proline


Plaats reactie
Donald Stevens
Berichten: 425
Lid geworden op: 14-01-2002 01:00

14-04-2002 21:37

peppie's rulen :smile:
Gebruikersavatar
Bart van den Hurk
Berichten: 1568
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Someren
Contacteer:

14-04-2002 21:41

Well Eus,

Of course you are right if you are talking about Terry Hearn. He was doing something else than the rest of the carp anglers. But the main part of his succes is due to his pre-baiting and not the diameter of his boilies. So pre-baiting with small boilies gives you an advantage and this is the same with the large diameters. Your boilie has an extra factor that makes it different from the rest. That's why we are making the 25 mm boilies, a bait for the people who want something else than the rest. Just like LDB.

I see so many reactions on this board of people who judge us of not looking after our costumer. But wouldn't you think the 15 mm boilie sold better if all these people bought them. If that was true, we would have made a new machine and we would have kept the boilie in our assortment. The reality was that when costumers ordered boilies at our adress and we told the 15 mm was more expensive than the 20mm because of the higher fabrication price, they all chose for the 20 mm.

Best regards,

Bart van den Hurk

Eus, my English has to be good, I'm studying commercial economy, marketing management and my future opportunities depend of my knowledge of the English language!
Gebruikersavatar
Eus Molewijk
Berichten: 2418
Lid geworden op: 13-01-2002 01:00
Contacteer:

14-04-2002 22:18

Bart, als je dan toch engels kan is het jammer dat je je beperkt tot het boek van LdB en dit als referentie neemt voor de productie van jullie ballen.
Ik zeg niet dat dit geen goed boek is maar ik proef toch duidelijk uit meerdere postings van verschillende mensen dat zij graag met kleinere boilies vissen maarja jij zal wel de kenner zijn.
Wat heeft een 25 mm golfbal voor voordeel ten opzichte van een 15mm boilie volgens jou?
Met een kilo 15 mm boilies leg ik een aardig tapijt aan, gooi ik een kilo 25mm boilies in het water lijkt het nog niets.
Noemen ze dit in het engels geen preoccupation?
Bart, jij bent en blijft de ballenkoning maar ik draai m'n 15mm dan wel zelf.
Gebruikersavatar
Bart van den Hurk
Berichten: 1568
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Someren
Contacteer:

15-04-2002 11:28

Eus,

Er zijn inderdaad redelijk wat mensen die met een kleinere boilie willen vissen en deze zijn die mogelijkheid ook al meer dan 5 jaar door ons geboden. Maar als blijkt dat ze hem te duur vinden omdat de boilie ongeveer FL 1,50 duurder was dan 20 mm. Kozen bijna alle klanten voor de 20 mm. Wij hebben de mogelijkheid dus geboden en besloten dat dit niet werkte. Vandaar dat we iets nieuws proberen door 25 mm op de markt te brengen en deze voor dezelfde prijzen. Dan hebben wij altijd naar de centen kijkende Hollanders (ik ben er 1 van) toch een keuze zonder dat dit van geld af hangt. Oh ja, wij produceren niet alleen voor Nederland, in Belgie was er gewoon veel vraag naar die grotere diameter.

Maar draai ze maar lekker zelf, dan weet je zeker dat je met een boilie zit te vissen die je bevalt!

mvg

Bart van den Hurk
Plaats reactie