pj otte schreef:Net een reactie gekregen van uit het bestuur van HSV Veghel omtrent de derde hengelvergunning op het stuk kanaal tussen sluis 4 en 5 van de Zuid-Willemsvaart. Zij verklaren mondeling dat de derde hengelvergunning hier enkel van toepassing voor leden van de HSV Veghel.
Hoi Henk,
Dat zij als visrechthebbende HSV hier over in contact treden met SVN is vanzelfsprekend.
Klopt wat je stelt, jammer is dan wel dat men natuurlijke trekroute van karper dan vaak niet kan bevissen.
Optie met twee hengels vissen blijft open dan mag het wel als ik het goed begrepen heb, wel vreemd?
Praat niet voor mijn eigen parochie vis enkel nog op wateren waar ik geen last heb van onduidelijke regelgeving en zegeltjes plakken.
Krijg elk jaar verzoeken om bijstand van jongens die ten onrechte tegen een PV oplopen.
Stuur ze in het vervolg wel naar Sportvisserij Zuidwest Nederland, bestuursleden die hier ageren weten het veel beter dan het klootjesvolk waar ik me onder

schaar.
Tot slot, er staat voor dat kanaalwater ook nog een maantje bij, zet er maar een paar wolkjes voor.

Ook dat zegeltje is daar niet van toepassing.
Groet, Peter
PS, morgen lekker oliebollen bakken wel voor mijn eigen parochie.