![:wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
tijd van wormen en maden is geweest (lees:normen en waarden)
maar ergens slaat dit hele gedoe allemaal als een boilieKUTter op een appel tarty
![:wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![:roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Dat hebben jullie geperfectioneerd met die vriendenclub en de moraal voor de jeugd is ook duidelijk, want op jullie btw Jeugdkampen word ze al geleerd hoe ze in de kakstand de trophyshot moeten maken!
Sven van Anrooy schreef:De manier waarop jij je boodschap brengt werkt gewoon tegen je BobSchoppen werkt echt niet
Robert de Wilt schreef:
De oplossing voor dit (toch wel hardnekkige) probleem? VOORBEELDFIGUREN. Klinkt simpel, en dat is het ook!
Ruben Lubbers schreef:Dus? Voorbeeldfiguren zijn voor velen (de beïnvloedbare) vaak testvisser, immers die verschijnen veelal in de media. Part of the job. De commercie moet dus om, maar hoe? Vangt beter word in de ogen van velen bewezen met groter, of erger: groter is beter. Dus groter verkoopt. Hoe moeten ze om? Simpel? Dat is een marketing vraagstuk van jewelste...
Frenk de Gruiter schreef:Ik maak fotoos voor mezelf, vis voor mezelf. Meestal vergeet ik de fotoos te maken :o , maar dat deert me niet. Ik vis toch voor mezelf?
Richard Pont schreef:Ik beschouw mijzelf niet als een 'lensdrukker', maar ik plaats dan ook maar weinig foto's.
bert kamp schreef:Ik heb dat niet nodig en je zult van mij geen man met vis foto's tegenkomen, de albums die ik online heb zijn allemaal privé en alleen bedoeld als back-up.
michel Tja schreef:ik heb ook een aantal youtube filmpjes en albums online (prive) en verder gaat het niemand wat aan wat ik doe en wat ik vang.