Je hebt geen idee, maar je bent er wel tegen?
Ook al klopt het niet, je vind het toch waar?
Ik zou eens iets anders lezen... rode boek van mao of commie manifest

Michel Hollaar schreef:
De landelijke N3VP zal worden uitgegeven via Sportvisserij Nederland.
Deze pas zorgt dus dat het oerwoud aan Nacht- en 3e hengelpassen niet extra groot wordt en zal door aanmaak en uitgifte via een centraal punt minder overheadkosten met zich meebrengen.
De opbrengst minus de kosten die Sportvisserij Nederland maakt, gaat naar de federatie waar de gebruiker onder valt.
Over de verdeling van die opbrengst zullen de vertegenwoordigers van de gebruikers ( voor 99 % karpervissers ) met de federaties in overleg moeten treden.
Douwe Bijlsma schreef:
Of toch nog iets, ik zeg helemaal niet dat het bestuur van de KSN de zakken wil vullen, voordat daar een misverstand over gaat ontstaan.
Ik weet ook dat het geld ten goede zal komen aan het karpervissen op zich.
Zeker als het geoormerkt gaat worden aan dat doel, en dat zou een eis moeten zijn.
Blijft echter de vraag wie beheert het "fonds" en wie houdt er toezicht op.
Michel Hollaar schreef:en dat vond het bestuur van Sportvisserij Zuidwest Nederland onlangs ook. Alleen heet dan "Fonds ten gunste van de karpervisserij " ( Ken mij niet schelen hoe ze het noemen, hoor.)
m.vr.gr.
Over de verdeling van die opbrengst zullen de vertegenwoordigers van de gebruikers ( voor 99 % karpervissers ) met de federaties in overleg moeten treden. Doen ze dat niet, laten ze een grote kans voorbij gaan.
pj otte schreef:Theo,
Om mijn eigen persoontje te nemen. Via mijn lidmaatschap ben ik o.a. betrokken bij het uitzetten van spiegels en alles wat er nog meer bij komt kijken. Niet iedereen is zo betrokken en dat hoeft natuurlijk ook niet. Daar het een hobby in een hobby geworden is voor tal van noem het beestje maar KSNers.
Een grotere club levert meer kennis en mogelijkheden op om zorg te dragen. Voor een mooie toekomst voor ons karpervissers in dit kikkerlandje.
Groet,
Peter
Cor Hendriks schreef:Theo,
Om mijn eigen persoontje te nemen. Via mijn lidmaatschap ben ik o.a. betrokken bij het uitzetten van spiegels en alles wat er nog meer bij komt kijken. Niet iedereen is zo betrokken en dat hoeft natuurlijk ook niet. Daar het een hobby in een hobby geworden is voor tal van noem het beestje maar KSNers.
Een grotere club levert meer kennis en mogelijkheden op om zorg te dragen. Voor een mooie toekomst voor ons karpervissers in dit kikkerlandje.
Groet,
Peter
In een paar woorden perfect omschreven waar het voor heel veel KSNers om gaat.