Jullie mening

Plaats reactie
Hugo Lammers

05-04-2013 11:06

Karpervissers,

De situatie is als volgt:

Sinds een week ben ik aan het voeren op mijn 'nieuwe visstekkie'. Nu heb ik wel vertrouwen gekregen om aankomende week enkele 'testsessies' te gaan maken op de nieuwe stek.

Wat raden jullie mij aan om tijdens de sessie te doen? Veel bijvoeren (20-25 bollen max ivm temperatuur) op de stek of enkele bollen erbij leggen?

Hoor graag wat jullie mij aanraden !

Hugo
Johan C. : Als je achter het net vist, bestaat de kans dat je haak tijdens het inhalen vast komt te zitten in het net !
Sven van Anrooy
Contacteer:

05-04-2013 11:14

Tijdens de sessie nu absoluut niets meer bijvoeren, of het moest een stickje zijn.

Joery verwoordde het prima in het Visblad, de 24uur voor de sessie zelf geen voer meer te water laten ;)
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Hugo Lammers

05-04-2013 11:28

Sven,

Bedankt voor je reactie !

Inderdaad ik wilde vanaf zondag niet meer voeren zodat de vissen maandag mijn bollen willen pakken. Althans dat is de theorie haha nu kijken of het ook lukt!

het mag vlot wat warmer weer worden. Man de vorige keer vroren de ballen vast aan mn broek ..
Johan C. : Als je achter het net vist, bestaat de kans dat je haak tijdens het inhalen vast komt te zitten in het net !
Sven van Anrooy
Contacteer:

05-04-2013 12:02

He is geen wet van Meden en Perzen Hugo, wat je wel kunt doen is vanaf vandaag per voerbeurtje je bolletjes verminderen met een vijftal. Zodoende heb je er zondag voor het laatst nog maar 5 a 10 inliggen wat de vissen misschien nog wel gretiger maakt.

Het enige stukje vast aas tijdens het vissen hangt aan de hair ;) Voor de rest kruimpie met sappie in stickie of zakkie. Heul weinig.

Je kunt het er altijd alsnog bijgooien, eruithalen wordt wat lastig..

Hugo Lammers

05-04-2013 12:15

haha Sven ik spring er zo in hoor, tis toch zo lekker warm! ohnee toch niet !

Nee maar begrijp je punt. Zal het eens gaan toepassen om te kijken of het resultaat heeft !

Wilde sowieso tijdens de sessie alleen maar een pva zak met verkruimelde boilies bijvoeren! Wel relax om te horen dat iemand hetzelfde idee heeft! Wekt enigszins vertrouwen!

Maarrrr ik zal eens kijken wat de sessies opleveren! Bedankt Sven
peter cooreman

05-04-2013 13:30

Hugo Lammers schreef:haha Sven ik spring er zo in hoor, tis toch zo lekker warm! ohnee toch niet !

Nee maar begrijp je punt. Zal het eens gaan toepassen om te kijken of het resultaat heeft !

Wilde sowieso tijdens de sessie alleen maar een pva zak met verkruimelde boilies bijvoeren! Wel relax om te horen dat iemand hetzelfde idee heeft! Wekt enigszins vertrouwen!

Maarrrr ik zal eens kijken wat de sessies opleveren! Bedankt Sven

Beste,
Ik zou een enkele boilie presentatie doen en gewoon afwachten,als je er een gevangen hebt, kan je eventueel je stek met max een 10-tal boilies bijvoeren;wat ook goed is zijn de solub beats van kevin nash, doordat deze oplossen worden de vissen hiermee wel gelokt maar niet gevoerd!
Mvg Peter
Better a bad day at fishing than a good day at work.
Sven van Anrooy
Contacteer:

05-04-2013 13:41

Lossen ze op of vallen ze uitéén in kleine deeltjes Peter?

Plaats reactie