lid geworden op: 14-06-2015 11:46

15-06-2015 10:30

Nee dat is het enigste wat ik nog niet heb geprobeerd,omdat ik dacht dat de bodem wel vrij gelijk liep,maar dat is zeker iets wat ik ga proberen.
Voeren heb ik al een aantal keer gedaan ,dat heeft me tot nu toe 2 vissen opgeleverd,En dat wat je zegt met 2 uur zitten dan verkassen ga ik zeker proberen.
Bedankt voor de info tot zover :)
Ik laat het nog wel weten via pb of het wat is geworden
Plaats reactie