Stront


Plaats reactie
Ardi vd Wagt
Berichten: 157
Lid geworden op: 14-09-2010 17:21
Locatie: Spijkenisse

15-07-2012 22:57

Ook al is dit niet zo'n geurlijk onderwerp ik wil er toch wat aan kwijt.

Gister was het niet al te mooi weer maar de drang om het pennetje te laten zakken bleef maar aandringen. En dus gaan we erop uit.
Weet wel een leuke plek waarbij ik vlakbij kan schuilen als het nodig is.
Aangekomen even wat voorgevoerd en het pennetje laten zakken en na een paar minuten lag de eerste polderschub in het netje.
Vlak voor de bui dus dat was mooi meegenomen. Het barstte in alle hevigheid los en dacht even te schuilen onder de brug.
Nou dat heb ik gedaan totdat mijn neus in opstand kwam, wat een mega stront stank van menselijke afkomst. Mijn eerste gedachten was nog ganzenpoep.
De kots liep bijna mijn mond uit, heb alles in de stromende regen gepakt en de auto ingeladen. Ik telde er zeker wel 10 hopen, bijna allemaal vers.

Ik snap best als je wat nachten doorzit dat de nood wat hoog wordt maar daar zijn toch zat andere oplossingen dan die drol zo openbaar te laten liggen.
Even wegspoelen met een emmer water, zit met je gat boven het water of ga in het hoge gras zitten. Is gelijk je achterwerk schoon.

Moest het even kwijt. Jullie ook waarschijnlijk

Groet Ardi
Gebruikersavatar
Marco Boer
Berichten: 428
Lid geworden op: 20-02-2012 20:09

15-07-2012 23:11

Ardi vd Wagt schreef:... zit met je gat boven het water ...Groet Ardi


Nee, dat is lekker... Komt er steeds zo'n drol voorbij drijven... Je zal maar net je karper aan het terugzetten zijn of aan het scheppen zijn...

Blijkbaar hadden zij ook last met regen met zijn allen en konden ze het daar droog kwijt...

Maar idd even met een schep in een kuiltje leggen die handel moet niet al te veel moeite zijn...
Ciao,

Marco

Werken is voor mensen die niet kunnen vissen...
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

15-07-2012 23:43

Doet me denken aan andere mensen in plaats van vissers.

Mag je raden welke bevolkingsgroep daar erg goed in is,ook nog op EenVandaag geweest enkele weken geleden.

PS: Ik zeg niet dat ze het zijn,maar ze kennen er wel wat van :D
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
herman hulsman
Berichten: 1274
Lid geworden op: 25-10-2007 21:27
Locatie: Eemnes

15-07-2012 23:54

Nee, dat is lekker... Komt er steeds zo'n drol voorbij drijven... Je zal maar net je karper aan het terugzetten zijn of aan het scheppen zijn...

Nou Marco, als ie blijft drijven schijnt er met je spijsvertering iets niet in orde te zijn heb ik laatst ergens gelezen, dus wel ff je eetgewoonten aanpassen als je gaat vissen :lol:
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

16-07-2012 18:03

Kleine moeite, een emmertje en een pedaalemmerzakje, dubbel dichtknopen en in de vuilzak.

Scheelt weer, ook geen honden die het opeten en er doorheen rollen..
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Gebruikersavatar
Daaf Wolters
Berichten: 4012
Lid geworden op: 02-03-2003 01:00
Locatie: Hengelo

16-07-2012 18:12

Dat laatste zit ik nooit zo mee, leren de mensen die menen overal en altijd de hond los te moeten laten ook meteen van :lol:
Meestal begraaf ik het snel even, soms doe ik ook wel de afvalzak optie. Waar ik in elk geval voor zorg is dat er geen enorme slierten wit/bruin papier overal rond blijven slingeren.

Trouwens, zeker die enorme hopen onder bruggen kunnen net zo goed junks en/of daklozen zijn als vissers. Zeker als er niet al te veel gevist wordt :wink:
There aint no way but the hard way!

Spiegel gevangen op het Twentekanaal? Skp@ksnregiooost.nl
Ardi vd Wagt
Berichten: 157
Lid geworden op: 14-09-2010 17:21
Locatie: Spijkenisse

16-07-2012 18:18

Waar ik zat wordt heel veel gevist, ook door Belgen, Engelsen en Ieren.
Het zit midden in de polder, verwacht daar niet het andere soort mensen. Is te ver lopen/fietsen voor ze.
Het zijn ook zeker karervissers, kon al zien aan de diverse gaten van pods.

Ik ging voor 1 x naar de andere kant van het kanaal, maar daar zullen ze me niet meer zien. Alhoewel het een heel mooi water is, zal eens zoeken naar andere stek daar.

gr
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

16-07-2012 18:22

Daaf,

Als ik in een losloopgebied vis hou ik rekening met alles. Hengels een eind het water in, emmertje erbij voor een ongelukje bij de tent (al probeer ik dat te voorkomen).

Maar honden vreten mensenkak ook gewoon, en op die plaatsen vind ik dat men er gewoon rekening mee moet houden.
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
mark bres
Berichten: 847
Lid geworden op: 29-09-2009 17:21

16-07-2012 19:30

Wat Daaf denk ik bedoeld is dat het overgrote deel van de hondenuitlaters er ook geen rekening mee houd dat jij op een bepaalde stek zit te vissen mbt het schijt gedrag van hun hond.
Ik bevis op dit moment ook een stek langs een veel gebruikte wandelroute voor hondenuitlaters en elke ochtend liggen er weer verse drollen rondom mijn stek,terwijl het hier geen losloopgebied voor honden is.
Ik krijg ook het idee dat de meeste van deze mensen het als een verworven recht zien dat hun hond hier los mag lopen naar willekeur mag schijten en je boilies op mag vreten(had je ze maar op hoger gelegen plek moeten opbergen) :evil:


gr
rick boom
Berichten: 650
Lid geworden op: 10-01-2008 18:01
Locatie: rijnsburg

16-07-2012 20:19

Buiten schijten zonder het op te ruimen is net zo asociaal als je troep laten slingeren...
Mensen (vissers) moeten eens leren de omgeving te respecteren, in plaats van te denken dat het hun eigendom is...
Gewoon, zoals Sven zegt, emmertje met een zakje erin..
They once made Chuck Norris toiletpaper, but it failed.
It didn't take SHIT from nobody...
Gebruikersavatar
Rene Schouten
Berichten: 1092
Lid geworden op: 23-11-2006 15:31
Locatie: Soest

16-07-2012 20:24

...nu heb ik 't even niet scherp wat een drol onder een brug met VISSERS te maken heeft maar er zal wel een luchtje aan gezeten hebben......
If you tolerate this, then your children will be next...
There will be ATTITUDE.
Gebruikersavatar
Jari Lenting
Berichten: 38
Lid geworden op: 14-06-2012 16:52
Locatie: utrecht

16-07-2012 21:32

Opruimen je rotzooi! niks meer niks minder.
Gebruikersavatar
Dennie ten Hoopen
Berichten: 298
Lid geworden op: 10-03-2008 09:35
Locatie: neede

16-07-2012 22:10

Schijten in een kuiltje,en je schijtlint ff aansteken.
www.boilieboer.nl
www.hengelsport-henniekruidenier.com
Gebruikersavatar
Terry van Erp
Berichten: 72
Lid geworden op: 15-07-2012 11:15
Locatie: Geertruidenberg
Contacteer:

17-07-2012 00:19

mark bres schreef:Wat Daaf denk ik bedoeld is dat het overgrote deel van de hondenuitlaters er ook geen rekening mee houd dat jij op een bepaalde stek zit te vissen mbt het schijt gedrag van hun hond.
Ik bevis op dit moment ook een stek langs een veel gebruikte wandelroute voor hondenuitlaters en elke ochtend liggen er weer verse drollen rondom mijn stek,terwijl het hier geen losloopgebied voor honden is.
Ik krijg ook het idee dat de meeste van deze mensen het als een verworven recht zien dat hun hond hier los mag lopen naar willekeur mag schijten en je boilies op mag vreten(had je ze maar op hoger gelegen plek moeten opbergen) :evil:


gr


Is overal hetzelfde, ik probeer wel te zorgen dat mijn boilies goed zijn opgeborgen, maar zitten ze toch eraan, altijd zeggen dat het chocolade boilies zijn!
Weet je wat het is? Meer water als vis!
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

17-07-2012 09:11

Een beetje hondenbezitter houdt rekening met vissers. Maar andersom is het idem dito..

We wijken af. Stront ruim je op. Begraven, en vooral je billenflos niet laten slingeren. Begraaf het mee, of pak gewoon een zak.

Als je vind dat een hondenbezitter z'n stront op moet ruimen, so should you. End of discussion. Point. 8)
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Plaats reactie