topic weg


Camiel Driehuis
Berichten: 1242
Lid geworden op: 05-05-2004 15:37
Locatie: lelystad

07-04-2013 10:14

Dat waren nog is mooie tijden Theo,

Mijn eerste "echte" werphengel gekocht daar als kleine jongen met mijn vader.

Ik word er ook altijd prima behandeld en krijg de service(en meer) die ik verwacht.

Gisteren mijn meisje er naar toe gestuurd met mijn hengeltopje omdat me top oogje beschadigd was.
Nou is mijn meisje ook niet geheel een onbekende meer daar dus die kan ik inmiddels best voor een boodschapje sturen.
hengeltopje word afgegeven en voordat mijn vriendin mijn uitgebreid uitgelegde verhaal kan afsteken is de hengel al naar achteren vertrokken, ligt het top oog er af en zit de nieuwe, exact dezelfde er alweer op.
Nog even geinen met de jongens dat ik ben gestopt met karperen en tegenwoordig gericht op brasem vis want daar ben ik zoveel beter in, en mijn vriendin is er ook weer klaar.

Er komt een heleboel volk af op de kortingsdagen, en vaak is er dan niet de tijd die ze mischien zouden willen hebben voor iedere klant.

OP iedere andere dag hebben ze altijd wel tijd voor een babbeltje of een uitleg of wat dan ook.

Mijn aandeel in raven?
ook geen, maar het feit dat ze altijd me super helpen als ik wat wil helpt een boel in mijn totale kijk op de winkel.
Ook ik grijp er wel eens mis, maar de service die ik er krijg maakt een heleboel goed
Gebruikersavatar
Bas Timmermans
Berichten: 604
Lid geworden op: 02-06-2011 11:16
Locatie: Stadskanaal

07-04-2013 10:37

Er is altijd wel een hond te schoppen als je wil.

Mijn ervaring met Raven is echt goed. Alhoewel ik er nog nooit geweest ben bestel ik altijd "klein spul" bij hun. Rollen onderlijn, leadcore, lood, steuntjes etc. Alles wat je snel verbruikt zeg maar. Ik bestel en heb het prima verpakt snel thuis.

En telefonisch contact is ook prima en word als een waardig klant behandeld.
The art of fishing..... Keep your wife at home!

Friends call met The Carp whisperer :lol:
victor godthelp
Berichten: 14
Lid geworden op: 12-11-2010 16:13

08-04-2013 16:42

Kees Ouwehand schreef:Op verzoek van topicstarter. Het verloop van de discussie en het onderlinge geruzie ging compleet voorbij aan zijn bedoeling. Ik kan het alleen maar met hem eens zijn.



Beste Kees Ouwehand,

Er was zeker geen intentie om ruzie te maken daar stond het topic te ver voor van mijn bed. Iedereen mag van mij doen wat hij denkt dat goed is, maar er zijn grenzen ook aan het uiten van de vrijheid van meningen. Dat het topic in een pittige discussie ontaarde kwam doordat de beheerders te laat ingrepen. Naast de topic starter en de boarders die hierop reageerden hebben juist de beheerders van dit forum een grote verantwoording over de topics die hier worden weergegeven. Die verantwoording hebben jullie mijn inziens te laat genomen. De Firma Raven werd compleet de grond in geboord op een specifiek vrij toegankelijk forum. Het kan niet anders dan dat Raven hier last van heeft gehad en zal hebben in de toekomst (beeldvorming is immers gemaakt). Door dit soort topics te faciliteren zijn jullie indirect mede verantwoordelijk voor eventuele schade die hieruit voorkomt. Het zou jullie dan ook sieren in het vervolg een betere afweging te maken tussen het kunnen uiten van je mening op dit forum en de schade die dit met zich meebrengt.

Mvg. Victor
Resultaten sessies 2014:
Karper: 2
Brasem: 2
Duikeend: 1
Blanks: 3
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

08-04-2013 17:55

Oh? Dus de reviews van de testproducten mogen ook alleen maar positief zijn met dit verhaal in het achterhoofd? Komop zeg, wat een bullshit!
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

08-04-2013 18:37

Dat mag je vinden Victor, maar alles binnen het fatsoenlijke is toegestaan. Positief of negatief. Discussie kan slechts zijn over het punt waarbij dat wordt overschreden. Daarover kun je van mening verschillen, maar vooralsnog bepalen we dat zelf wel. Is ook eerlijker zolang we er zelf geen belang bij hebben. Ik word trouwens wel nieuwsgierig naar de achterliggende reden dat je zo standvastig vindt dat kritiek op een discussie forum niet mag. Firma's zoals Raven kunnen doorgaans heel goed voor zichzelf opkomen.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
martijn van den Haak
Berichten: 202
Lid geworden op: 11-08-2006 09:34

08-04-2013 20:26

.Nu ben ik zeker benieuwd naar de laatste berichten in het verwijderde topic.

maar goed

Er was zeker geen intentie om ruzie te maken daar stond het topic te ver voor van mijn bed. Iedereen mag van mij doen wat hij denkt dat goed is, maar er zijn grenzen ook aan het uiten van de vrijheid van meningen.


wat zijn dan die grenzen?

Dat het topic in een pittige discussie ontaarde kwam doordat de beheerders te laat ingrepen. Naast de topic starter en de boarders die hierop reageerden hebben juist de beheerders van dit forum een grote verantwoording over de topics die hier worden weergegeven.


niemand is verantwoordelijk voor een bericht behalve de poster zelf. De topic starter niet en ook zeker de beheerders niet. Het verschil tussen censuur en de grens van vrijheid van meningsuiting is niet altijd goed duidelijk.

Het zou jullie dan ook sieren in het vervolg een betere afweging te maken tussen het kunnen uiten van je mening op dit forum en de schade die dit met zich meebrengt.


hoe zie je dit voor je? iedere keer dat iemand iets negatiefs schrijft over een product, een winkel of merk? Moet dat bericht dan meteen verwijderd worden?
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

08-04-2013 20:56

Dat is ook niet helemaal waar Martijn. Uiteindelijk kan een site wel gevraagd worden om bepaalde uitspraken te verwijderen. Dat is als wij het uit principe tot een rechtszaak aan laten komen. Maar zover komt het niet zo snel, want we zijn best vatbaar voor redelijke argumenten. Maar er is jurisprudentie van een geschil tussen een webshop en internetoplichting.nl uit 2009. Ik kan mij voorstellen dat het voor hen een principe kwestie werd omdat het geschil hun doelstelling raakte. Voor zover ik weet zijn ze niet in beroep gegaan. Maar het is niet zo overdreven als Victor het stelt.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
victor godthelp
Berichten: 14
Lid geworden op: 12-11-2010 16:13

08-04-2013 21:36

Kees Verheij schreef:Oh? Dus de reviews van de testproducten mogen ook alleen maar positief zijn met dit verhaal in het achterhoofd? Komop zeg, wat een bullshit!



Beste Kees,

Er zit een verschil tussen een negatieve review en zeggen dat het een kut bedrijf is. De boel naait of in een adem het bedrijf noemen dat spookfacturen verstuurd.
Dat is geen bullshit dat is een wezenlijk verschil...

Mvg Victor
Resultaten sessies 2014:
Karper: 2
Brasem: 2
Duikeend: 1
Blanks: 3
victor godthelp
Berichten: 14
Lid geworden op: 12-11-2010 16:13

08-04-2013 21:38

Kees Ouwehand schreef:Dat mag je vinden Victor, maar alles binnen het fatsoenlijke is toegestaan. Positief of negatief. Discussie kan slechts zijn over het punt waarbij dat wordt overschreden. Daarover kun je van mening verschillen, maar vooralsnog bepalen we dat zelf wel. Is ook eerlijker zolang we er zelf geen belang bij hebben. Ik word trouwens wel nieuwsgierig naar de achterliggende reden dat je zo standvastig vindt dat kritiek op een discussie forum niet mag. Firma's zoals Raven kunnen doorgaans heel goed voor zichzelf opkomen.

Groet, Kees



Beste Kees,

Lees de oude topics nog eens terug iedereen met een beetje normbesef kan dat toch onmogelijk binnen het fatsoenlijke noemen? Waar ligt dan precies de grens Kees of is dit gewoon willekeur en hoe jou pet staat? Zou jij ook diezelfde norm hanteren als het over jouw broodwinning ging?

Mvg Victor.
Resultaten sessies 2014:
Karper: 2
Brasem: 2
Duikeend: 1
Blanks: 3
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

08-04-2013 21:45

Ja hoor. Als het een punt zou raken waarvan ik vind dat het te ver gaat zou ik vriendelijk de web site benaderen en uitleggen waarom ik dat vind. Inzichten kunnen namelijk verschillen. Dat is ook de praktijk zoals dat in een enkel geval is voorgekomen trouwens. Komt niet zo vaak voor hoor. Meestal hebben we de balans wel onder controle.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
Peter van Loo
Berichten: 1785
Lid geworden op: 09-08-2011 00:41
Locatie: Schiedam

08-04-2013 21:45

Haha grenzen, de grens wordt bepaald hoe je in het straatje past!!!

Groet, Peter

Ps Als voorbeeld Leon van der schelling, permanent geblocked paste waarschijnlijk niet in het straatje.
Als ik zo door ga waarschijnlijk ook niet. :lol:
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

08-04-2013 21:56

Ik doe niet mee aan achterklap Peter. Zou het waarderen als jij dat niet probeert uit te lokken.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
victor godthelp
Berichten: 14
Lid geworden op: 12-11-2010 16:13

08-04-2013 22:00

Kees Ouwehand schreef:Ja hoor. Als het een punt zou raken waarvan ik vind dat het te ver gaat zou ik vriendelijk de web site benaderen en uitleggen waarom ik dat vind. Inzichten kunnen namelijk verschillen. Dat is ook de praktijk zoals dat in een enkel geval is voorgekomen trouwens. Komt niet zo vaak voor hoor. Meestal hebben we de balans wel onder controle.

Groet, Kees



Beste Kees,

Wij hebben gewoon een andere norm over wat fatsoenlijk is op dit punt. De balans onder controle kijk nu nog eens kritisch naar de discussies en kom dan eens bij me terug.
Als je over het algemeen een andere mening bent toegedaan dan de algemene deler dan praat je bullshit, kan je oprotten etc. Nu lig ik hier niet wakker van In Nederland worden mensen die zelf denken bijna altijd door een strontkar overreden en maar zelden door een gouden koets. Maar dat jullie het als beheerders toelaten is een tweede, ook hier ben je verantwoordelijk voor en zou niet getolereerd moeten worden.

Mvg Victor.
Resultaten sessies 2014:
Karper: 2
Brasem: 2
Duikeend: 1
Blanks: 3
Gebruikersavatar
Peter van Loo
Berichten: 1785
Lid geworden op: 09-08-2011 00:41
Locatie: Schiedam

08-04-2013 22:14

Ik probeer het wel uit te lokken beste Kees, consequent zijn daar is waar ik op doel.

Groet, Peter

Ps ik heb tot nu toe nog geen grensoverschrijdende reacties gezien om bv iemand permanent te blokken, wel reacties om uit een topic te verwijderen.
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

08-04-2013 22:26

Mocht ik een geschil of iets gelijkwaardigs hebben met een hengelsportwinkel, al dan niet via het web..dan neem ik contact op met dat bedrijf om één en ander door te spreken met het doel tot een oplossing te komen.

Het 'vermeende' geschil op een openbaar forum te gooien zonder het bij dat bedrijf kenbaar te maken is pas echt achterklap en gaat alle fatsoensnormen te buiten.

In dit licht Kees, doen jullie wel mee aan beeldvorming en achterklap..daar kun je niet omheen.
Het "boulevard" idee zal er debet aan zijn.

KWO was eens een serieus gebeuren, nu verwordt het tot een filmjes 'Bild'of ander boulevardblad en dat is gvd jammer!
Groet'n Henk..

still growing Old.
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

08-04-2013 22:32

Dat eerste is eigenlijk het beste Henk. Dat vind ik persoonlijk ook de weg. Daarom kon ik ook inzien dat topicstarter spijt kreeg.

Ik heb nog geen gewetenproblemen :) , maar kan wel inzien dat wij zo ongewild platform daaraan geven. Het schiet daarmee het oorspronkelijke doel, een discussieplatform voor uitwisseling van de ervaringen van karpervissers, wel eens voorbij.

Groet, kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
Peter van Loo
Berichten: 1785
Lid geworden op: 09-08-2011 00:41
Locatie: Schiedam

08-04-2013 22:42

Ik geef je gvd gelijk Henk, pantoffels uit gedaan zeker!!

Groet, De Muppet
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

08-04-2013 23:17

Nee Peter, heb ze nog aan..maar heb soms momenten dat ik ongeveer hersendood ben en laat ik juist dan gelijk krijgen van jou :oops:

Kees, het oorspronkelijke doel was een nobel streven.
In dat opzicht heeft het forum zichzelf ingehaald en aan alle verwachtingen voldaan, wat rest zijn de bijzaken. 8)
Groet'n Henk..

still growing Old.
Fred Hazenbroek
Berichten: 1976
Lid geworden op: 04-12-2004 00:32
Locatie: z-h

08-04-2013 23:20

En juist DIE groeien enorm, met alle gevolgen van dien. :roll:
Ach man..Ga toch vissen !!