Karperset van vlemmix?


Plaats reactie
Richard Karper

05-08-2003 23:06

Hallo, ik heb het karpersetje besteld van vlemmix, ik zal graag willen weten of iemand van jullie die ook heeft en zo ja, wat je mening daar over is??
Ik wil graag weten of het echt de moeite waard is, of dat het rommel is?

Bedankt alvast.


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Richard Karper op 2003-08-05 23:10 ]</font>
rick schoonaard
Berichten: 549
Lid geworden op: 23-05-2003 02:00
Locatie: amersfoort
Contacteer:

06-08-2003 01:58

tja ik zal vele voor zijn maar het is rommel

het voldoet maar daar is ook alles mee gezegd

spaar ff door en koop net iets beter spul voor zo'n 400 pleuri's heb je al wat leuks niet goed maar leuk
Gebruikersavatar
Stephan van den Boom
Berichten: 467
Lid geworden op: 19-05-2003 02:00
Locatie: The Middle of Nowhere

06-08-2003 06:54

'n maat van mij had die set enkele jaren geleden, het is absoluut rotzooi!! Hengels waren alledrie binnen korte tijd gebroken, molens waren zo kapot; as krom, niet functionerende slip, etc. En hij ging er toch zorgvuldig mee om.
Niet kopen dus!

Mvrgr,

O ja, de rod-pod is zéér onstabiel, en valt al snel uit elkaar!!
Piepers vallen trouwens mee, goede kwaliteit, zeker voor die prijs!
_________________
_____________________________________________
Van m'n geluk moet ik 't niet hebben...
Wees gegroet!
CARPE DIEM, QUAM MINIMUM CREDULA POSTERO __________________________________________

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Stephan van den Boom op 2003-08-06 07:43 ]</font>
Rik Lemmens
Berichten: 295
Lid geworden op: 25-06-2003 02:00
Locatie: Gulpen

06-08-2003 08:22

Om meteen te zeggen dat het rotzooi is vind ik een beetje overdreven. Het ligt er maar net aan hoe je met je spullen omgaat. Het is natuurlijk wel zo dat de kwalitatief betere materialen ook wel een ander prijskaartje hebben. Dit betaald zich wel in de loop der jaren wel terug. Maar iedereen moet toch ergens mee beginnen... Er zijn genoeg Fox-o-fielen die dat spul alleen maar kopen om anderen de ogen uit te steken. Dat vind ik persoonlijk dommer.
Piotr Schiettekatte
Berichten: 731
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Maaseik (België)

06-08-2003 11:03

Ik heb geloof ik 3-4 jaar geleden zo een set gekocht. De molens zijn idd niet veel soeps, de rodpod moet je voorzichtig mee zijn want de pootjes breken rap af. Dit had ik eenmaal en ik heb toen gewoon een nieuw pootje gehad van hun. Deze rodpod daar vist nu een klein manneke mee aan wie ik hem voor enkele eurootjes heb verkocht! Van de 3 piepers heb ik er nog 2 die werken, maar ik gebruik ze als reserve. Het enige waar ik nu nog mee vis zijn de hengel, zeer tevreden ben ik ervan. 2lbs, zeer soepel,... Maar het schijnt dat ze mij verkeerde hengels hadden meegestuurd. Want andere mensen die die set hadden besteld hadden andere hengels.

MVG
Piotr
Gebruikersavatar
Henny van Roomen
Berichten: 127
Lid geworden op: 03-02-2003 01:00
Locatie: Tegelen
Contacteer:

06-08-2003 13:58

de piepers gebruik ik allang en bevallen me goed vooral voor die prijs ik heb er zelfs 1 een keer in het water laten vallen. gewoon open gemaakt laten drogen en nu doet ie het nog beter dan tevoren, ik heb er ook vaak in de regen mee gevist.
De hengels zijn ook wel goed ik vind de black shadow persoonlijk beter vooral als je ook een keer met de method of iets dergelijks gaat vissen omdat ie daar net sterk genoeg voor is. De rodpod is niks waard heb ik ook gehad na een half jaar al kapot en is zoals al gezegd erg onstabiel.
Als ik jou was had ik die set liever niet besteld je kunt alles beter apart kopen zoals een betere rodpod en molens. En als je die hengels per 3 had gekocht kwam je ook nog goedkoper uit dus.
Al het nog kan zou ik het trug sturen en alles apart kopen zoals ik al zei.

mvg Henny
Ray Schra
Berichten: 1306
Lid geworden op: 04-01-2002 01:00

06-08-2003 22:24

Beste Karper :grin: ,


Veel zal het niet zijn, maar de prijs is hier ook naar. Immmers, voor dat geld heb je van 'de' merken nog niet eens 1 hengel.
Het zal voldoen, maar daar is alles mee gezegd.

Wat ik niet snap is dat je eerst een set besteld en dan nog eens gaat vragen of de kwaliteit een beetje redelijk is.


MvG Raymon
Wesley Bormann
Berichten: 23
Lid geworden op: 01-04-2002 02:00
Locatie: Maassluis
Contacteer:

07-08-2003 00:35

echt veel soeps lijkt het me niet, maar ik heb dan ook mazzel gehad dat ik alles van kennissen kreeg en zo niet veel zelf hoefde te kopen ( op mn mxies en wat andere dingen na ) :grin:
Gebruikersavatar
ferenc van de vorstenbosc
Berichten: 3043
Lid geworden op: 17-05-2003 02:00
Locatie: lisse
Contacteer:

07-08-2003 09:38

Maak gewoon zelf een setje :smile:

Paar losse steunen
Paar knuckle heads piepers(niet duur en 100% goed)
2 hengeltjes van ongeveer 60€ de stuk(dan zit je al bij een zeer redelijke hengel)
2 molens voor weinig geld heb je al zeer goeie molens zonder baitrunner.
Niels Rijerse
Berichten: 34
Lid geworden op: 16-05-2002 02:00
Locatie: Breda

07-08-2003 15:50

Kocht in de begintijd (lees 10 jaar terug) een hengel. Na een maand brak de top zomaar. Ik terug, kreeg ik netjes een nieuwe top. Goede service. Maand later weer zomaar top kapot. Ik balen, terug naar vlem. Weer een nieuwe top! Netjes, maar drie maal scheepsrecht.. jajaja na een maand weer kapot. Ik over de zeik en wilde mijn geld terug of een andere hengel met eventuele bijbetaling... je raad het al... kon niet, maar wel een nieuwe top!!! nooit meer mee gevist. Iemand interesse?? En oh ja, ook nooit meer wat gekocht daar.
Toine van de Meulenhof
Berichten: 376
Lid geworden op: 06-05-2003 02:00
Locatie: Melick
Contacteer:

12-08-2003 15:30

het enige goeie wat ik van vlemmix heb is de klikdome, die is wel erg goed. En de fox systembox :grin: en nee die heb ik niet omdat ik andere de ogen wil uitsteken, maar anders wordt et een zooi met het materiaal wat ik allemaal heb. Mijn advies voor (beginnende) karpervissers : kijk, kijk, vergelijk, spaar, kijk en koop.
Een hele goeie winkel ligt in Rossendaal, Mega-Carp, goeie kwaliteit, off. fox en nash dealer, goedkoop ( bijna net zo goedkoop als vlem, alleem dan met merk spul) en zeer ZEER goeie service en adviezen.

met adviserende groet, Toine
Plaats reactie