ik vind het dom dat ze op sommige wateren boten verbieden.
voorbeeld ik vis in een zandgat vol wier ik krijg een run en schiet de diepte in tussen het wier ,dat is pech vis weg .
en de vis zwemt rond met een haak in zijn bek ,maar pak ik nu de boot gebeurd dit niet zo snel,
met andere woorden niet verbieden,
wie is het hier mee ééns????????
boten verbieden dom of niet
- peter postema
Beste Kev,
Ik snap wat je probeert te zeggen maar je visie is vrij simpel beredeneerd.
Indien men om bepaalde redenen besluit dit niet te tolereren dan zou jij bijvoorbeeld:
1) met de visrechthebbende of eigenaren kunnen gaan praten over deze zaak en hun vragen dit te herzien. Door dit goed te onderbouwen zul je zien dat mensen goed voor rede vatbaar kunnen zijn.
2) je keuze qua water aanpassen indien je hierdoor een hoog percentage lossers krijgt i.v.m structuur en obstakels. Dus beter gezegd de kans tot landen van de vis wordt zo beperkt dat het op den duur ten koste gaat van de welzijn van een vis, dit lijkt mij zeker niet de bedoeling en zou dus persoonlijk hier niet vissen.
helaas wordt er niet altijd geredeneerd uit de visie van de visser Kev, meld je daarom aan bij je HSV of een andere organistaie zodat ook jij eventueel je stem kan laten horen.
MVG<
Peter
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: peter postema op 2003-08-29 22:44 ]</font>
Ik snap wat je probeert te zeggen maar je visie is vrij simpel beredeneerd.
Indien men om bepaalde redenen besluit dit niet te tolereren dan zou jij bijvoorbeeld:
1) met de visrechthebbende of eigenaren kunnen gaan praten over deze zaak en hun vragen dit te herzien. Door dit goed te onderbouwen zul je zien dat mensen goed voor rede vatbaar kunnen zijn.
2) je keuze qua water aanpassen indien je hierdoor een hoog percentage lossers krijgt i.v.m structuur en obstakels. Dus beter gezegd de kans tot landen van de vis wordt zo beperkt dat het op den duur ten koste gaat van de welzijn van een vis, dit lijkt mij zeker niet de bedoeling en zou dus persoonlijk hier niet vissen.
helaas wordt er niet altijd geredeneerd uit de visie van de visser Kev, meld je daarom aan bij je HSV of een andere organistaie zodat ook jij eventueel je stem kan laten horen.
MVG<
Peter
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: peter postema op 2003-08-29 22:44 ]</font>
- Henk ter Maat
Ik vind het dom om op wateren waar je beslist niet zonder boot kunt vissen, dit toch te doen om zodoende meerdere malen en meerdere vissen te kunnen verspelen..punt.
Sportieve groeten Henk
Sportieve groeten Henk
- peter postema
Henk,
niets aan toe te voegen als je dan in de tussentijd je bezig houd men punt 1 in mijn repy doe je het wat mij betreft goed
MVG,
Peter
niets aan toe te voegen als je dan in de tussentijd je bezig houd men punt 1 in mijn repy doe je het wat mij betreft goed

MVG,
Peter
als het niet mag vis ik er ook niet
ik zou het heel ergvinden als er een karper met een haak rond zwemt.
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: kev paans op 2003-08-29 22:51 ]</font>
ik zou het heel ergvinden als er een karper met een haak rond zwemt.
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: kev paans op 2003-08-29 22:51 ]</font>
- Henk ter Maat
Yep Peter,
en mocht jouw punt 1 positief uitpakken?
Dan zou men het gebruik van een boot verplicht moeten stellen op gelijkwaardige wateren als voornoemd in de posting van kev.
Welke maatregel weer een boel verspeelde haken en vissers zou schelen.
Sportieve groeten Henk
en mocht jouw punt 1 positief uitpakken?
Dan zou men het gebruik van een boot verplicht moeten stellen op gelijkwaardige wateren als voornoemd in de posting van kev.
Welke maatregel weer een boel verspeelde haken en vissers zou schelen.
Sportieve groeten Henk
- peter postema
Prima visie Henk,
helaas ken je het verhaal
Met bijna naar la france gaande Groet,
Peter
helaas ken je het verhaal

Met bijna naar la france gaande Groet,
Peter
- Henk ter Maat
Peter,
Vang d'r 1tje voor mij!?