Hallo mannen,even een vraagje.ik zag op een site dat je voor de bergse plassen lid moet zijn van groot rotterdam,maar ik ben lid van de delfse.
aangezien delfse haagse en rotterdamse met elkaar fuseren mag ik dan met deze vergunning op de bergse plassen vissen ?
vergunning bergse plas ?
- Rik koster
- Contacteer:
yep dat mag , staat in je lijst van viswateren horende bij de vispas van SVB-delftland,HSV Groot-Rotterdam,GHV (gele boekje) stichting sportvisserijcombinatie Zuid-Holland.
Gemeentewateren Rotterdam staan er in.
Nachtvissen heel het jaar toegestaan,2 hengels.
Gemeentewateren Rotterdam staan er in.
Nachtvissen heel het jaar toegestaan,2 hengels.
- Rik koster
- Contacteer:
thanx maat !!
- James warner
Volgens mij is het al wat jaren geleden dat de 3 zijn "gefuseerd", of praat ik nou helemaal poep 

ONDER WELK SCHRIFT????
Hey babe, wanna come over to myspace and twitter my yahoo till I google all over your facebook?
Hey babe, wanna come over to myspace and twitter my yahoo till I google all over your facebook?
- Rik koster
- Contacteer:
dat klopt James,maar je heb tegenwoordig zo fucking veel regeltjes,dat ik eerst het zekere voor het onzekere wil weten.
het geld groeit me niet op de rug helaas.
en hier in de buurt waarschuwen ze je niet,ze schrijven eerst,en dan gaan ze praten.
het geld groeit me niet op de rug helaas.
en hier in de buurt waarschuwen ze je niet,ze schrijven eerst,en dan gaan ze praten.