JJ,
Dus dan maar opheffen al die bladen, boeken, blogs en vangsten op datum? Niets mag toch verziekt worden?
Ik vind jouw posting net zo kortzichtig als de regels die bepalen waar wel en waar niet van genoten mag worden. Als het je echt zo hoog zit, ga dan met Henk Bleker praten. Die schoft staat op het punt alles te vernielen. Schaapskuddes staan al te koop. Waarom? Geld JJ, geld. Iets waar de schrijvers van het boek het volgens mij niet voor doen. Of wil je ook vissen op een industrieterrein?
En dan mag een onschuldig karpervissertje niet over het prikkeldraad klimmen en daar een mooi verhaal over schrijven waar hij iedereen mee inspireert en vermaakt? Waarmee hij laat zien waar het vissen o.a. om draait?
Mauro mocht wel met Henk mee naar FC Twente, heel vermakelijk... Naar een bedrijf nota bene...
Heb je weleens met een fatsoenlijke motorzaag gewerkt? Die is zwaarder dan een voerboot hoor. Die sleept een doorsnee New Kid echt niet mee tot 1km. van de parkeerplaats. Laat staan een tank benzine plus kettingolie.
'Het probleem' ken ik van binnen en van buiten, dus kom niet met verhalen over 'kettingzagen' en zo. Je kunt het ook té mooi maken.
Nooit op een verjaardagsfeestje zeggen dat je in je opgefokte zescylinder harder dan 250 km/u gereden hebt, want wie weet gaat de persoon aan wie je het vertelt vervolgens ook wel met 121 naar huis en dan ben jij de dader als hij iemand de barsten rijdt!
Afschaffen dus, dat klotenprogramma van een Top Gear!!!
Sjongejongejonge...
Wees verdomme blij dat er een echt karperboek verschijnt met verhalen zónder onnatuurlijke belangen, in plaats van een reclameboek á la Ali H.
Ja Klaas, tot morgen.
Welterusten,
Willem