Even voor Hans uit een eerder topic:
Gevraagd ervaring Hengelsport Vught
René van der Linden schreef:Paar keer wat besteld bij hun, al de keren een perfecte levering. Tevens op mail e.d. wordt netjes en snel gereageerd.
Hengelsport Vught: een (web)winkel zoals deze anno 2014 behoort te zijn. Vriendelijk personeel, hoge voorraad, snelle levering, goed assortiment, en bovenal mensen die weten waar ze over praten qua karpervissen / hengelsport.
Als iets goed is meld ik het, bij een andere ervaring zoals nu meld ik het ook. En dat is tevens met eerst mailcontact over en weer te hebben gehad met de winkel in kwestie.
René van der Linden schreef:Frenk, Martijn, Hengelsport Vught verleende eveneens de garantie niet.
Wat me opzich verbaasde, want Hengelsport Vught was toch één van mijn webwinkels waar ik graag bestelde er zeer goede ervaringen mee had.
Zet ik ze hierdoor te kakken Hans? Enkel dat het me best wel verbaasde gezien mijn goede ervaringen met deze winkel.
Denk dat het verstandig is dat je mijn eerste bericht waarop dit topic begon nog even doorleest. De vraag was namelijk of meerdere spodders een dergelijke ervaring hebben gehad met de Spomb. Geen negatief woord over Vught. En ook hier niet:
René van der Linden schreef:@ Dries, heb mailcontact gehad met Fabian, maar zal van de week is telefonisch contact opnemen met hun, in de hoop dat ze toch bereidt zijn garantie te verlenen. Dit is wel erg jammer namelijk. Ik houdt jullie op de hoogte.
En dan als laatste. Het gaat hier niet over Carpstore ism de groothandel destijds. Maar de winkel Hengelsport Vught. Wat er allemaal niet bijgehaald wordt hé.
Nogmaals ik vroeg na mijn voorval enkel om ervaring van andere Spomb gebruikers.